دانلود بازی Savage Lands برای PC
دانلود بازی Savage Lands برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Savage Lands برای PC

پارسی گیم 27 آذر 1400 بدون دیدگاه
5,937 بازدید

دانلود بازی Savage Lands برای کامپیوتر

بازی‌های سبک بقا امروزه به یکی از ژانرهای محبوب در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده‌اند. بازیکنان در قالب این عناوین خودشان را به شیوه‌های مختلف به چالش می‌کشند و سرگرم می‌شوند زیرا باید جوانب بسیاری را بسنجند و از پس شرایط سخت بر آیند. بازی Savage Lands از استودیو Last Bastion عنوانی جدید با همین سبک و سیاق بوده که شما را به سرزمینی سرد و برفی خواهد برد تا با درگیر شدن در ماجراهای سخت و طاقت‌فرسا، خودتان را محک بزنید و تمام تلاشتان را برای زنده ماندن به کار بگیرید.

بازی در سرزمینی به اسم Travhas جریان دارد که سال‌ها بر اثر جنگ بین انسان‌ها و موجودات شروری مثل اژدها و اهریمن‌ها، به کام نابودی کشیده شده و تنها طبیعت وسیع و یخ‌زده‌اش باقی‌مانده است. شما با ورود به این سرزمین باید خودتان را برای چالش‌های بسیار و مبارزه با موجودات شرور آماده کرده و به‌تدریج، رازهای مخفی و تاریخچه سرزمین را یاد بگیرید. برای ماجراجویی‌هایی سخت و چالش‌برانگیز خودتان را آماده کنید.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده و دنیایی وسیع در سبک جهان‌باز برای گشت‌وگذار در اختیار شما قرار دارد. بخش مهمی از بازی مبارزه با موجودات شرور و اهریمنی است که انواع مختلفی از آن‌ها سر راه شما قرار می‌گیرند، از غول‌های بسیار درشت‌هیکل گرفته تا موجودات ساده‌تری مثل گرگ و اسکلت‌های زنده. ساخت‌وساز و پیدا کردن منابع هم عنصری مهم در بازی Savage Lands است و شما باید با استفاده از منابع مختلفی که پیدا می‌کنید، سلاح و تجهیزات خود را بسازید و برای نبردهای آینده خودتان را آماده کنید. چالش‌برانگیز بودن یکی از ویژگی‌های اصلی این بازی است و از هیچ روشی برای ایجاد مانع و سختی برای شما دریغ نخواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Rust و Ark: Survival Evolved را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Savage Lands با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64 Bit/ Windows 8 64 Bit/ Windows 10 64 Bit
Processor: Intel i5 (2GHz), AMD Phenom II X4 965 or Better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 460, Radeon R7 360 Series with 1 GB or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Core i7 or AMD FX 8370 or Better
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1050 Ti, Radeon R9 280 or Better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Savage Lands is a challenging fantasy survival sandbox experience that takes players on an adventure across a world ravaged by years of war between man and Dragon kind. Players must conquer an ominous and vast open world where every decision counts: craft/loot powerful weapons and armor, explore hostile landscapes and dark dungeons, fight fiendish creatures, gather resources, and build protective shelters to survive.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.