باگ پول بی نهایت کالاف دیوتی وارزون 2
یحیی رحیمی

باگ پول بی نهایت در بازی وارزون 2 کشف شد

یحیی رحیمی 8 آذر 1401 2 دیدگاه
1,308 بازدید

بازی کالاف دیوتی وارزون 2 در طی روزهای اخیر دچار باگ‌ها و مشکلات متعددی بوده است. هکرهای وارزون 2 توانسته‌اند قایق‌های آبی را به پرواز درآوردند و عملاً روند بازی را مختل کنند. در عین حال یک حفره امنیتی در حالت DMZ بازی فاش شده که امکان کسب پول بی‌نهایت را می‌دهد و بازی‌کنان از این باگ به‌منظور کسب میلیون‌ها دلار پول اصلی بازی استفاده کرده‌اند.

دستیابی به بیشترین میزان پول در Warzone 2 یکی از اهداف اصلی است. بازیکنان توانسته‌اند یک باگ و حفره مخصوصی را پیدا کنند که اجازه استخراج پول بی‌نهایت را به آن‌ها می‌دهد. افراد زیادی بدون نیاز به تلاش و تنها با سوءاستفاده از باگ پیداشده، مبالغ زیادی کسب کرده‌اند. این حفره تنها در حالت DMZ پیدا شده و به نظر می‌رسد که در بخش بتل رویال کار نمی‌کند. طبق گفته‌ها تنها کافی است که پول نزدیک به تفنگ روی زمین باشد و با اندکی تلاش می‌توان بارها و بارها پول موجود روی زمین را برداشت.

برای فعال کردن این باگ لازم است که حالت DMZ را انتخاب کنید و سپس مقداری پول کنار تفنگی با حاشیه طلایی‌رنگ روی زمین بگذارید. در صورتی که به تفنگ نزدیک شوید، می‌بینید که اسم آن داخل یک حاشیه طلایی‌رنگ قرار دارد و به اصطلاح به آن Gold Border گفته می‌شود. پس از اینکه این کار را انجام دادید، کافی است طوری نشانه بگیرید که نقطه نشانگر کمی بالاتر از تفنگ روی زمین باشد اما نشانه تفنگ همچنان روی پول باشد.

باگ پول بی نهایت کالاف دیوتی وارزون 2

باگ پول بی نهایت وارزون 2

پس از اینکه این کار را انجام دادید، کافی است در همان حالت، تفنگ روی زمین را بردارید و سپس سریعاً شروع به دویدن کنید. خواهید دید که به یک‌باره پول زیادی حدود 1.3 میلیون دلار به شما پرداخت می‌شود. این اجازه می‌دهد تا مأموریت‌های داخلی حالت DMZ را بسیار سریع‌تر از بقیه طی کنید. برای اینکه بدانید این کار چطور انجام می‌شود و باگ پول بی نهایت وارزون 2 چطور است، ویدیو کوتاهی که در ادامه درج شده را تماشا کنید.

اکتیویژن فعلاً آپدیتی برای رفع باگ پول بی نهایت وارزون 2 منتشر نکرده است، اما بدون شک این اتفاق در روزهای آتی رخ خواهد داد. آپدیت تازه‌ای برای بازی منتشر نشده است و در صورتی که می‌خواهید از این باگ استفاده کنید، بهتر است زودتر دست به کار شوید. البته این پول تنها در حالت DMZ و برای کسب پیروزی استفاده می‌شود و کاربردی در دیگر حالت‌ها ندارد. تعدادی از بازی‌کنان نوشته‌اند که باگ پول بی نهایت در حالت بتل رویال هم کار می‌کند و حتی با قرار دادن گلوله کنار پول روی زمین هم این باگ را فعال کرده‌اند.

بازی Call of Duty Warzone 2 برای کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر در دسترس است.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Pouya

    مهمان

    سلام من تلاش کردم دقیقن مثل فیلم انجام دادم تازه بدپک هم خریدم کار نکرد چه کار کنم ؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Pouya

      نویسنده

      در حالت DMZ امتحان کنید