بازی Call of Duty Warzone
یحیی رحیمی

آپدیت میان فصل Warzone مشکلات بازی روی کنسول را حل می‌کند

یحیی رحیمی 23 دی 1400 بدون دیدگاه
225 بازدید

نسخه پلی استیشن و ایکس باکس بازی Warzone با شروع فصل اول نقشه Caldera دچار بحران شدیدی شد و باگ‌های متعددی نمایان شد. از غیب شدن رقیب‌ها گرفته تا قطع صدا و کنترلر وارزون، تمامی این مشکلات باعث شده تا تجربه بازی توسط کنسول به یک کار دشوار تبدیل شود. استودیو Raven Software‌ قول برطرف شدن مشکلات موجود را با انتشار آپدیت میان فصل Warzone داده است.

به گزارش پارسی گیم، مشکلات بازی Warzone پس از یک ماه همچنان برقرار هستند و خبری هم از پچ و آپدیت نیست. عدم توانایی Raven در حل مشکلات فنی باعث انتقادات شدیدی توسط بازیکنان شده است و حتی استریمرهای معروف نیز از وضعیت پیش‌آمده انتقاد کرده‌اند. مشکلات از جایی شروع شد که استودیو وارد تعطیلات آخر سال شد و همچنین اعتصاب توسعه‌دهندگان وارزون ادامه یافت. تمام تیم QA که مسئول تست و بررسی تمام جنبه‌ای بازی هستند؛ اعتصاب کرده‌اند و خواهان تعیین تکلیف افراد اخراج شده و آینده کاری خود هستند.

آپدیت میان فصل Warzone از امروز قابل دانلود خواهد بود و تعدادی از مشکلات بزرگ رفع خواهند شد. استودیو Raven خاطرنشان کرد که این آپدیت، مشکلات نسخه کنسول وارزون را حل می‌کند: «آپدیت میان فصل که فردا منتشر می‌شود، اولین راه‌حل به‌منظور برطرف کردن مشکلات مختلف ایکس باکس و پلی استیشن را ارائه می‌دهد».

آپدیت میان فصل Warzone

آپدیت میان فصل Warzone حلال مشکلات؟

صفحه توییتر استودیو در ادامه افزود که تمامی مشکلات توسط آپدیت میان فصل برطرف نمی‌شوند و از طرفداران درخواست صبر بیشتر را دارد. «ما از صبر و تحمل شما سپاسگزاریم و در حال تلاشیم تا اوقات سرگرم‌کننده‌ای در Calder ارائه دهیم». استودیو Raven دیروز به مشکل غیب شدن رقبا پس از استفاده از دو اسکین پولی اشاره کرد و قول برطرف کردن آن را داد. این مشکل باعث شده تا افراد زیادی دست به تقلب بزنند و بازی را برای بقیه خراب کنند.

مشکل استفاده از تفنگ‌های دولول نیز هنوز برطرف نشده است و بسیاری از استریمرها از بازیکنان درخواست کرده‌اند که این تفنگ را استفاده نکنند. عدم ارائه راه‌حلی ساده پس از یک ماه، عصبانت بازیکنان Warzone‌ را به همراه داشته است و آپدیت میان فصل، بخشی از این مشکلات را برطرف می‌کند. این آپدیت با افزودن باندل مخصوص اتک آن تایتان فعال شده است و می‌توانید به دانلود آن برای کنسول بپردازید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.