دانلود بازی Aery Sky Castle برای PC
دانلود بازی Aery Sky Castle برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Aery Sky Castle برای PC

پارسی گیم 17 دی 1400 بدون دیدگاه
2,458 بازدید

دانلود بازی Aery Sky Castle برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی تا به امروز تجربیات متعدد و سرگرم‌کننده‌ای را در اختیار ما قرار داده‌اند. ما در دنیای مجازی بازی‌ها، به فضا سفر کرده‌ایم، در قرون‌وسطا جنگیده‌ایم، شهرهای بزرگ ساخته‌ایم و به نبرد با موجودات اهریمنی در جهنم رفته‌ایم. این تنوع بالای ماجراجویی‌ها یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این سرگرمی دیجیتال است. بازی Aery Sky Castle از استودیو EpiXR Games عنوانی ماجرایی و جذاب بوده که در قالب پرواز کردن، تجربیات زیبا و آرامش بخشی را به خوردتان می‌دهد تا چند ساعتی در محیط‌های زیبا و چشم‌نواز غرق شوید و از گشت‌وگذار در آن لذت ببرید.

در این بازی شما کنترل پرنده‌ای کوچک را بر عهده خواهید گرفت که در حال گشت‌وگذار یک دنیای فانتزی و زیبا است. شما در کنار او به مناطق مختلفی سفر خواهید کرد، تجربیات جدید به دست می‌آورید، رازهای مخفی را در گوشه و کنار دنیا برملا کرده و معماهای چالش‌برانگیز را حل خواهید کرد. گیم پلی بازی بسیار سرعت پایینی داشته و هدف اصلی، آرامش و لذت بردن شما است.

بازی دارای 10 مرحله اصلی بوده که هر کدام شکلی منحصربه‌فرد و متفاوت دارند و به زیبایی طراحی شده‌اند. تجربه پرواز با این پرنده کوچک که بطن اصلی گیم پلی را تشکیل داده سبک جدیدی از سرگرمی و لذت را به خوردتان می‌دهد. روایت داستانی بازی ساده بوده و به‌تدریج چیزهای جدیدی از دنیای مرموز و زیبای آن پیدا خواهید کرد و با آن بیشتر آشنا می‌شوید. اتمسفر قوی، آرامش و تصاویر زیبا، عناصر بارز بازی Aery Sky Castle هستند که می‌توانند چند ساعت شما را سرگرم نگه دارند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Exo One و Journey را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Aery Sky Castle با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-4590 (AMD FX 8350) or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX600
Storage: 2 GB available space
Sound Card: No specific requirements.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: i7 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 700
Storage: 2 GB available space
Sound Card: No specific requirements.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Aery – Sky Castle is a very unique flight game featuring a little bird that discovers an unknown world full of beauty and dreamy landscapes, little environmental riddles, and other surprises. It’s a story-driven adventure to discover and rescue a broken world. The game has relatively slow pacing as it is meant to help people to enjoy and relax after a day full of hassle.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.