Sherlock Holmes Chapter One
یحیی رحیمی

Sherlock Holmes Chapter One معرفی شد: بازی کارآگاهی نسل آینده

یحیی رحیمی 6 خرداد 1399 بدون دیدگاه
770 بازدید

استودیو Frogwares مدت هاست مشغول ساخت بازی های کارآگاهی و معمایی است و اخیرا فرانچایز جدید خود به نام The Sinking City را هم روانه بازار کرده است. این استودیو که تا به حال بازی های زیادی از داستان شرلوک هلمز را روانه بازار کرده است، امروز بازی جدیدی را از این ژانر معرفی کرده است. عنوان Sherlock Holmes Chapter One سال آینده روی کنسول های فعلی و نسل آینده منتشر خواهد شد.

استودیو در گفتگو با گیم اسپات گفته است که این بازی یک پیش درآمد برای دو بازی Sherlock Holmes: Crimes and Punishments و Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter خواهد بود. این بازی یک شهر جهان باز را ارایه می کند و می توان آزادانه در تمام بخش های مختلف آن به جستجو پرداخت.

داستان بازی اما روزهای اول زندگی شرلوک جوان را روایت می کند. او حالا 21 سال سن دارد و به جزیره مدیترانه ای خانواده اش برگشته است و در سوگ مادر خویش است. بعد از آنکه خودش را با جزیره آشنا می کند، دستیارش که جاناتان نام دارد و به هیچ عنوان واتسون نیست! رازهایی را از این جزیره کشف می کند و حالا این هوش برتر انگلستان دست به کار می شود تا اینجا نیز معمای بزرگی را حل کند. ما نیز در بازی Sherlock Holmes Chapter One او همراهش خواهیم بود.

همان طور که خواندید، فصل اول این بازی خارج از لندن صورت می گیرد که برای خود شخصیت کمی عجیب است. ویژگی های مختلف بازی های گذشته چون «کاخ ذهن» در این یکی نیز به یاری ما خواهد شتافت و همچنین بخش مبارزه نیز روی مبارزات نزدیک تمرکز می کند و گان پلی مشابه بازی The Sinking City را دنبال می کند. باید از سرنخ های مختلف استفاده کرد و البته مواظب دروغ و راستی نیز باید بود.

فعلا تاریخ انتشار این عنوان معمایی مشخص نیست اما سال 2021 به عنوان بازه عرضه اعلام شده است. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: PushSquare

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.