تجربه رایگان بازی Assassin’s Creed Odyssey
محمد صادق شجاعی

زمینه تجربه رایگان بازی Assassin’s Creed Odyssey فراهم شد

محمد صادق شجاعی 26 آذر 1400 4 دیدگاه
4,157 بازدید

چند روز پیش شرکت Ubisoft اقدام به انتشار محتوای جدید برای بازی اساسینز کرید ادیسه کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت تصمیم گرفته تا فرصت تجربه رایگان بازی Assassin’s Creed Odyssey در مدتی کوتاه فراهم کند.

بازی Assassin’s Creed Odyssey که به عنوان یازدهمین بازی اصلی سری اساسینز کرید محسوب می‌شود، یکی از محبوب‌ترین آثار این مجموعه است. این بازی در بخش‌های گیم‌پلی، گرافیک، شخصیت‌ها و المان‌های نقش‌آفرینی مورد تحسین قرار گرفت و فروش بیش از 10 میلیون نسخه نشان از استقبال بازیکنان از آن دارد. چند روز پیش شرکت یوبی سافت همزمان با معرفی بسته الحاقی جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla، از رویدادی تحت عنوان Assassin’s Creed Crossover Stories رونمایی کرد. در قالب این رویداد، بازی‌های اساسینز کرید والهالا و اساسینز کرید ادیسه محتواهای رایگانی دریافت خواهند کرد که این دو بازی را به یکدیگر متصل خواهد کرد.

در راستای این امر، شرکت Ubisoft برای آن دسته از بازیکنانی که نسبت به بازی Assassin’s Creed Odyssey شک و تردید داشته و ترجیح می‌دهند قبل از خریداری آن، برای مدت کوتاهی این اثر را تجربه کنند، فرصتی عالی در نظر گرفته است. بر اساس این اقدام شرکت مذکور، کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و گوگل استیدیا می‌توانند از امروز تا روز 21 دسامبر (30 آذر) بدون هیچ هزینه‌ای دست به تجربه بازی اساسینز کرید ادیسه بزنند.

تجربه رایگان بازی Assassin’s Creed Odyssey

میانگین امتیاز بازی اساسینز کرید در متاکریتیک 85 است

بازی Assassin’s Creed Odyssey که در یونان باستان جریان دارد، داستان کاراکتری به نام کاساندرا یا الکسیوس (بسته به انتخاب بازیکن) را روایت می‌کند که به عنوان یک میستیوس (مزدور) ماجرا‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارد. هم‌زمان با حضور در میدان جنگ بین نیروهای آتن و اسپارتا، بازیکنان باید با فرقه اسرار‌آمیز Cult of Kosmos وارد مبارزه شده و در عین حال میراث و سرنوشت واقعی شخصیت تحت کنترل خود را نیز کشف کنند.

شرکت یوبی سافت در کنار فرصت تجربه رایگان، تخفیف‌های مختلفی برای بازی Assassin’s Creed Odyssey در فروشگاه‌های مختلف در نظر گرفته است. در نتیجه اگر در این مدت بازی مذکور توانست نظر شما را جلب کند و قصد خرید آن را دارید، از این فرصت استثنایی حتما استفاده کنید.

آیا تا‌کنون بازی اساسینز کرید ادیسه را تجربه کرده‌اید؟ نظر شما در مورد این اثر چیست؟ آیا جنبه‌های مختلف آن نظر شما را جلب کرده‌اند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام من اون باسی که اسب اتیشی میده رو کشتم ولی اسب رو نداد چیکار کنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آراد

    مهمان

    ادیسه برا پلی استیشن رایگان شده
    من دانلود کردم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ناشناس

    مهمان

    من اساسین کرید ادیسه والهالا و اوریجنز رو بازی کردم به نظرمن والهالا از همشون باحالتر بود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آريا

    مهمان

    از اون جايى كه دى ال سى رايگانه روى نسخه كركى والهالا هم قابل اجرا هست؟

    پاسخ دهید