دانلود بازی Deiland Pocket Planet برای PC
دانلود بازی Deiland Pocket Planet برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Deiland Pocket Planet برای PC

پارسی گیم 26 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,987 بازدید

دانلود بازی Deiland Pocket Planet برای کامپیوتر

شاید یکی از معروف‌ترین کتاب‌های داستانی که در دوران کودکی خوانده‌ایم، داستان شازده کوچولو بوده است. جدای از شخصیت‌ها و محتوای جذاب بازی، وجود سیاره‌های بسیار کوچکی که با چند قدم می‌توان کل سطحش را دور زد از کانسپت‌هایی بود که در این کتاب وجود داشت. بازی Deiland Pocket Planet از استودیو Chibig عنوانی جذاب و ماجرایی بوده که با الهام از همین سوژه، سیاره کوچکی را برای زندگی در اختیار شما قرار می‌دهد تا در آن وقت گذرانده و سرگرم باشید.

در این بازی یک سیاره بسیار کوچک در اختیار شما قرار می‌گیرد تا از آن مراقبت کرده، در آن کشاورزی کنید و زندگی جذاب و مجازی برای خودتان رقم بزنید. ساخت‌وساز، کشت محصولات، کمک به سایرین و همچنین مبارزه با موجودات شرور از جمله فعالیت‌هایی است که در بازی تجربه خواهید کرد. کاراکتر اصلی شما Arco نام داشته و روایتی از رشد، کمک به دیگران و پیدا کردن رازهای پنهان این سیاره کوچک برای شما آماده شده است.

شما می‌توانید اجزای مختلف این سیاره کوچک را با توجه به سلیقه خود شخصی‌سازی کرده و از آن لذت ببرید. شاید بخواهید گونه خاصی از درخت‌ها را در آن پرورش دهید و یا حیوانات مخصوصی را در آن به‌عنوان دام نگه‌داری کنید، همه‌چیز به انتخاب و سلیقه خودتان بستگی دارد. تغییر فصل‌ها از ویژگی‌های دیگر این بازی است و هر چهار فصل پاییز، زمستان، بهار و تابستان را در سیاره کوچک خود تجربه کرده و تغییراتش را روی اجزای آن مشاهده خواهید کرد. این فصل‌ها در رشد محصولات نیز تأثیرگذار هستند. در بازی 12 کاراکتر دیگر نیز وجود دارند که با آن‌ها در تعامل خواهید بود و می‌توانید در امور مختلف، به هر کدام کمک کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ The Invisible Hand را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Deiland Pocket Planet با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Celeron G1820 / AMD Athlon II X3 455
Graphics: NVIDIA GeForce GT 430/ AMD Radeon R5 240
DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7850
DirectX: Version 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Deiland: Pocket Planet is a relaxing farming adventure where you will have to take care of your tiny planet. Farm, craft and fight monsters to make your home a special place and help others with their quest.
Discover the story of Arco in this single-player experience, a tale about growing up, helping others and revealing the secrets that lie on the heart of your planet. We’ve crafted a relaxing game, with a strong narrative and a cast of diverse characters for you to meet.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.