دانلود بازی Outerverse برای PC
دانلود بازی Outerverse برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Outerverse برای PC

پارسی گیم 24 دی 1400 بدون دیدگاه
3,820 بازدید

دانلود بازی Outerverse برای کامپیوتر

یکی از بازی‌های تأثیرگذار در صنعت بازی‌های ویدیویی، بازی جذاب و پرطرفدار ماینکرفت بود که موفقیت و محبوبیتش باعث شد عناوین متعددی برای طراحی از آن الهام بگیرند. این سبک پیکسلی و دوبعدی که بسیاری از اجسام در آن مکعبی شکل بودند با نام سبک Voxel شناخته شد و بازی‌های زیادی با همین سبک و سیاق بعد از ماینکرفت منتشر شدند. بازی Outerverse از استودیو Tbjbu2 عنوانی جذاب و ماجرایی با سبک Voxel بوده که در آن روایت‌های سرگرم‌کننده‌ای در سراسر کهکشان انتظارتان را می‌کشد.

هدف اصلی شما در این بازی ساخت سلاح‌ها و جنگ‌افزارهای قدرتمند برای مقابله با موجودات شرور و Bossهای غول‌پیکر در سراسر کهکشان است. با شکست دادن این غول‌های بزرگ، می‌توانید سلاح‌های پیشرفته‌تری بسازید و برای چالش‌های سخت‌تر آینده خودتان را آماده کنید. برای ساخت‌وساز هر سلاح، راهنمای کاملی وجود دارد که به شما نحوه پیدا کردن منابع، سر هم کردن و سایر موارد را آموزش می‌دهد. درون مراحل 6 موجود غول‌پیکر وجود داشته که باید شکست دهید. هر کدام از این Bossها نقاط ضعف و قدرت متفاوتی دارند و استراتژی خاصی برای شکست لازم خواهید داشت.

بخش داستانی بازی مأموریت‌های مختلفی را در کهکشان بی‌انتها بر عهده شما قرار می‌دهد. وسعت دنیای بازی بسیار بالا بوده و در هر حالت، مشغول انجام کاری هستید. پیشروی در گوشه و کنار کهکشان، پیدا کردن تکنولوژی‌های برتر و پیشرفت سلاح‌ها و بخشی برای حل معما و ساخت‌وساز تجهیزات، این بازی ساده را به‌شدت سرگرم‌کننده و جذاب کرده است. سبک گرافیکی و طراحی محیط‌ها هم کاملاً مشابه بازی ماینکرفت است و با اجسام مکعبی متعددی سر و کار خواهید داشت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Satisfactory و Minecraft را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Outerverse با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or higher
Processor: Intel Core i5 3550 @ 3.3 GHz or AMD FX-6300
Memory: 6 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R7 370 or NVIDIA GeForce GTX 660/570
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or higher
Processor: Intel Core i5 3550 @ 3.3 GHz or AMD FX-6300
Memory: 6 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R7 370 or NVIDIA GeForce GTX 660/570
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Outerverse is a quest-driven, crafting automation adventure game. Build automated machines and weapons, then use them to travel across the universe, beat massive titans, and advance your technology while experiencing cosmic events. Includes a manual scenario for crafting instead of machines for those not a fan of logic/automation!
Defeat 6 massive Titans, each one unique and with a special mechanic to defeat. Shoot fireballs at the Tree Titan, launch rockets into the Rock Titan, build lasers to obliterate the Negative Titan, all that and more!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.