متقلبین بازی Call of Duty: Vanguard و Warzone
محمد صادق شجاعی

اکانت 48 هزار نفر از متقلبین بازی Call of Duty: Vanguard و Warzone مسدود شد

محمد صادق شجاعی 2 دی 1400 بدون دیدگاه
389 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی و پس از آغاز به کار سیستم ضد تقلب جدید شرکت Activision، تعداد 48 هزار نفر از متقلبین بازی‌های Call of Duty: Vanguard و Call of Duty: Warzone بن شدند.

تقلب به هر شکل آن، چه در زندگی روزمره و چه در بازی‌های ویدیویی، امری نا‌پسند است که مشکلات متعددی را برای افراد مختلف به وجود خواهد آورد. متقلبین در بازی‌های ویدیویی می‌توانند تجربه یک اثر را به کلی نابود کرده و موجی از نارضایتی را در بین بازیکنان ایجاد کنند. شرکت‌های سازنده بازی‌ها معمولا از طریق سیستم‌های ضد‌تقلب از محصول خود و بازیکنان در برابر متقلبین محافظت می‌کنند. شرکت اکتیویژن یکی از این دست شرکت‌ها است که با تمام توان در برابر متقلبین بازی‌های Call of Duty: Vanguard و Call of Duty: Warzone ایستاده است. در تازه‌ترین دور از حذف متقلبین، این شرکت تعداد 48 هزار حساب کاربری را بن کرده است.

شرکت اکتیویژن در ماه اوت اعلام کرده که از زمان انتشار بازی Call of Duty: Warzone در ماه مارس 2020، بیش از 500 هزار حساب کاربری را به صورت دائمی بن کرده است. اوایل هفته جاری بود که شرکت ذکر شده درایور سیستم ضد‌تقلب بازی کالاف دیوتی وارزون را در سطح کرنل در تمامی کشور‌های دنیا ارائه کرد. این درایور که در آینده برای بازی Call of Duty: Vanguard نیز منتشر خواهد شد، به صورت خودکار در کنار آپدیت Warzone Pacific و از طریق Battle.net نصب می‌شود. دریافت این به روز رسانی برای تجربه بازی کالاف دیوتی وارزون روی کامپیوتر الزامی است.

متقلبین بازی Call of Duty: Vanguard و Warzone

سیستم ضد‌تقلب وارزون به تمامی منابع کامپیوتر شما دسترسی دارد

به این دلیل که نرم‌افزار‌های تقلب پیچیده‌تر شده‌اند و اکنون می‌توانند کد‌ها را بدون اجرا در خود بازی دستکاری کنند، شناسایی آن‌ها با سیستم‌های ضد‌تقلب درون بازی غیر‌ممکن بوده و باید از روش‌های دیگر بهره برد. سیستم ضد‌تقلب جدید بازی Call of Duty: Warzone در زمان اجرا به تمامی منابع کامپیوتر شما دسترسی داشته و با دقت آن‌ها را بررسی خواهد کرد.

بر اساس بخش پرسش‌های متداول وب‌سایت Activision، این ویژگی به سیستم مذکور اجازه می‌دهد تمامی نرم‌افزار‌های تقلب که در حال اجرا هستند، شناسایی کند. پس از این روند، تیم ضد‌تقلب بازی وارزون می‌توانند متوجه شوند آیا بازیکنان از فرآیند غیر‌مجاز برای دستکاری استفاده کرده‌اند یا خیر. اگرچه در اختیار داشتن سیستم ضد‌تقلب برای تجربه بازی Call of Duty: Warzone الزامی است، اما بر اساس اعلام شرکت اکتیویژن این سیستم تنها در زمان اجرای بازی فعال بوده و به محض خروج خاموش خواهد شد.

نظر شما در مورد بن شدن متقلبین بازی Call of Duty: Vanguard و Warzone چیست؟ آیا این اقدامات شرکت Activision مفید واقع خواهند شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.