بازی FIFA Mobile
یحیی رحیمی

الکترونیک آرتز زمان انتشار بازی فیفا 22 موبایل را تایید کرد

یحیی رحیمی 13 دی 1400 بدون دیدگاه
2,443 بازدید

الکترونیک آرتز پس از تعویق زمان انتشار FIFA Mobile 22 و تمدید فصل اول، بالاخره زمان انتشار فیفا 22 موبایل را ژانویه 2022 اعلام کرد. مدت‌ها از زمان انتشار بازی فیفا 22 می‌گذرد و نسخه موبایل نیز به صورت آزمایشی در کنار بازی اصلی منتشر شد و حتی یک پیش فصل با افزودن قابلیت‌های مختلف را شاهد بودیم؛ اما نسخه نهایی و بدون ایراد در دسترس قرار نگرفته بود.

طبق آخرین اخبار بازی، الکترونیک آرتز به تازگی فصل فعلی FIFA Mobile 21 را به اتمام رسانده و پس از اتمام پشتیبانی از بازی، خود را آماده شروع فصل تازه‌ای، این بار در فیفا موبایل 22 کرده است. اکانت توییتر بازی با انتشار پیام تازه‌ای، زمان انتشار بازی فیفا 22 موبایل را ژانویه امسال اعلام کرده است. با گذشت سه روز از ژانویه، هنوز زمان انتشار دقیق مشخص نیست. متن توییت به شرح زیر است:

فصل جدید فیفا موبایل این ژانویه شروع خواهد شد. این یک آپدیت عظیم با ویژگی‌های بسیار زیاد، محتوای متنوع و حالت‌های مختلف است. با نزدیک شدن به زمان انتشار، اطلاعات بیشتری منتشر خواهیم کرد.

نسخه آزمایشی بازی FIFA Mobile 22 تنها برای کشورهای هند، رومانی و کانادا و پلتفرم اندروید منتشر شده است و دیگر کشورها به این بازی دسترسی ندارند. روش‌های مختلفی برای دریافت بازی مانند استفاده از ابزار گذر از تحریم وجود دارد؛ اما ویژگی‌های فصل اول بسیار محدود است و موجب انتقادات مختلفی شد. اگرچه الکترونیک آرتز از دریافت بازخوردهای رضایت‌بخش صحبت کرده است؛ اما بسیاری از بازیکنان، وضعیت فعلی بازی را نمی‌پسندند و امیدوارند که نسخه‌ی نهایی بتواند مشکلات را برطرف کند.

بازی فیفا 22 موبایل FIFA 22 Mobile

ویژگی‌های جدید فیفا 22 موبایل

اکانت توییتر فیفا موبایل با انتشار مطلبی کوتاه، ویژگی‌های جدید بازی را مشخص کرده است. یکی از این ویژگی‌ها، منو تعویض بازیکن است که امکان تغییر و تعویض بازیکنان را به صورت سریع می‌‌دهد. گزینه‌های بیشتری برای کنترل دوربین اضافه شده است و همچنین میزان پینگ نیز در بازی به بازیکن اعلام می‌شود. به طور کلی ویژگی‌های اضافه شده، بخش اساسی یک بازی فوتبال هستند و آن‌ها را نمی‌توان قابلیت جدید نامید. برای نمونه نمایش لوگو تیم‌ها از الزاماتی است که الکترونیک آرتز آن را «قابلیت» نامیده است.

در ادامه، تکنیک‌های تازه‌ای نیز برای بازیکنان اضافه شده است و می‌توان حرکات نمایشی بیشتری به نمایش گذاشت. افزودن این ویژگی‌ها، فیفا موبایل 22 را به بازی اصلی نزدیک می‌کند و جلوی انتقادات بیشتر را می‌گیرد. افرادی که FIFA Mobile 21 را نصب کرده‌اند، با پایان فصل، رنک آن‌ها به صفر باز می‌گردد و بازی ریست می‌شود. به عبارتی دیگر، تمام بازیکنان از سطح صفر شروع خواهند کرد و پیشرفت شما پاک خواهد شد.

الکترونیک آرتز به تازگی زبان‌های تازه‌ای را به FIFA Mobile 22 اضافه کرده است و به طور کل، گزارشگرهایی برای یازده زبان مختلف در نظر گرفته شده‌اند. منتظر انتشار بازی در روزهای آینده باشید.

منبع: Gamingonphone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا بازی فیفا موبایل 22 رایگان است؟

بله به صورت رایگان برای موبایل منتشر می‌شود و البته دارای قابلیت خرید درون بازی است که اجازه خرید آیتم‌های بیشتری را به شما می‌دهد.

۱
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.