دانلود بازی SimplePlanes برای PC
دانلود بازی SimplePlanes برای PC پارسی گیم

دانلود بازی SimplePlanes برای PC

پارسی گیم 13 دی 1400 بدون دیدگاه
3,526 بازدید

دانلود بازی SimplePlanes برای کامپیوتر

شبیه‌سازهای ساخت‌وساز امروزه بسیار متنوع و متعدد هستند و تقریباً تمامی سوژه‌ها را در بر می‌گیرند. این بازی‌ها به ما اجازه می‌دهند در نقش‌های مختلفی قرار بگیریم و فعالیت‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را در دنیای مجازی آن‌ها تجربه کنیم. بازی SimplePlanes از استودیو Jundroo عنوانی در همین سبک بوده که شما را به یک طراح هواپیما تبدیل می‌کند تا با ساخت و طراحی هواپیماهای مختلف، خلاقیت خود را به چالش بکشانید و حتی بتوانید پرواز و نبرد با آن‌ها را نیز تجربه کنید.

بخش ساخت‌وساز بازی تمامی ابزارها و قطعات لازم را برای ساخت‌وساز هواپیما در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با متصل کردن اجزای مختلف همه‌چیز از بدنه اصلی، بال‌ها و دماغه هواپیما را در جای خود قرار داده و پس از انجام ریزه‌کاری‌های نهایی، وارد کابین شده و توانایی پرواز و مانور دادنش را تست کنید. بیش از 100 هزار هواپیما داخل این بازی گنجانده شده که طیف گسترده‌ای از هواپیماهای قدیمی و جدید در آن حضور دارند. اینکه گیم پلی بازی تنها به بخش ساخت‌وساز خلاصه نمی‌شود بسیار نکته حائز اهمیتی است.

بخش دوم گیم پلی بازی، زمانی است که با ساخته دست خود به آسمان پرواز کرده و ویژگی‌های مختلفش را تست می‌کنید. کنترل‌ها در این بخش به شکل مناسبی طراحی شده و همچنین قوانین فیزیک در بازی حضور دارد که بسته به جریان هوا و سایر فاکتورها، روی بدنه هواپیمای شما اثرگذار هستند و حتی ممکن است بخش‌هایی دچار شکستگی شوند. بازی از دوربین واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند تا به کمک آن بتوانید شبیه‌سازی خود را واقع‌گرایانه‌تر کنید و از آن لذت بیشتری ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Car Mechanic Simulator و Euro Truck Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی SimplePlanes با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1
Processor: Core 2 Duo
Memory: 2 GB RAM
Graphics: SM3 512MB VRAM
Storage: 750 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or newer
Processor: Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: SM4 1GB VRAM
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You have the tools you need to bring any airplane to life. Snap parts together to build your airplane’s body. Place engines to add thrust. Design and attach wings and then strap yourself into the cockpit and see how it flies.
Over 100,000 airplanes are available to download for free from SimplePlanes.com Find anything from old WW2 bombers to next generation fighters to sci-fi spacecrafts. You can upload your own airplanes and rise through the ranks from a bronze builder to a gold level builder.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.