Call Of Duty WWII
سعید ستایش

یک نقشه و یک حالت جدید بازی به نسخه ی بتای Call Of Duty: WWII اضافه شد

سعید ستایش 9 شهریور 1396 بدون دیدگاه
669 بازدید

نسخه‌ی بتای بازی Call of Duty: WWII در حالی وارد هفته‌ی دوم می‌شود که تاکنون بازخوردهای بازیکنان به این نسخه بسیار مثبت بوده و اکثر آن‌ها معتقدند این نسخه‌ی جدید بازی Call of Duty به ریشه‌های خود بازگشته و بخش آنلاین بازی نیز دچار تغییرات مثبت و منحصربه‌فردی شده است.

استدیوی سازنده بازی یعنی Sledgehammer Games در هفته‌ی دوم نسخه‌ی بتای بازی برخی محتویات جدید برای این نسخه منتشر کرده است، این محتویات شامل چند سلاح و لباس جدید می‌شود، همچنین سازنده بازی اعلام کرده که در آخر این هفته یک حالت جدید به بخش آنلاین بازی اضافه می‌شود که جذابیت این بخش را چند برابر می‌کند. به‌تازگی نیز یک نقشه‌ی جدید به بخش آنلاین بازی اضافه‌شده که دارای محیطی متوسط دریکی از شهرهای نازی‌ها است.

بتای عمومی بازی Call of Duty: WWII از تاریخ 1 سپتامبر آغاز می‌شود، این بتا ابتدا به‌صورت خصوصی برای کاربران PS4 در دسترس قرارگرفته بود. هنوز چند ماه تا انتشار بازی Call of Duty: WWII باقی‌مانده و استدیوی Sledgehammer Games سخت در تلاش است که بتواند با این نسخه سری Call of Duty را به دوران اوج خود بازگرداند، این استدیو قبلاً اعلام کرده بود که آن‌ها بیش از دو سال زمان صرف مراحل تحقیق و توسعه‌ی بازی Call of Duty: WWII کرده‌اند، باید تا ماه آبان منتظر ماند و دید که آیا Call of Duty: WWII موفق می‌شود و یا مانند چند نسخه‌ی قبلی سری Call of Duty نظر بازیکنان را جلب نخواهد کرد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.