استودیو Respawn Entertainment
محمد صادق شجاعی

استودیو Respawn Entertainment مشغول ساخت یک اثر تیراندازی اول شخص است

محمد صادق شجاعی 25 دی 1400 بدون دیدگاه
152 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Respawn Entertainment در حال ساخت اثری جدید در سبک تیراندازی اول شخص بوده که تجربه‌ای تک‌نفره محسوب می‌شود.

استودیو ریسپاون اینترتینمنت در حال حاضر پروژه‌های در دست ساخت متعددی دارد. بازی Apex Legends همچنان عمده تمرکز این استودیو را در اختیار دارد. این در حالی است که استودیو Respawn Entertainment به احتمال زیاد بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 را در سال جاری معرفی خواهد کرد. اما به نظر نمی‌رسد که محصولات استودیو مذکور به موارد گفته شده ختم شوند. این امر از آن جهت بوده که گزارشاتی مبنی بر ساخت یک بازی تیراندازی اول شخص جدید توسط استودیو ریسپاون اینترتینمنت منتشر شده است.

محمد علوی، یکی از اعضای مهم و اصلی استودیو Respawn Entertainment بوده که اخیرا آن را ترک کرده است. با استناد به گزارشی که رسانه GamesBeat منتشر کرده، محمد علوی به عنوان کارگردان مشغول کار روی اثری معرفی نشده بوده است. با وجود خروج او از استودیو ریسپاون اینترتینمنت، این پروژه همچنان در حال ساخت است. بر اساس گزارش ذکر شده، این اثر AAA جدید در سبک تیر‌اندازی اول شخص ساخته شده و تجربه‌ای تک‌نفره است. لازم به ذکر است که بازی تازه استویدو Respawn Entertainment جزو سری Titanfall نخواهد بود. با این حال اثر مذکور دارای چندین وجه اشتراک با سری تایتان فال بوده و روی «سبک» و «تحرک» تمرکز دارد.

با توجه به گزارش رسانه GamesBeat، محصول جدید استودیو ریسپاون اینترتینمنت در سال‌های آینده در مرحله نمونه اولیه قرار خواهد داشت. به همین دلیل روند ساخت آن تا پیش از سال آینده آغاز نخواهد شد. در حال حاضر شرکت EA سال‌های 2024 یا 2025 را به عنوان بازه زمانی احتمالی انتشار در نظر گرفته است. هم‌اکنون شرکت الکترونیک آرتز و استودیو Respawn Entertainment به این اثر اشاره‌ای نکرده‌اند. در نتیجه احتمال عدم تحقق گزارش وب‌سایت GamesBeat وجود دارد. همچنین با توجه به شرایط کنونی بعید به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک این اثر معرفی شود.

استودیو Respawn Entertainment

ریسپاون توسط دو تن از سازندگان سری کالاف دیوتی تاسیس شده است

استودیو Respawn Entertainment در سال 2010 توسط جیسون وست و وینس زمپلا تاسیس شد. این دو قبلا در استودیو Infinity Ward حضور داشته و روی تعدادی از آثار سری Call of Duty کار کرده‌اند. این استودیو با اولین اثرش یعنی بازی Titanfall موفقیت‌های بسیاری به دست آورد. در سال‌های بعد بازی‌های Titanfall 2، Apex Legends و Star Wars Jedi: Fallen Order از سوی استودیو ریسپاون اینترتینمنت منتشر شدند که همگی موفق ظاهر شده‌اند. یکی از افتخارات بزرگ استودیو Respawn Entertainment کسب جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه است. این جایزه به فیلم کوتاه Colette که بخشی از بازی Medal of Honor: Above and Beyond بوده، تعلق گرفته است.

نظر شما در مورد ساخته جدید استودیو Respawn Entertainment چیست؟ آیا این اثر می‌تواند موفقیت‌های آثار قبلی استودیو ریسپاون اینترتینمنت را تکرار کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.