مبین نعمت‌اللهی

بازی جدید سازندگان سایلنت هیل با نام Slitterhead معرفی شد

مبین نعمت‌اللهی 20 آذر 1400 بدون دیدگاه
819 بازدید

بعد از گذشت سال‌ها انتظار، سرانجام از بازی جدید سازندگان سایلنت هیل تحت‌عنوان Slitterhead در جریان رویداد انتخاب برترین‌‌های سال یا همان The Game Awards پرده‌برداری شد. در این میان هنرنمایی آکیرا یامااوکا به‌عنوان آهنگساز پروژه‌هایی از جمله Silent Hill, Killer is Dead و Lollipop Chainsaw قابل‌توجه است.

شب گذشته آقای کچیرو تویوما، خالق مجموعه بازی‌های Silent Hill در جریان مراسم The Game Awards از جدیدترین پروژه‌ی‌ استودیو تازه‌تاسیس خود با نام Slitterhead رونمایی کرد. این اثر ترسناک که اولین ساخته‌ی تیم Bokeh به شمار می‌رود، آقایان کچیرو تویوما به‌عنوان کارگردان‌ و آکیرا یامااوکا را به‌عنوان آهنگساز در عوامل پشت‌پرده خود می‌بیند. نقش‌آفرینی توسعه‌دهندگانی به‌نام که تجربه‌ی اسلیدرهد را بیش از پیش ملزم می‌کند.

Slitterhead

بازی Slitterhead تقابل غیرنظامیان و تبدیل‌شوندگان عظیم‌الجثه

نخستین تریلر به نمایش‌درآمده از بازی Slitterhead کشور ژاپن را غرق در آلودگی به یک نوع انگل کشنده نشان می‌دهد که همواره تغییرات ظاهری هر یک از  بیماران و مبتلایان را به دنبال دارد. از سوی دیگر، می‌توان به برخی‌ از کاراکتر‌ها با یک‌سری ماسک و کلاه‌های ایمنی اشاره داشت که به مبارزه با هیولا‌های چندش‌آور مشغول هستند.

باتوجه به مدت‌زمان کوتاه تریلر به نمایش‌درآمده می‌توان حدس زد که Slitterhead نخستین مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد تا برای انتشار در یکی از سال‌های 2023 و یا 2024 میلادی روانه‌ی بازارهای جهانی شود.

چندی‌پیش نیز یک عنوان ترسناک به الهام از مجموعه‌ بازی‌های سایلنت هیل تحت‌عنوان Wronged Us معرفی شد. به تعبیر بسیاری از منابع خبری، بازی‌کنندگان همواره با انواع ترس‌های روان‌شناختی و پازل‌های معمایی سر و کار خواهند داشت و Wronged Us که درواقع به‌عنوان پروژه‌ای جهان‌باز شناخته می‌شود، در گشت‌و‌گذار در نقاط مختلف شهر و تعامل با ان‌پی‌سی‌ها آزادی‌عمل گسترده‌ای را به الهام از خط‌داستانی سایلنت هیل ارائه می‌دهد.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.