دانلود بازی Dr Livingstone I Presume برای PC
دانلود بازی Dr Livingstone I Presume برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dr Livingstone I Presume برای PC

پارسی گیم 11 دی 1400 بدون دیدگاه
1,835 بازدید

دانلود بازی Dr Livingstone I Presume برای کامپیوتر

یکی از سبک‌هایی که امروزه به آن در صنعت بازی‌های ویدیویی بیشتر توجه می‌شود، سبک معمایی بوده که در آن گیم پلی بیشتر شامل حل کردن انواع پازل‌ها و عبور از موانع چالش‌برانگیز است. این سبک جذابیت منحصربه‌فردی داشته و طرفداران خاصی از آن لذت می‌برند. بازی Dr Livingstone I Presume از استودیو Vulpesoft عنوانی جدید در همین سبک بوده که ماجرای جذابی را در یک خانه مرموز و بزرگ برای شما روایت می‌کند. برای یک ماجراجویی سرگرم‌کننده خودتان را آماده کنید.

داستان بازی با یک نامه مرموز از یکی از دوستان شما آغاز می‌شود. شما که به‌تازگی از سفری طولانی به آفریقا برگشته‌اید، به دنبال درخواست کمک دوست خود به منزل او می‌روید اما متوجه می‌شوید که هیچ‌کس آنجا حضور ندارد و تنها سکوتی گنگ و پوچ میزبانتان است. تعداد زیادی مانع و دروازه بسته سر راه شما قرار دارد که باید با عبور از آن‌ها و حل کردن معماها، راز ناپدید شدن دکتر Livingstone را بفهمید.

مراحل بازی از اتاق‌های مختلفی تشکیل شده که در هر کدام تعدادی معمای سخت و چالش‌برانگیز انتظارتان را می‌کشد. با پیشروی در هر مرحله تعداد معماها و موانع بیشتر شده و باید سختی بیشتری را برای عبور از آن‌ها تجربه کنید. تنوع معماها باعث می‌شود شیوه‌های مختلفی را برای تفکر انتخاب کنید. برخی تنها با مشاهده و دقت در جزییات حل می‌شوند و برخی دیگر با استفاده از ابزارهای موجود در محیط.

علاوه بر روایت داستانی جذاب و معماهای متنوع، سبک هنری و گرافیک بازی نیز تجربه آن را لذت‌بخش می‌کند. این بازی مصداق برعکسی از یک اتاق فرار است که شما به جای تلاش برای خروج از خانه، سعی می‌کنید بیشتر در عمق آن پیشروی کنید تا راز مرموز داستان را برملا کرده و همه‌چیز را بفهمید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Exo One و Outer Wilds را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dr Livingstone I Presume با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7/8.1/10
Processor: AMD FX-6100/Intel i3-3220 or Equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 / AMD Radeon HD 7750 or Equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7/8.1/10
Processor: AMD Ryzen 7 1700/Intel i7-6700K or Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 970 / AMD R9 390 or Equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

During your long journey through Africa, you return to a friend who asks you for help in a mysterious letter. When you cross the threshold of his home, nothing greets you but a hollow silence. A series of closed doors awaits and you must use all your puzzle-solving skills to find the keys. Go deeper into the house and discover what happened to Dr Livingstone.
You will face more complex puzzles in every room. But giving up is not an option. Take on an increasingly challenging and bizarre house full of puzzles that will take your logical thinking to the limit. Remember that each room is unique and has its secrets. Intuitive interaction with the elements of the environment will allow you to fully immerse yourself in the game. Be thorough, be wise, explore.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.