Ready-or-Not
یحیی رحیمی

بازی مشابه Rainbow Six به نام Ready or Not این ماه منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 22 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,677 بازدید

در حالی که بازی Rainbow Six Siege همچنان به یکه‌تازی ادامه می‌دهد و شش سال پس از انتشار، آپدیت‌های مناسبی دریافت می‌کند؛ اما بازار شوترهای تاکتیکی خلوت‌تر از همیشه به نظر می‌رسد و مدت‌هاست رقیبی برای رینبو سیکس معرفی نشده است. بازی Ready or Not قرار است خلاء پیش آمده را پر کرده و از اواخر ماه دسامبر به صورت محدود در دسترس بازی‌کنان قرار گیرد.

بازی Ready or Not یک اثر تیراندازی اول شخص تاکتیکی است که خود را ادامه‌دهنده راه Rainbow Six کلاسیک و بازی‌های SWAT معرفی می‌کند. این بازی در سال 2017 توسط استودیو VOID Interactive معرفی و در اوایل سال جاری میلادی نیز شرکت Team 17 به عنوان ناشر آن برگزیده شد. بنابر آخرین اخبار بازی، اثر مشابه Rainbow Six قرار است اواخر ماه دسامبر به صورت آزمایشی در استیم منتشر شود و روند بهبود بازی و رفع ایرادات و مشکلات تا رسیدن به زمان انتشار نهایی برطرف شوند.

استودیو Viod Interactive پس از مدت‌ها سکوت خبری، انتشار بازی تحت توسعه‌اش را تایید کرد. این بازی قرار نیست به صورت رایگان در اختیار همگان قرار گیرد و کدهای آن به افراد محدودی فرستاده می‌شود. این اتفاق در طی هفته‌های گذشته تحت نسخه‌ای مخصوص طرفداران رخ داده است؛ اما استودیو نتوانسته است استیم را راضی به فعال شدن کدهای جدید کند و به همین دلیل، نسخه آزمایشی به تعدادی از بازیکنان، دسترسی اولیه خواهد داد.

بازی Ready or Not مشابه Rainbow Six

بازگشت به گذشته با Ready or Not

استودیو همچنین نگران سودآوری بازی است و از آنجایی که چندین سرمایه‌گذار برای ساخت بازی به استودیو کمک کرده‌اند، انتشار یک نسخه‌ی ناقص با ایرادات زیاد، تاثیر منفی روی آینده‌ی اثر خواهد داشت. رقابت در فضای استیم نیز برای هر بازی و عنوانی ساده نیست و اخیرا Battlefield 2042 با انتقادات بازیکنان مواجه شده است و واضح است که کوچک‌ترین اشکال نیز از دید این فرد پنهان نمی‌ماند. استودیو نسخه‌ی آزمایشی را با هدف دریافت بازخوردها و منابع لازم برای ادامه‌ی توسعه منتشر خواهد کرد و همچنین فرصتی در اختیار تعدادی از بازیکنان قرار می‌دهد تا در فرایند توسعه حضور داشته باشند.

تیم تولید بازی Ready or Not باور دارد که نیاز به خلق محتوای زیادی قبل از انتشار وجود دارد. این محتوا شامل نقشه‌ها، مودها، شخصیت‌ها و سلاح‌ها می‌شود و در غیر این صورت، شانسی برای رقابت وجود نخواهد داشت. بازی مشابه Rainbow Six به دنبال بازگشت به ریشه‌های این مجموعه است و به همین دلیل، بخش تک نفره نیز در دستور کار قرار دارد و تمرکز روی حالت آنلاین نیست. در حال حاضر اطلاعات زیادی از بازی وجود ندارد و منتظر انتشار نسخه‌ی آزمایشی در اواخر ماه باشید.

منبع:‌ PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.