دانلود بازی Grim Tales Trace in Time Collectors Edition برای PC
دانلود بازی Grim Tales Trace in Time Collectors Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Grim Tales Trace in Time Collectors Edition برای PC

پارسی گیم 10 آذر 1400 1 دیدگاه
2,730 بازدید

دانلود بازی Grim Tales Trace in Time Collectors Edition برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های ساده و جذاب در بازی‌های ویدیویی که برای گذران وقت بسیار مناسب و کارآمد است، سبک Point & Click بوده که عناوین زیادی نیز زیر سایه آن پرورش یافته است. گیم پلی این سبک از بازی‌ها بسیار ساده است و تنها باید به مشاهدات دقیق و کلیک‌های موس خود برای پیشروی در مراحل بسنده کنید و با حل معماهای مختلف سرگرم شوید. بازی Grim Tales Trace in Time Collectors Edition از استودیو Elephant Games عنوانی جذاب در همین سبک بوده که ماجراهای مهیج و مرموزی را برای تجربه و سرگرم کردن شما آماده کرده است.

داستان بازی عمق جالبی داشته و مملو از سفر به گذشته در زمان است. قلب شما از حرکت ایستاده و به همین دلیل قابلیت سفر در زمان را به دست آورده‌اید. گروهی خطرناک به دنبال افرادی هستند که زمان را دست‌کاری می‌کنند و برای رسیدن به هدف خود حاضر هستند تمامی افراد بی‌گناه را هم قربانی کنند. شما باید با قابلیت جدید خود در زمان سفر کرده و جلوی اهداف شوم آن‌ها را بگیرید.

به دلیل اینکه زمان سوژه اصلی داستان بازی است، در گیم پلی نیز نقش مؤثری دارد. تمامی پازل‌ها و معماهای بازی را باید در زمانی مشخص حل کنید. پیدا کردن اشیاء مخفی و مهم بخش دیگری از بازی است و به کمک آن‌ها می‌توانید در مراحل پیشروی کنید. ماجرای داستانی بازی به‌تدریج با پیشروی در مراحل و حل کردن معماها، برای شما روایت می‌شود و از جذابیت بالایی نیز برخوردار است. نسخه Collector Edition بازی محتوای اضافی جذابی مانند اتاق‌های مخفی جدید، تصاویر پس‌زمینه، موسیقی اختصاصی بازی و راهنمایی برای پیشروی در مراحل را در اختیار شما قرار می‌دهد تا کامل‌ترین تجربه را از آن داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Unpacking و Happy Game را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Grim Tales Trace in Time Collectors Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10
Processor: 2.0 GHz
Memory: 1024 MB RAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 1200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Elephant Games returns with the 20th riveting installment of the Grim Tales series!
Your heart has stopped! When you wake up after an emergency heart transplant, you quickly find that your health scare was no accident. A dangerous group is going after people who interfere with time. Nothing will stand in their way, including innocent lives! Can you travel through time to stop them from causing irreparable damage and escape with your life intact? Find out if the Gray family is up to the task in this gripping Hidden-Object Puzzle adventure!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    م

    مهمان

    سلام خیلی عالی بود، مرسی ممنون

    پاسخ دهید