دانلود بازی Monster Crown برای PC
دانلود بازی Monster Crown برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Monster Crown برای PC

پارسی گیم 15 دی 1400 بدون دیدگاه
1,746 بازدید

دانلود بازی Monster Crown برای کامپیوتر

عناوین نقش‌آفرینی ژاپنی از گذشته سبکی پرطرفدار و منحصربه‌فرد بوده‌اند که طعم متفاوتی از نقش‌آفرینی را به خورد طرفدارانش می‌دهد. این بازی‌ها ازلحاظ عمق گیم پلی و همچنین روایت داستانی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و تمامی ویژگی‌های لازم برای سرگرم کردن شما را در دل خود جای داده است. بازی Monster Crown از استودیو Aurum عنوانی جذاب در همین سبک بوده که ماجراهای سرگرم‌کننده‌ای را در قالب یک دنیای فانتزی و مملو از موجودات افسانه‌ای برای شما آماده کرده است.

شما در این بازی وارد سرزمینی وسیع و فانتزی خواهید شد که مدت‌ها درگیر جنگ‌های مختلف و فرمانرواهای نالایق بوده و قهرمان‌های بسیاری در طول تاریخ آن را نجات داده‌اند. حال یکی از این قهرمان‌ها را شما کنترل خواهید کرد و باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از به قدرت رسیدن یک زن جوان و بدجنس به کار بگیرید. آیا با تصمیم‌های خود می‌توانید مردم سرزمین را نگه‌دارید و یا برعکس، همه‌چیز را به تباهی کشانده و همراه شخصیت منفی داستان می‌شوید؟

گیم پلی بازی در سبک مبارزات نوبتی طراحی شده و برای این مبارزات ابتدا باید تعدادی از هیولاهای ساکن سرزمین را همراه خود کنید. بیش از 200 گونه مختلف از هیولاها در بازی وجود دارد که می‌توانید با تلفیق آن‌ها با یکدیگر، گونه‌های جدیدی را پدید آورید. سرزمین بازی که Crown Island نام دارد، مملو از ماجراجویی‌های جذاب و مأموریت‌های اصلی و فرعی بوده که تا مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم نگه دارد. بخش داستانی بازی حالتی غیرخطی داشته و تصمیم‌های مختلف شما در سرنوشت سرزمین و کاراکتر خودتان تأثیر خواهد گذاشت. این موضوع در کنار سایر عناصر عمیق نقش‌آفرینی، وجود تنوع بالایی از آیتم‌ها و سلاح‌ها و مبارزات تاکتیکی و نوبتی، تجربه این عنوان را به‌شدت لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Final Fantasy III و Tales of Arise را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Monster Crown با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10, 8.1, 8 or 7
Processor: Intel/AMD
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Integrated Graphics
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Unravel Crown Island’s dark story as you create your own monster legacy. With a history of sadistic rulers and heroic saviors, the island faces another threat in the form of a malicious young woman seeking power. It’s up to you and the monsters you make pacts with to prevent the return of tyranny. Will your decisions make you a savior or a dark messiah?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.