Sherlock Holmes Chapter One
مبین نعمت‌اللهی

انتشار نسخه‌‌های نسل هشتم Sherlock Holmes: Chapter One تا سال آینده میلادی تاخیر خورد

مبین نعمت‌اللهی 18 آذر 1400 بدون دیدگاه
304 بازدید

اگر از طرفداران مجموعه فیلم‌های معمایی شرلوک هلمز باشید، تجربه‌ی بازی Sherlock Holmes: Chapter One خالی از لطف نخواهد بود، همان‌حال که استودیو Frogwares برای دومین‌بار انتشار این اثر ماجراجویی را برای پلتفرم‌ و سخت‌افزارهای نسل هشتم به سه‌ماهه نخست سال 2022 میلادی موکول کرده است.

در ماه سپتامبر سال جاری، استودیو Frogwares با انتشار بیانیه‌ای از تاخیر در انتشار نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی Sherlock Holmes: Chapter One خبر داد. در این بیانیه به‌وضوح به عدم خروجی مطلوب این عنوان بر روی پلتفرم‌های نسل هشتم به‌ واسطه‌ی جدال میان عوامل پشت‌پرده اشاره شده است.

پس از آزمایشات و گفت‌و‌گوهای میان تیم کنترل‌کیفیت، رهبران و روسای استودیو این تصمیم اتخاذ شد. بدون‌شک این اقدام به نفع بازیکنانی با حساسیت بالا در قبال کیفیت و خروجی‌نهایی بازی‌های کامپیوتری خواهد بود. همین‌منطور، ما به زمان بیشتر برای برطرف‌سازی مشکلات‌ پیش‌رو نیاز داشتیم.

Sherlock Holmes

روند ساخت نسخه‌های نسل هشتم به خوبی جلو می‌رود

تا پیش از آن، بازی Sherlock Holmes: Chapter One در تاریخ 16 نوامبر برای PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S راه‌اندازی شده بود. همین‌حال و در یک بروزرسانی در حساب‌کاربری استودیو Frogwares در توئیتر عنوان شد که روند تولید بازی با پیشرفت خوبی همراه بوده است و شرلوک هلمز در سه‌ماهه نخست سال 2022 میلادی عرضه خواهد شد. این اطلاعیه بدان معناست که یکی از پنجره‌های ژانویه، فوریه و یا مارس، میزبان آخرین ماجراجویی‌های شرلوک جویای‌نام با گذر از تراژدی مرگ مادرش، ویولت در جزیره Cordona خواهد بود.

در اطلاعیه که در رابطه با تاریخ انتشار جدید بازی شرلوک هلمز به اشتراک گذاشته شده، آمده است:

ما به اجبار تصمیم سختی را گرفتیم تا زمان انتشار بازی را از اکتبر به ماه دیگری موکول کنیم. همچنان از این تصمیم خود حمایت تمام‌قد می‌کنیم چرا که به زمان بیشتر برای بررسی عملکرد مناسب Sherlock Holmes بر روی سخت‌افزار‌های قدیمی‌ نیاز داشتیم. تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد تا مطمئن شویم که پورت‌‌های کنسول‌های نسل هشتم از کیفیت مناسبی برخوردار خواهند بود.

از درک، شکیبایی و حمایت مستمر شما سپاس‌گذاریم.

عنوان Sherlock Holmes: Chapter One که ماجراجویی‌های شرلوک 21 ساله در جزیره‌ای آفتابی تحت‌عنوان Cordonahas را روایت می‌کند، تعریف و تمجید فراوانی را از سوی اصحاب‌رسانه با خود به دنبال داشته است.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.