بازی Serious Sam: Siberian Mayhem
یحیی رحیمی

بازی Serious Sam: Siberian Mayhem معرفی شد

یحیی رحیمی 21 دی 1400 5 دیدگاه
884 بازدید

شرکت Devolver Digital چند روز پیش خبر از معرفی بازی جدید مجموعه Serious Sam داد که قرار بود اواخر ژانویه منتشر شود. این کمپانی بازی‌سازی بالاخره به قول خود عمل کرد و بازی Serious Sam: Siberian Mayhem را به عنوان اثری جداگانه از مجموعه منتشر کرده که فصل تازه‌ای از بازی‌های سام ماجراجو خواهد بود. این شوتر اول‌شخص روز 25 ژانویه (5 بهمن) برای کامپیوتر و از طریق شبکه استیم در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Serious Sam: Siberian Mayhem ماجراجویی تازه‌ای در کشور روسیه را روایت می‌کند و نگاهی آشنا به مأموریت‌های مهیج Sam در مکانی کاملا جدید خواهد انداخت. بازی جدید با همکاری استودیو Croteam و همچنین استودیو روسی تازه تأسیس Timelock توسعه یافته است. این استودیو روسی در سال 2021 و با هدف کار روی شوترهای اول‌شخص تأسیس شد و تأثیر زیادی روی بازی جدید سام ماجراجو داشته است.

تریلر معرفی بازی، نشان‌دهنده‌ی مکان تازه‌ای است که هیچ‌گاه آن را ندیده‌ایم و اضافه شدن برف و سرما، اتفاق تازه‌ای است که در کنار گرمی گلوله‌ها و روند مهیج بازی، خواهد درخشید. جدا از آن، مبارزات نفس‌گیر و سرعتی مجموعه بازگشته‌اند و انبوهی از دشمنان را می‌بینیم که به سام حمله‌ور می‌شوند. فضای بازی با روستاهای خالی از سکنه و جنگل‌های گسترده پر شده است و همچنین معماری شوروی سابق نیز در گوشه و کنار دیده می‌شود.

معرفی بازی Serious Sam: Siberian Mayhem

داستان بازی Serious Sam: Siberian Mayhem

سام ماجراجو با سفر به شمال و مناطق سردسیر روسیه به دنبال هدف تازه‌ای به ژنرال برند می‌گردد. این ژنرال باتجربه، یک‌قدم جلوتر از سام قدم برمی‌دارد و مشکلات زیادی برای او ایجاد می‌کند. ماجراجویی در منطقه‌ی شمالی تونگوسکا به 5 مرحله وسیع تقسیم شده است و تمامی مناطق از جنگل‌های پردرخت و سواحل یخ‌زده قطب شمال در نظر گرفته شده است. طرفداران این مجموعه، سلا‌ح‌های تازه‌ای ازجمله کلاشنیکف و تیر و کمان ویژه Perun دریافت می‌کنند که امکان شلیک تیر روی اتومبیل برفی را ایجاد می‌کند. به عبارتی دیگر، سبک تیراندازی بازی صرفاً به نبردهای تن به تن و نزدیک خلاصه نمی‌شود.

برای افرادی که علاوه بر مراحل اصلی، محتوای اضافی را هم طلب می‌کنند؛ مراحل فرعی متفاوتی در نظر گرفته شده است. این مراحل شامل جمع‌آوری اطلاعات در مورد شخصیت‌های مختلف و همچنین به قتل رساندن اهداف تعیین شده است. مکان‌ها و شخصیت‌های مختلفی در سراسر سرزمین سیبری قرار دارند که پرده برداشتن از رازهای آن‌ها برای هر بازیکن کنجکاوی جذاب خواهد بود.

بازی Serious Sam: Siberian Mayhem روز 25 ژانویه (5 بهمن) برای کامپیوتر منتشر می‌شود. بازی‌کنان نیازمند خرید Serious Sam 4 نخواهند و این بازی دارای صفحه استیم مخصوص به خود است. برنامه‌ای در حال حاضر برای انتشار نسخه پلی‌ استیشن و ایکس باکس اعلام نشده است؛ اما احتمال وجود چنین نسخه‌ای وجود دارد.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی Serious Sam: Siberian Mayhem چه زمانی منتشر می‌شود؟

بازی جدید مجموعه سام ماجراجو در تاریخ 5 بهمن برای کامپیوتر منتشر می‌شود. خبری از نسخه پلی استیشن و ایکس باکس نیست.

۱
داستان بازی Serious Sam: Siberian Mayhem چیست؟

سام ماجراجو با سفر به شمال و مناطق سردسیر روسیه به دنبال هدف تازه‌ای به ژنرال برند می‌گردد. این ژنرال باتجربه، یک‌قدم جلوتر از سام قدم برمی‌دارد و مشکلات زیادی برای او ایجاد می‌کند

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    ROBI

    مهمان

    یعنی انقدر سریع کرک میشه؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به ROBI

      نویسنده

      احتمال کرک آن در روز اول بسیار زیاده. به خصوص که بازی تنها برای استیم منتشر شده و مکانیسم امنیتی استیم هم توسط CODEX قابل دور زدنه

  • Avatar

    ROBI

    مهمان

    سلام. با توجه به شناختی از زمانِ کرک ها دارین ، به نظرتون تا چه مدت دیگه این بازی کرک میشه؟ حدودی.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمدرضا شفیعی

    مهمان

    سلام. حدوداً برای این بازی چه مدت زمان می بره تا کرک بشه؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به محمدرضا شفیعی

      نویسنده

      سلام. بازی قبلی قفل نداشت و سریع کرک شد. این بازی هم به نظر نمی‌رسه که از دنوو استفاده کنه و احتمالا روز پس از انتشار کرک بشه