دانلود بازی Madness Beverage برای PC
دانلود بازی Madness Beverage برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Madness Beverage برای PC

پارسی گیم 10 آذر 1400 بدون دیدگاه
2,560 بازدید

دانلود بازی Madness Beverage برای کامپیوتر

قطعاً سبک شوتر اول‌شخص یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی بوده و تا به امروز عناوین متعدد بسیاری در شکل‌های مختلف زیر سایه آن پرورش‌ یافته است. تلفیق عناصر این سبک با سایر موارد باعث شده تنوع سبک شوتر اول‌شخص بسیار بالا باشد، برخی در دوران قدیم جریان دارند، برخی در دوران امروزی و برخی هم در آینده و دنیاهای تخیلی. بازی Madness Beverage از استودیو Blue Sunset Games عنوانی جدید در همین ژانر بوده که نبردهایی جذاب و مهیج را با اهریمن‌های فضایی در کهکشان برای شما آماده کرده است.

بازی داستان ساده‌ای دارد، شما یک سرباز ماهر و مجهز هستید که در سراسر کهکشان سفر کرده و موجودات اهریمنی و شرور سیارات بیگانه را از بین خواهید برد. این سیارات تنوع بسیاری داشته و مملو از ماجراجویی‌های پرمخاطره هستند که انتظارتان را می‌کشد. هر مرحله موجودات جدیدی را مقابل شما قرار می‌دهد و در پایان نیز باید با Boss سرسخت آن مبارزه کنید و خودتان را به چالش بکشانید.

کاراکتر شما به طیف گسترده‌ای از سلاح‌های آینده‌گرایانه و تخیلی دسترسی دارد که توسط آن‌ها دشمنان را به کام مرگ بکشاند. علاوه بر شاتگان فضایی و سلاح‌های لیزری، کاراکتر شما می‌تواند معجون‌های قدرتمند و سمی نیز مصرف کند تا قابلیت‌های جدیدی به دست آورده و حتی وارد ابعاد جدیدی از واقعیت شود. 6 مدل مختلف از این معجون‌ها وجود دارد که هر کدام در شرایط خاصی کارایی خواهند داشت.

این بازی تجربه‌ای کلاسیک و اصیل از سبک شوتر اول‌شخص با تم فضایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بخشی به اسم Old-School نیز وجود داشته که با فعال کردن آن شکل و ظاهر بازی سبک و سیاقی قدیمی و نوستالژیک با گرافیک پیکسلی به خود می‌گیرد. ماجراجویی‌هایی جذاب، خون‌آلود و مهیج در فضا در بازی Madness Beverage انتظارتان را می‌کشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Doom Eternal و World War Z Aftermath را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Madness Beverage با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64bit or higher
Processor: Intel Core i5 or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 64bit or higher
Processor: Intel Core i5 or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Madness Beverage is a first-person shooter that takes place in space: on dangerous planets, remote castles and hellish dungeons. Use all kinds of toxic drinks to gain new abilities and bring death to your enemies or acquaint yourself with a huge variety of weapons that will help you tear the demons to pieces!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.