دانلود بازی Phoenix Point برای PS5
دانلود بازی Phoenix Point برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Phoenix Point برای PS5

پارسی گیم 2 دی 1400 بدون دیدگاه
817 بازدید

دانلود بازی Phoenix Point برای پلی استیشن 5

یکی از اصلی‌ترین سوژه‌هایی که فیلم سازان و طراحان بازی‌های ویدئوی بسیار برای ساخت محصولی هیجان‌انگیز به سراغ آن رفته‌اند، نابودی زمین به دست بیگانگان فضایی است. آن‌ها که از سوی فضا به زمین فرستاده می‌شوند و مأموریت دارند تا نسل بشر را نابود کرده و به‌نوعی خود را تنها وارث جهان بنامند؛ اما در هرکدام از داستان‌هایی که ارتش بیگانگان در آن حضور داشته، در سمتی دیگر قهرمانانی از زمین برای مبارزه و جلوگیری از نابودی نسل بشر نیز وجود داشته است. به دلیل داشتن سلاح‌های عجب غریب، همیشه این نیروهای غریبه بوده‌اند که قدرت بیشتر را در اختیار داشته‌اند اما قهرمانان زمینی نیز با ترکیب فکر و سلاح خود توانسته‌اند پیروزی‌های خاص و استراتژیکی را به دست آورند؛ صحت این موضوع را بازی‌های ویدئویی جذابی تأیید می‌کنند که تاکنون برای علاقه‌مندان به سبک علمی تخیلی منتشر شده‌اند. Phoenix Point Year One Edition نسخه نهایی یک بازی استراتژیک تحسین شده از سازندگان XCOM است که تمام DLC ها، به‌روزرسانی‌ها و محتوای اضافی منتشر شده قبلی را در خود دارد. توسعه دهندگانی از استودیو Snapshot Games طراحی این بازی را بر عهده داشته و در آخر محصول نهایی را برای علاقه‌مندان به داستان استراتژیک با عناصر RPG منتشر کرده‌اند.

در زمین طغیانی بزرگ شکل‌گرفته است؛ یک تهدید بیگانه و جهش‌یافته آخرین بازماندگان بشریت را مورد هدف قرار داده است. تنها پروژه ققنوس، سازمانی مخفی از بهترین ذهن‌ها و شجاع‌ترین سربازان باقی‌مانده در زمین، می‌تواند از حملات پی‌درپی بیگانگان دفاع کند و این امر اجتناب‌ناپذیر را معکوس نماید. اکنون پروژه ققنوس (Phoenix) به دنبال شخصیتی خوش‌فکر و دقیق برای رهبری است. تحقیق و توسعه فناوری‌های جدید، کاوش یک جهان ویران، ایجاد پایگاه‌های مختلف، مدیریت منابع و تسلط بر میدان جنگ بخزی از وظایف این رهبر با استعداد خواهد بود، آیا شما می‌توانید این کار را انجام دهید؟

به یاد داشته باشید که شما در میدان نبرد، تنها نیستید؛ جناح‌های مختلفی از جمله New Jericho، Synedrion و شاگردان متعصب Anu و همچنین انواع مختلف زیرشاخه‌های فرعی که ارزش‌ها، اهداف و دیدگاه خاص خود را درباره Pandorans دارند. شما باید از طریق سیستم دیپلماسی نقطه ققنوس (Phoenix Point) با این جناح‌ها کار کنید، با استفاده از نیروهای کارکشته و تزویر، آنچه را که نیاز دارید از آن‌ها بدزدید، یا اینکه به‌راحتی با قدرت نظامی همه آن‌ها را از بین ببرید. مهم نیست که چه چیزی را انتخاب کنید، پیروزی آسان نخواهد بود. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزاتی هستید و یا دوست دارید با بیگانگان دست‌به‌یقه شوید، محصولات مشابهی همچون Warhammer 40000 Gladius Craftworld Aeldari و XCOM Enemy Unknown را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Phoenix Point با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Phoenix Point: Year One Edition is the definitive version of the acclaimed strategy game from the creator of X-COM, collecting all previously released DLC, updates, and additional content.
The Earth has been overrun. A mutating, alien menace threatens the last remnants of mankind. Only the Phoenix Project, a secret organization of the best minds and bravest soldiers left on earth, can repel the invasion and reverse the inevitable. The Phoenix Project looks to you for leadership. Research and develop new technologies, explore a ravaged globe, build your bases, manage resources, and dominate the battlefield.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.