ماوس گیمینگ Adata
یحیی رحیمی

ماوس گیمینگ Adata با حافظه اس اس دی یک ترابایتی معرفی شد

یحیی رحیمی 3 دی 1400 بدون دیدگاه
320 بازدید

شرکت Adata در بیانیه مطبوعاتی که در سایت خود قرار دارد، حضور در نمایشگاه CES 2022 را تائید کرده و معرفی تعدادی از محصولات جدید از جمله یک ماوس گیمینگ را تائید کرده است. یکی از این محصولات، ماوس گیمینگ XPG Vault با حافظه اس اس دی یک ترابایتی است که کاربردی دوگانه دارد و مخصوص افرادی ساخته شده که به دنبال یک ماوس حافظه‌دار می‌گردند.

طبق جدیدترین اخبار سخت‌ افزار، حافظه اس اس دی یک ترابایتی به کار رفته در ماوس گیمینگ Adata، سرعت خواندن و نوشت بالایی دارد. پهنای باند این حافظه 985 MB/s اعلام شده است و در نتیجه از هاردهای SSD قدیمی ساتا 3 که پهنای باند آنها حدود 500 MB/s است سریع‌تر هستند؛ اما به سرعت حافظه NVMe نمی‌رسد. ماوس گیمینگ XPG Vault از پورت تایپ سی برای اتصال به رایانه استفاده می‌کند که هم‌زمان ماوس و حافظه را به کار می‌اندازد. ای دیتا همچنین قول انتشار یک لانچر جدید برای بازی‌ها را داده است که بازی‌های ذخیره شده داخل هارد را اجرا می‌کند.

قرار دادن حافظه اس اس دی داخل ماوس گیمینگ ایده‌ی بسیار جالبی است که می‌تواند ارزش خرید این قطعات گیمینگ را افزایش دهد. دیگر لازم نیست حافظه اکسترنال را همراه خود حمل کنید و می‌توانید بازی‌های خود را به راحتی روی ماوس قرار دهید و به سادگی آنها را اجرا کنید. تنها مشکل موجود آن است که باید مراقب ماوس باشید، در غیر این صورت هارد ضربه خواهد دید و ضرر هنگفتی خواهید کرد.

ماوس گیمینگ Adata حافظه اس اس دی

قیمت و زمان عرضه ماوس گیمینگ Adata

ماوس گیمینگ Adata با حافظه اس اس دی یک ترابایتی در حد یک ایده‌ی خام و اولیه است و ممکن است محصول نهایی هیچ‌گاه به بازار نرسد. ای دیتا این ماوس را در نمایشگاه CES 2022 به صورت محدود نمایش خواهد داد و در صورتی که فروشگاه‌ها از این محصول استقبال کنند و همچنین نمایش آن نیز به خوبی پیش برود، ممکن است اولین مرحله از تولید انبوه آن شروع شود. بدون شک بازار گیمینگ از ماوس با حافظه SSD استقبال می‌کند.

شرکت‌های زیادی در زمینه حافظه اس اس دی اکسترنال فعالیت نمی‌کنند و البته قیمت این حافظه‌ها نیز بیشتر از حد معمول است. در صورتی که ماوس XPG Vault نیز به تولید نهایی برسد، قیمت آن فراتر از حد انتظار خواهد بود. در حال حاضر تاریخ عرضه و قیمت نهایی مشخص نیست. نظر شما در مورد این ماوس گیمینگ چیست؟ آیا شما چنین محصولی را خریداری خواهید کرد؟

منبع: TomsHardware

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

ماوس گیمینگ Adata از چه نوع حافظه اس اس دی استفاده می‌کند؟

حافظه اس اس دی یک ترابایتی به کار رفته در ماوس گیمینگ Adata، سرعت خواندن و نوشت بالایی دارد. پهنای باند این حافظه 985 MB/s اعلام شده است و در نتیجه از هاردهای SSD قدیمی ساتا 3 که پهنای باند آنها حدود 500 MB/s است سریع‌تر هستند؛ اما به سرعت حافظه NVMe نمی‌رسد.

۱
قیمت ماوس گیمینگ ای دیتا چقدر است؟

در حال حاضر تاریخ عرضه و قیمت نهایی مشخص نیست و در حد یک ایده‌ی اولیه است.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.