یحیی رحیمی

ورود Adata به بازار ساخت مانیتور و PC های گیمینگ: چرا باید هیجان زده بود؟

یحیی رحیمی 30 آذر 1398 بدون دیدگاه
435 بازدید

تعطیلات فعلی به نوعی یک آرامش قبل طوفان برای بازار سخت افزار است. رویداد CES چند هفته دیگر شروع خواهد شد و تمامی کمپانی های بزرگ برنامه های زیادی برای معرفی محصولات جدید و همچنین طرح های اولیه خود ریخته اند. این Adata است که قبل از تمامی کمپانی های دیگر از برنامه خود برای ورود به عرصه گیمینگ و مانیتور گفته است.

همه ما برند Adata را به دلیل محصولات ذخیره سازی مانند RAM DDR4 و همچنین حافظه های SSD و هاردهای اکسترنالش می شانسیم. این کمپانی در زمینه های دیگری نیز فعالیت می کند که ممکن است به گوش شما نخورده باشد. یک سری پاورهای قدرتمند به همراه کیس های جذاب و همچنین کولرهای کاربردی در انبار خود دارد که البته همه آن‌ها تحت برند XPG به فروش می روند و ممکن است تا به حال یکی از آن‌ها را نیز خریداری کرده باشید.

حالا این کمپانی به دنبال ورود به عرصه PC گیمینگ و همچنین مانیتور است. دلیل اینکه باید از ورود این برند به تولید قطعات بازی هیجان زده شد این است که این کمپانی همیشه تخفیف های خوبی برای محصولاتش در نظر می گیرد و همچنین قیمت هایش بسیار منصفانه و کاربر پسند هستند. برای نمونه SX8200 Pro SSD یک ترابایتی این کمپانی ماه گذشته به قیمت 106 دلار به فروش می رسید که با توجه به مشخصات سخت افزاری اش قیمتی فوق العاده است.

Adata به دنبال ایجاد یک رقابت بین عملکرد و قیمت تمام شده است. این کمپانی همچنین قرار است از یک لب تاپ جدید به نام XPG Xenia رونمایی کند که در واقع یک صفحه نمایش Full HD 1080p IPS 15.6-inch را با پردازنده نسل نهم Intel Core I7 به ارمغان آورده است و همچنین از SSD های خود Adata نیز در آن استفاده شده است.

یک مینی PC نیز در دستور ساخت Adata قرار دارد که در واقع برای کارهای روزمره با قدرت پایین فوق العاده کاربردی است. در مورد مانیتورها نیز باید گفت که یک صحفه نمایش 27 اینچی در نظر گرفته شده است و از اولین مانیتورهایی است که از فناوری Vivid Eye-Safe Display استفاده می کند. این فناوری نور آبی را برای عدم آسیب رساندن به چشم به صورت خودکار فیلتر می کند.

کنفرانس CES به زودی شروع خواهد شد و منتظر خبرهای بیشتر بمانید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.