دانلود بازی Mad Experiments Escape Room برای PC
دانلود بازی Mad Experiments Escape Room برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mad Experiments Escape Room برای PC

پارسی گیم 27 دی 1400 بدون دیدگاه
2,919 بازدید

دانلود بازی Mad Experiments Escape Room برای کامپیوتر

اتاق فرار یکی از سرگرمی‌های جذاب و فیزیکی دنیای واقعی ما انسان‌ها است که در چند سال گذشته، به محبوبیت بالایی دست یافته‌اند. بازیکنان باید به‌صورت حضوری، وارد اتاق‌ها شوند و با حل کردن معما، عبور از موانع و تله‌ها، در زمانی محدود بتوانند فرار کنند. به‌تازگی این تجربه در قالب بازی‌های ویدیویی نیز میسر شده است. بازی Mad Experiments Escape Room از استودیو PlayTogether Studio عنوانی جذاب و معمایی با همین سوژه بوده که در آن باید رازهای تاریک و پنهان یک دانشمند و آزمایش‌هایش را کشف کنید.

برای تجربه بازی می‌توانید به‌صورت تک‌نفره یا گروهی شش نفره از بازیکنان وارد محیط بازی شده و ماجراجویی خود را تجربه کنید. گیم پلی بازی با زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده و در طول آن باید با گشت‌وگذار در اتاق‌های مختلف، سرنخ‌های متعددی را پیدا کرده، آیتم‌ها را بررسی کنید و با تعامل با آن‌ها، مسیر را برای ادامه پیدا کنید. بازی دارای 3 مرحله اصلی بوده که هر کدام به ترتیب چالش‌برانگیزتر می‌شوند. تنوع مراحل شاید کم باشد اما هر کدام از این 3 مرحله، سبک و سیاق طراحی خاصی دارند و معماهای متفاوتی را مقابل پای شما قرار می‌دهند.

از لحاظ گرافیکی، محیط‌ها و نورپردازی‌ها بسیار زیبا و رنگارنگ بوده که برای یک بازی مستقل کوچک امری تحسین‌برانگیز است. تمامی محیط‌ها و آیتم‌هایی که با آن‌ها در تعامل هستید، جزییات بالایی دارند و با جلوه‌ای زیبا مقابل چشمانتان به نمایش گذاشته می‌شوند. اگر از حل کردن معما و پیدا کردن سرنخ مخفی لذت می‌برید، این بازی جذاب را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Sherlock Holmes Chapter One و Escape Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mad Experiments Escape Room با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+ (64bit)
Processor: Intel i3 / AMD FX series or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 450 / AMD equivalent with 2GB+ of Video RAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7+ (64bit)
Processor: Intel i5 4650 / AMD FX-8320 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia 970/AMD 390 or equivalent with 3GB+ of Video RAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Play alone or in a team of up to 6 players! Challenge yourself with the 60-min time limit, or take your time and play in Relax mode with unlimited time!
Interact and examine with dozens of objects to uncover the secrets of the rooms. You have been “invited” by Professor Cheshire and his assistant Hildegarde to try their new experiments. They are obsessed with people’s minds and want to see how you react to their tests.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.