بازی Hollow Knight: Silksong
محمد صادق شجاعی

بازی Hollow Knight: Silksong احتمالا در سال جاری منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 21 دی 1400 بدون دیدگاه
1,069 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بر اساس تاریخ درج شده در نسخه موبایل فروشگاه GOG، بازی Hollow Knight: Silksong به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

در سال 2017 استودیو Team Cherry اثری تحت عنوان بازی Hollow Knight را منتشر کرد. در این بازی کنترل Knight، جنگجویی بی‌نام که در جستجوی هویت خود است، در اختیار شما قرار می‌گیرد. در عین حال وظیفه شما کاوش قلمروی ویرانه Hallownest است. در این راه با حشرات مختلف رو‌به‌رو شده، انواع باس‌ها را شکست می‌دهید و قدرت‌های تازه به دست می‌آورید. بازی Hollow Knight مورد توجه بسیاری از منتقدین قرار گرفت و فروش سه میلیون نسخه‌ای نشان از محبوبیت آن در بین بازیکنان دارد. موفقیت‌های این اثر باعث شد که روند ساخت دنباله آن تحت عنوان بازی Hollow Knight: Silksong آغاز شود. تا‌کنون به صورت دقیق تاریخ انتشار بازی مذکور مشخص نشده است، اما طبق گزارشات تازه علاقه‌مندان می‌توانند این اثر را در آینده نزدیک تجربه کنند.

بر اساس صفحه بازی Hollow Knight: Silksong در نسخه موبایل فروشگاه GOG، این اثر به زودی منتشر خواهد شد. این در حالی بوده که در نسخه دسکتاپ این فروشگاه، زمان انتشار بازی مذکور با عبارت TBA مشخص شده است. صفحه این اثر در فروشگاه استیم نیز شرایط مشابهی دارد. با مراجعه به صفحه GOG بازی Hollow Knight: Silksong با استفاده از موبایل، مشخص می‌شود که این اثر در تاریخ نا‌معلومی از سال 2022 منتشر خواهد شد. به همین دلیل احتمالا تیم سازنده در حال آماده شدن برای اعلام تاریخ رسمی است.

اگر روی گوشی موبایل خود وارد صفحه Hollow Knight: Silksong در فروشگاه GOG شده و به بخش «جزئیات محصول» مراجعه کنید، می‌توانید اطلاعات مختلفی از این اثر به دست بیاورید. دیگر آثار در این بخش، تاریخ انتشار خود را ذکر کرده‌اند. بنا‌بر‌این ممکن است که تاریخ ذکر شده در صفحه دنباله بازی Hollow Knight نیز به حقیقت تبدیل شود و اثری که بازیکنان بسیار منتظر آن هستند، به زودی منتشر شود.

بازی Hollow Knight: Silksong

بازی Hollow Knight: Silksong اثری در سبک Metroidvania است

با تمام این گفته‌ها، همواره این احتمال وجود دارد که سال 2022 تنها برای پر کردن بخش تاریخ انتشار وارد شده باشد. به همین دلیل این امر نشانه‌ای قطعی از انتشار قریب‌الوقوع بازی Hollow Knight: Silksong نیست. با این حال این تاریخ با گزارشات منتشر شده قبلی هم‌خوانی دارد. در ماه سپتامبر اطلاعاتی مبنی بر انتشار بازی مذکور در سال 2022 فاش شد.

همانند بسیاری از آثار، پاندمی کرونا روند ساخت بازی Hollow Knight: Silksong را با مشکل رو‌به‌رو کرد. به دلیل این شرایط اثر مذکور موفق به حضور در نمایشگاه E3 نشد. کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر و نینتندو سوییچ قادر خواهند بود این اثر مترویدونیا را در زمان انتشار تجربه کنند. دارندگان کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 می‌توانند اولین اثر سری Hollow Knight را انجام دهند. در حال حاضر انتشار دنباله بازی Hollow Knight برای دیگر پلتفرم‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نظر شما در مورد دنباله بازی Hollow Knight چیست؟ آیا برای تجربه دومین بازی سری Hollow Knight لحظه‌شماری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.