دانلود بازی The Waylanders برای PC
دانلود بازی The Waylanders برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Waylanders برای PC

پارسی گیم 29 آذر 1400 بدون دیدگاه
6,586 بازدید

دانلود بازی The Waylanders برای کامپیوتر

بازی‌های ماجرایی که عناصر نقش‌آفرینی را در دل خود جای می‌دهند، هم از لحاظ محتوای داستانی و هم گیم پلی جذاب و سرگرم‌کننده می‌شوند. ساخت چنین عناوین ساده نیست اما در صورتی که تمامی عناصر به درستی کنار یکدیگر چیده شوند، ماجراجویی‌های جذاب، فانتزی و مهیج را برای تجربه در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. بازی The Waylanders از استودیو GATO عنوانی مهیج با همین ویژگی‌ها بوده که ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده‌ای را در یک دنیای فانتزی و افسانه‌ای برای شما آماده کرده است.

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های بازی The Waylanders، روایت داستانی سرگرم‌کننده و عمیقش است. این بازی روایت ملاقات موجودات فانی با خدایانشان را برای شما آماده کرده و زمانی که این ملاقات به شکل مناسبی پیش نمی‌رود، خشم خدایان شامل حال مخلوق‌ها می‌شود. نبردی که بین شما و یکی از خدایان شکل می‌گیرد بسیار سهمگین بوده و شما را تا سر حد مرگ پیش می‌برد. حال باید به سرزمینی که با جادوهای پلید و تاریک درگیر شده برگردید و در کنار نژاد‌های مختلفی که در آن زندگی می‌کنند، مسیر خود را برای آزادی پیدا کنید.

نژادهای جادویی و فانتزی بسیاری در این بازی وجود دارد. از گرگینه‌ها گرفته تا گابلین‌ها و هیولاهای مخوف افسانه‌ای دیگر که هر کدام نقش مهمی در داستان بازی خواهند کرد. تصمیم‌های شما اهمیت بالایی داشته و در روند پیشروی داستان و همچنین سرنوشت سرزمین، تأثیر به سزایی خواهند گذاشت. همچنین روایت داستانی بازی بین دو بازه زمانی مختلف شکل می‌گیرد که هر کدام، منحصربه‌فرد و جذاب هستند.

مبارزات بخش مهمی از گیم پلی بازی هستند و در سبک کلاسیک نقش‌آفرینی‌های نوبتی طراحی شده‌اند. شما با جمع‌آوری نیروهای خود و چیدن تاکتیک و استراتژی مناسب، درگیر نبردهای مهیجی می‌شود. تنوع نیروهای تحت فرمان شما بسیار بالا بوده و هر کدام قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر می‌خواهید در یک دنیای فانتزی و مملو از جادوهای جذاب و موجودات افسانه‌ای گشت‌وگذار کنید، بازی The Waylanders گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Divinity Original Sin 2 و Biomutant را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Waylanders با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10
Processor: Intel CPU Core i5-7600K 3.8Ghz / Ryzen 7 1700
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1060
Storage: 40 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The first meeting between the Celts and their gods, the Tuatha de Danaan, should have been a time of celebration and enlightenment, but when negotiations go catastrophically wrong, a battle against a god leaves you near death and untethered from time!
Return to a land overtaken by magickal corruptions and a kingdom splintered into multiple factions warring for the throne. The Celtic society, a complex tapestry of different religions, human cultures, and mortal and immortal races such as the Mourians, Werewolves, Goblins, and monsters threaten to tear at every seam. Will you support the immature, yet rightful, heir, or the pragmatic general in their bid for the throne? What alliances will you forge, what friendships will you foster, what romances will you pursue, and… what will you do when you are suddenly thrust into Medieval Spain?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 28.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.