دانلود بازی Universe Sandbox برای PC
دانلود بازی Universe Sandbox برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Universe Sandbox برای PC

پارسی گیم 11 آذر 1400 2 دیدگاه
10,087 بازدید

دانلود بازی Universe Sandbox برای کامپیوتر

نوآوری در بازی‌های ویدیویی امری است که به‌وفور آن را مشاهده می‌کنیم. یکی از دلایل موفقیت صنعت بازی‌های ویدیویی، وجود فعال و پررنگ همین عنصر نوآوری و ایده‌های نو در آن است. سازندگان دائم با ایده پردازی، عناوینی پدید می‌آورند که متفاوت از سایرین بوده و تجربه‌ای شیرین و منحصربه‌فرد را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بازی Universe Sandbox از استودیو Giant Army عنوانی جذاب و متفاوت بوده که به شما اجازه ساخت‌وساز یک کهکشان را به‌طور کامل می‌دهد! ابعاد ساخت‌وساز در این بازی را نمی‌توانید در هیچ عنوان دیگری پیدا کنید.

گیم پلی بازی عناصر دقیقی از علم فیزیک را در خود پیاده‌سازی کرده تا به کمک آن بتوانید شبیه‌ساز دقیقی از جهان هستی، کهکشان‌ها و سیارات تجربه کنید و در ساخت‌وساز آن دخیل باشید. شما اجازه ساخت و شکل دادن، تعامل داشتن و نابود کردن هر چیزی را در دنیای وسیع این بازی دارید. استفاده از قوانین جاذبه به‌صورت لحظه‌ای، برخورد اجرام با یکدیگر، تشکیل منظومه و بسیاری موارد دیگر در این بازی باعث شده تا علاوه بر علم‌اندوزی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و سرگرم‌کننده را در محیطش تجربه کنید.

نکته جالب دیگر این بازی این است که می‌توانید رویدادهای تاریخی بزرگ را در ابعاد کهکشانی داخلش تجربه کنید. رویدادهایی مانند برخورد شهاب‌سنگ بزرگ به کره زمین، انفجار بزرگ و شکل‌گیری منظومه شمسی و… که هرکدام جذابیت مخصوصی دارند. از لحاظ گرافیکی هم بازی تصاویر جذاب و با جزییاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا کهکشان بی‌انتها را چشم‌نواز ببینید و از آن بیشتر لذت ببرید. آزادی عملی که در ابعاد کهکشانی در بازی Universe Sandbox در اختیار شما قرار می‌گیرد، به‌قدری جذاب و متفاوت است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Kerbal Space Program و Oxygen Not Included را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Universe Sandbox با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+ (64-bit)
Processor: 1.6 GHz dual-core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 2 GB Video Memory†, Shader Model 5.0
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Processor: 3.6 GHz quad-core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 4 GB Video Memory
DirectX: Version 11
Additional Notes: For VR, see recommendations from your headset manufacturer

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Universe Sandbox is a physics-based space simulator that allows you to create, destroy, and interact on an unimaginable scale. It merges real-time gravity, climate, collision, and material interactions to reveal the beauty of our universe and the fragility of our planet. Universe Sandbox includes the desktop version and a VR mode with support for the HTC Vive, Oculus Rift+Touch, and Windows Mixed Reality.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Amin

    مهمان

    سلام من موقع اجرای بازی با این ارور مواجه شدم ولی سیستمم تمام مشخصات بازی رو می کشه
    Minimum sistem requirements not met

    پاسخ دهید
  • Avatar

    parsa

    مهمان

    سلام من بازی رو نصب کردم و با موفقیت نصب هم شد ولی موقع اجرا شدن بازی کرش میکنه

    پاسخ دهید