دانلود بازی The Legend of Heroes Sen no Kiseki IV برای PC
دانلود بازی The Legend of Heroes Sen no Kiseki IV برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Legend of Heroes Sen no Kiseki IV برای PC

پارسی گیم 6 دی 1400 بدون دیدگاه
2,325 بازدید

دانلود بازی The Legend of Heroes Sen no Kiseki IV برای کامپیوتر

بازی‌های نقش‌آفرینی از گذشته طرفداران بسیار زیادی داشته‌اند و به همین دلیل، عناوین متعددی زیر سایه این ژانر پدید آمده است. این سبک از بازی‌ها اما داستان متفاوتی در کشور ژاپن دارند و استودیوهای ساخت بازی ژاپنی، شیوه مخصوص و منحصربه‌فردی از نقش‌آفرینی را ارائه داده‌اند که از آن با نام JRPG یا همان نقش‌آفرینی ژاپنی یاد می‌شود. بازی The Legend of Heroes Sen no Kiseki IV از استودیو Nihon Falcom عنوانی جذاب و پرمحتوا با همین سبک و سیاق بوده که ماجراجویی‌های مهیج و سرگرم‌کننده‌ای را در قالب دنیای فانتزی‌اش به خوردتان می‌دهد.

این بازی در واقع آخرین شماره از روایت داستانی این سری بوده و ماجراهای آن را به سرانجام خواهد رساند. رویدادی به اسم Great Twilight باعث شده تا قلمرو Erebonian درگیر نفرینی شوم شود و آتش جنگ در سراسر آن گسترش پیدا کند. در میان این جنگ شما تیمی از قهرمان‌ها را که عضو گروه Class IV هستند هدایت خواهید کرد تا بتوانید سرنوشت سرزمین و هر کدام از آن‌ها را رقم بزنید. مسیر داستانی با فرار کردن گروه شما به روستای جادوگران شروع‌شده و پس از آن تمام تلاش خود را برای پایان دادن جنگی بزرگ باید به کار بگیرید.

بازی مانند بسیاری از عناوین نقش‌آفرینی، دنیایی وسیع و فانتزی را برای گشت‌وگذار در اختیار شما قرار داده و مملو از مأموریت‌های اصلی و فرعی است. از آنجا که این بازی شماره آخر سری است، تمامی عناصر بازی‌های قبلی در آن حضور دارند و مکان‌های جدید، تعداد بسیار زیادی مینی گیم و کاراکتر تازه را نیز تجربه خواهید کرد. گیم پلی از مبارزات لحظه‌ای سرعتی تشکیل شده که قابلیت پیشروی خودکار را نیز برای آن طراحی کرده‌اند. کاراکترهای شما به قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دسترسی دارند که مبارزات را به‌شدت لذت‌بخش و جذاب جلوه می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Nier: Automata و Ruined King: A League of Legends Story را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Legend of Heroes Sen no Kiseki IV با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Core i3-3220
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
Sound Card: Onboard

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

THE LEGEND OF HEROES: SEN NO KISEKI IV -THE END OF SAGA, the final chapter of the story-driven RPG series SEN NO KISEKI, is finally here!
The Erebonian Empire is covered with a curse due to The Great Twilight. As it plunges headlong into a great war with the Republic of Calvard, what will the remaining members of the old and new Class VII do? And what fate awaits Rean Schwarzer, the “Ashen Chevalier” who has lost himself after being swallowed up by his rampaging ogre powers?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 20.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.