کامپیوتر گیمینگ انویدیا ماتریکس
یحیی رحیمی

انویدیا سه سیستم گیمینگ با ظاهر ماتریکس جایزه می‌دهد

یحیی رحیمی 26 آذر 1400 2 دیدگاه
2,677 بازدید

انویدیا تصمیم به اهدای سه سیستم گیمینگ کاستوم با طرح فیلم ماتریکس به افرادی خوش‌شانس گرفته است. مجموعه فیلم ماتریکس به دلیل استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز موردتوجه عاشقان کامپیوتر و گجت‌های روز بوده است. استفاده نئو از موبایل نوکیا 8110 پس از بیست سال، همچنان به یاد ما مانده است. شرکت انویدیا به مناسبت اکران فیلم جدید ماتریکس و همچنین بازی Matrix Awakens، تصمیم به عرضه سه کامپیوتر گیمینگ گرفته است که زیبایی منحصر به فردی دارند.

سیستم گیمینگ کاستوم انویدیا با وسواس بسیار زیادی طراحی‌شده‌اند و ظاهر و مشخصات آن برق از سر شما خواهد برد. ابتدا باید بگوییم که کیس به صورت اختصاصی ساخته شده است تا بتواند زیبایی کامپیوتر گیمینگ را نشان دهد. در واقع هدف از طراحی سیستم آن بوده که فکر کنید داخل دنیای ماتریکس قرار دارید و با استفاده از آن، همان حس خفن مورفئوس و نئو را تجربه کنید. سیستم واقعاً در ارائه چنین حسی به بهترین شکل عمل می‌کند.

انویدیا برای ساخت این سیستم گیمینگ با ظاهر ماتریکس از یک کارت گرافیک GeForce GTX 3080 Ti به همراه پردازنده AMD Ryzen 9 5950X و 30 گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است. همچنین سیستم خنک‌کننده مایع EKWB کاستوم استفاده شده است که ظاهر زیبایی به کیس بخشیده است. این تنها مشخصات یک سیستم بود و دیگر سیستم‌ها دارای قطعات دیگری هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

سیستم گیمینگ انویدیا ماتریکس

ورود به ماتریکس با سیستم گیمینگ انویدیا

به گزارش بخش اخبار سخت افزار، دومین کامپیوتر گیمینگ Nebuchadnezzar نام دارد و ظاهری مدرن و رباتیک دارد. همچنین داخل آن یک کارت گرافیک RTX 3080 Ti به همراه پردازنده AMD Ryzen 7 5800X و 32 گیگابایت رم یافت می‌شود. در آخر نیز The Breacher را داریم که یک غول سخت‌افزاری است و واقعاً باید خوش‌شانس باشید تا این سیستم را ببرید. این سیستم توسط یک مادساز حرفه‌ای طراحی شده و ظاهر آن دقیقاً همان چیزی است که نئو لازم دارد. یک سیستم قدرتمند مخصوص هک با ظاهر جذاب و مدرن.

سیستم The Breacher دارای مشخصات فنی باورنکردنی است. کارت گرافیک RTX 3090 به همراه پردازنده AMD Ryzen 9 3950X استفاده شده است که در کنار هم، تمامی بازی‌های روز و سال‌های آینده را با آخرین وضوح ممکن اجرا می‌کند. 32 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه SSD نیز استفاده شده تا هیچ مشکلی برای اجرای بازی‌ نداشته باشد. انویدیا طوری سیستم را طراحی کرده که بتوان قطعات را به سادگی جدا کرد. اگر بخواهید چنین کامپیوتر گیمینگ خریداری کنید، باید بیش از 10 هزار دلار هزینه کند.

انویدیا همچنین 5 کارت گرافیک RTX 3080 Ti با ظاهر ماتریکس را جایزه می‌دهد. حال که به مشخصات این سه سیستم گیمینگ پرداختیم، وقت آن است که نحوه‌ی برنده شدن را توضیح دهیم. کافی است صفحه توییتر انویدیا را پیدا کنید و سپس توییت مخصوص را بازتوییت کنید و همچنین هشتگ TheMatrix را در بخش نظرات استفاده کنید. سه فرد خوش‌شانس به عنوان برنده انتخاب خواهند شد.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    به ما که نمیدن، خارجه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    شایان پاتو

    مهمان

    داداش تاریخش کیه؟؟

    پاسخ دهید