دانلود بازی Mechajammer برای PC
دانلود بازی Mechajammer برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mechajammer برای PC

پارسی گیم 15 آذر 1400 بدون دیدگاه
2,017 بازدید

دانلود بازی Mechajammer برای کامپیوتر

تصور آینده همواره برای بشریت گنگ و مبهم بوده است. برخی آن را مملو از تکنولوژی و شهرهای پیشرفته می‌بینند و شکوفایی تمدن انسان‌ها را پیش‌بینی می‌کنند، برخی دیگر به آن امیدی نداشته و نابودی و انحطاط را برای انسان‌های آینده تصور می‌کنند. سبک آخرالزمانی اتمسفری جذاب برای ساخت بازی‌های ویدیویی پدید می‌آورد و بسیاری از سازندگان از این موضوع برای ساخت بازی‌های خود استفاده می‌کنند. بازی Mechajammer از استودیو Whalenought عنوانی جذاب و سرگرم‌کننده بوده که ماجراهای اکشن و مهیجی را در آینده آخرالزمانی بشریت روایت می‌کند.

آینده این بازی ترکیبی از دنیاهای آخرالزمانی و سایبرپانکی است به این معنا که تکنولوژی پیشرفت زیادی داشته اما منجر به سقوط بشر شده است. دنیایی وسیع برای گشت‌وگذار در اختیار شما است و آزادی عمل زیادی نیز از همان ابتدا خواهید داشت تا آزادانه در آن بچرخید، ماجراجویی کرده و در مبارزات اکشن شرکت کنید. علاوه بر محیط‌های شهری، بخش‌های زیرزمینی و جنگل‌های خطرناکی در بازی طراحی شده و تنوع زیادی در طراحی مراحل و محیط‌ها وجود دارد.

شما علاوه بر ساختن کاراکتر اصلی خود در ماجراجویی‌های خود به شخصیت‌های مختلفی برمی‌خورید که توانایی همراهی و کمک کردن به شما را دارند. ساخت‌وساز کاراکتر اصلی عمق زیادی داشته و بسته به سبک بازی و سلیقه خودتان، می‌توانید تغییرات زیادی در آن اعمال کنید. گیم پلی بازی شامل مبارزات به سبک تاکتیکی و نوبتی بوده و از عمق بالایی نیز برخوردار است. شما دائم باید تصمیم‌های مهمی در نبردها گرفته و از قابلیت‌ها و تجهیزات خود به‌خوبی استفاده کنید تا جان سالم به در ببرید. زاویه ایزومتریک دوربین بازی هم دید خوبی از تمام منطقه به شما می‌دهد و رابط کاربری به‌سادگی کنترل‌ها و سایر موارد را به شما توضیح خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Divinity Original sin 2 و Total War: Warhammer را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mechajammer با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compatible video card
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel Core i7 or AMD 1800 equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce 1060 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A cyberpunk horror CRPG set on a grim future colony world. Mechajammer uses simultaneous turn-based combat to create real-time tactics with the precision of turn-based controls. Freely roam through the streets of an off-world cyberpunk city, the killer jungles outside its walls, and the occult syndicate hollows below. Recruit large squads of mercenaries, gang members, and thieves as companions. Issue commands to the whole squad to keep the turn-based combat fast and exciting.
You and your crew of deserters have crashed onto a hostile jungle colony. To escape, you must gather rumors, bribe enemies, and earn trust through completing missions. In this immersive sim choose your path wisely, as your story options will shift with every choice.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.