بازی Call of Juarez: Gunslinger استیم رایگان
یحیی رحیمی

بازی Call of Juarez: Gunslinger به مدت محدودی در استیم رایگان شد

یحیی رحیمی 21 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,117 بازدید

شرکت تکلند (Techland) به مناسبت تولد سی سالگی‌اش، تصمیم به انتشار رایگان بازی Call of Juarez: Gunslinger از عناوین تیراندازی اول‌شخص کابوی گرفته است. طبق آخرین اخبار بازی، تکلند تا روز چهاردهم دسامبر (23 آذر) به کاربران استیم فرصت داده تا بازی ندای خوارز: تفنگ‌دار را برای همیشه به حساب کاربری خود اضافه کند. این تنها فرصتی برای امتحان بازی نیست و این اثر اول‌شخص برای همیشه در اکانت باقی می‌ماند.

فروشگاه استیم با توجه به حمایت همه‌جانبه و همچنین تعداد کاربران بسیار زیاد، سیاست انتشار بازی‌های رایگان را دنبال نمی‌کند و همچنین فرایند رایگان کردن یک بازی توسط ناشر نیز پیچیده‌تر از اپیک گیمز است و برای همین است که کمتر شاهد رایگان شدن بازی‌های موجود در استیم هستیم. حال فرصت مناسبی است که نسخه کامپیوتر Call of Juarez: Gunslinger را به صورت رایگان دریافت کنید و اگر این اثر کابوی را تجربه نکرده‌اید، ماجراجویی را در غرب وحشی آغاز کنید.

علاوه بر رایگان شدن بازی ندای خوارز، تخفیف‌های مناسبی برای دیگر آثار شرکت تکلند نیز در نظر گرفته شده است. برای نمونه Dying Light با 60 درصد تخفیف به فروش می‌رسد و فرصت مناسبی است تا یکی از بهترین بازی‌های سبک زامبی را خریداری کنید. عناوین دیگری مانند Xpand Rally نیز 90 درصد تخفیف خورده‌اند و تنها کافی است 50 سنت برای دریافت بازی بپردازید. Pure Farming 2018 Deluxe نیز 87 درصد تخفیف دارد و God’s Trigger هم برچسب 75 درصد تخفیف دریافت کرده است.

بازی Call of Juarez: Gunslinger استیم رایگان

Call of Juarez: Gunslinger با طعم رایگان

بازی Call of Juarez: Gunslinger یکی از محبوب‌ترین عناوین مجموعه ندای خوارز است که داستان جذاب آن از دید شخصیتی کاریزماتیک به نام Silas Greaves روایت می‌شود. راوی داستان باعث افزایش اثرگذاری بازی شده است و آن را از قالب یک شوتر خطی کلاسیک خارج کرده است. در واقع این بازی است که شما را به نقاطی بسیار خطرناک می‌کشاند که یک آدم معمولی به هیچ‌وجه جرئت حضور در آن‌ها را ندارد. المان‌های مختلفی برای ایجاد روندی روان استفاده‌شده است که به خوبی در کنار روایت جذاب و گیرای بازی نشسته‌اند.

تعدادی از شخصیت‌های بازی ندای خوارز: تفنگ‌دار بر اساس واقعیت طراحی شده‌اند که از جمله آن‌ها باید به بیلی کوچیکه از هفت‌تیرکش‌های معروف دوره غرب وحشی و همچنین جسی جیمز اشاره کرد که یاغی سنگدل و بی‌رحم بود و در آمریکا به عنوان یک قهرمان شناخته می‌شود. بازی Call of Juarez: Gunslinger به‌طور کل نمرات خوبی از سوی منتقدان دریافت کرده است و مقام سومین بازی پرفروش سال 2013 شبکه PSN را در اختیار دارد. می‌توانید از لینک زیر، بازی را برای همیشه به اکانت استیم اضافه کنید.

دانلود رایگان Call of Juarez: Gunslinger از استیم

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.