دانلود بازی Janitor Bleeds برای PC
دانلود بازی Janitor Bleeds برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Janitor Bleeds برای PC

پارسی گیم 20 فروردین 1401 بدون دیدگاه
1,586 بازدید

دانلود بازی Janitor Bleeds برای کامپیوتر

پیش از اینکه بازی‌های ویدئویی در خانه قابل تجربه باشند، دستگاه‌هایی به نام آرکید وجود داشتند که بازیکنان باید با انداختن سکه درونشان، به تجربه بازی محبوب خود بپردازند. حال که ماشین‌های آرکید تکنولوژی قدیمی و مرده به حساب می‌آیند، استفاده از آن‌ها به عنوان نمادی از گذشته دور درون بازی‌ها حرکت جالبی است. بازی کوتاه ترسناک Janitor Bleeds که به تازگی منتشر شده، شما را در نقش شخصی قرار می‌گیرید که ماشینش خراب شده و مجبور به پناه گرفتن در یک کلوب آرکید است. با گشت و گذار در این ساختمان، متوجه می‌شوید که همه چیز آن طور که باید و شاید نبوده و شخصی مرموز شما را تعقیب می‌کند.

بازی Janitor Bleeds توسط استودیوی مستقلی به نام Korpus ساخته شده است. این کمپانی تجربه زیادی در ساخت بازی‌های ترسناک کوچک داشته و این اولین محصول آن‌ها نیست. مدت زمان این بازی بسیار کوتاه بوده و شما می‌توانید با یک بار نشست، آن را به اتمام برسانید. همچنین قرار گرفتن این بازی در ژانر وحشت و ترکیب آن با مدت زمان کوتاهش، باعث شده تا تجربه مختصر و مفیدی برای علاقه‌مندان به وجود بیاید. اتمسفر ترسناک و بی نظیری که درون Janitor Bleeds پیاده سازی شده، از آن یک بازی ترسناک استاندارد به وجود آورده است. شما باید از دست یک سرایدار قاتل که کلوب را تسخیر کرده فرار کنید.

گیم پلی Janitor Bleeds ترکیبی از فیلم‌های ترسناک اسلشر که شخصیت‌ها باید از دست قاتلی مرگبار فرار کنند و فیلم‌های ترسناک ماورایی است. قاتل روانی ای که به دنبال شخصیت اصلی بازی افتاده در اصل از درون یک دستگاه آرکید خارج شده و اینجاست که شاهد المان‌های ماورایی بازی هستیم. در بازی پازل‌هایی قرار گرفته که شخصیت اصلی برای فرار از دست سرایدار قاتل و نجاتش، باید حل کرده تا بتواند کلید رهایی خود را به دست بیاورد. نکته جالب این بازی، استفاده از ماشین‌های آرکید برای القای حس ترس است که می‌تواند برای علاقه‌مندان به بازی‌های قدیمی جالب باشد. تجربه این بازی ترسناک کوتاه را از دست ندهید.

Janitor Bleeds یک بازی ترسناک بسیار کوتاه و مختصر است که مدت زیادی از وقت شما را اشغال نمی‌کند. اگر به فیلم‌های ترسناک نفس گیر و بازی‌های ترس و بقا علاقه دارید، Janitor Bleeds برای شما ساخته شده است. اتمسفر ترسناک فیلم‌های ترسناک و حبس شدن در یک ساختمان با یک قاتل روانی، می‌تواند هر شخصی را در جای خود میخکوب کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Park و Those Who Remain را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Janitor Bleeds برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel i3 @ 2.00 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti on newer
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

JANITOR BLEEDS is a retro-inspired horror game set in an old arcade which you’ll find in the dark forest after a car crash. Someone has recently been there, and you try desperately to look for help. A mysterious arcade machine called JANITOR pulls you to play itself, releasing a horrible force upon you.
The only way to survive is to go deeper into the arcade and keep playing JANITOR, but the further you go, the more the events of the arcade game start to influence the real world. When your eyes are glued to the screen, who knows what is happening right behind your back?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.