بازی Serious-Sam
یحیی رحیمی

بازی جدیدی از مجموعه Serious Sam این ماه منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 18 دی 1400 بدون دیدگاه
467 بازدید

مجموعه بازی Serious Sam که با نام سام ماجراجو شناخته می‌شود، اثری اکشن و مهیج است که قرار است نسخه جدید آن، ماه جاری میلادی منتشر شود. شرکت Devolver Digital که به عنوان ناشر این مجموعه شناخته می‌شود، خبر از انتشار یک بازی Serious Sam در هفته‌های آتی داده است. این بازی هنوز معرفی نشده است و قرار است به‌یک‌باره در دسترس طرفداران قرار گیرد.

طبق آخرین اخبار بازی، شرکت Devolver Digital یک توییت عجیب منتشر کرده است و از دنبال کنندگان سؤال جالبی پرسیده است: «چه می‌شود اگر هفته آینده یک بازی Serious Sam جدید معرفی شود و آخر ماه منتشر شود؟» ناشر بازی همچنین یک ویدیو را به متن توییت پیوست کرده است که کلیپ کوتاهی از بازی جدید است. ویدیو با حضور یک سرباز نیروی دریایی شروع می‌شود که روی اقیانوس شناور است. به نظر می‌رسد که این اقیانوس مربوط به قطب شمال باشد؛ زیرا کوه‌های یخ دیده می‌شود و برف زیادی در منطقه وجود دارد.

ویدیو پس از نمایش شخصیت اصلی، یک قایق تندرو را نمایش می‌دهد که باعث پراکنده شدن مرغ‌های دریایی می‌شود. کلیپ در آخر یک سوراخ بزرگ داخل یخ را نشان می‌دهد و صدای سم استون را می‌شنویم که می‌گوید: «لعنتی، خیلی سرده؛ اما هیچی مثل کشتن چند نفر منو گرم نمیکنه!» این نشان می‌دهد که سام ماجراجو با بازی جدید بازخواهد گشت و این بار، ماجراجویی تازه‌ای در قطب شمال خواهیم دید.

بازی Serious Sam

سفر Serious Sam به قطب شمال

بسیاری از بازی‌های مجموعه Serious Sam، شوترهای اول‌شخص بوده‌اند که با سرعت بسیار بالایی روایت می‌شوند. البته چند بازی فرعی مانند Serious Sam Double D وجود دارد که روند دیگری را دنبال کردند. به نظر می‌رسد که بازی در ژانر اول‌شخص دریافت خواهیم کرد. آخرین شماره از مجموعه سام ماجراجو به نام Serious Sam 4 در سال 2020 منتشر شد که امتیازهای متوسطی دریافت کرد. عده‌ای آن را پسندیدند و تعدادی نیز انتقادات جدی به آن وارد کردند.

بر اساس کلیپ منتشر شده، با یک سام ماجراجویی کلاسیک روبه‌رو هستیم و حتی ممکن است یک بسته الحاقی جداگانه برای بازی قبلی را ببینم. Devolver Digital به دنبال سورپرایز کردن است و می‌خواهد هفته‌ی آینده از بازی جدید رونمایی کند و آخر ماه نیز آن را منتشر کند. مشخص نیست دلیل انتشار سریع بازی چیست و به زودی اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.