دانلود بازی Football Tactics & Glory Football Stars برای PC
دانلود بازی Football Tactics & Glory Football Stars برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Football Tactics & Glory Football Stars برای PC

پارسی گیم 5 آذر 1399 بدون دیدگاه
6,292 بازدید

دانلود بازی Football Tactics & Glory: Football Stars برای کامپیوتر

بی شک فوتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های جهانی که در سراسر دنیا علاقه‌مندان بسیاری دارد. طرفداران این ورزش را می‌توانیم به دودسته کلی، حرفه‌ای و معمولی تقسیم کنیم. بعضی از افراد به‌صورت معمولی رقابت‌های جهان فوتبال را دنبال می‌کنند و به‌نوعی از دیدن تکنیک‌های بازیکنان لذت می‌برند اما دسته دوم کسانی هستند که به‌صورت حرفه‌ای این ورزش مهیج را دنبال کرده و به‌نوعی می‌توان از آن‌ها به‌عنوان یک سرمربی یادکرد. آن‌ها به تمام جزئیات بازی، تکنیک‌ها و تاکتیک‌های مربیگری کاملاً آشنا بوده و در زمان دیدن رقابت دو تیم، آنالیز خوبی را ارائه می‌کنند. درهرصورت، محصولات ویدئویی بسیاری برای شبیه‌سازی این ورزش هیجان‌انگیز تاکنون ارائه شده که هرکدام با ویژگی‌های خاصی باعث جذب مخاطب می‌شدند. Football, Tactics & Glory: Football Stars یک محصول جدید در میان بازی‌های فوتبالی بوده که علاوه بر ورزشی بودن، به‌صورت حرفه‌ای می‌تواند بازیکنان را در قالب یک سرمربی بزرگ شبیه‌سازی کرده تا در نهایت آن‌ها با داشتن استراتژی‌های متنوع بتوانند تیم خود را در رقابت‌های نفس‌گیر جهانی به پیروزی برسانند. این بازی مدیریتی را تیمی از توسعه دهندگان استودیو Creoteam طراحی و در نهایت برای علاقه‌مندان به ورزش فوتبال منتشر شده است.

همان‌طور که گفته شد، در این بازی شاهد ترکیبی از سبک‌های مختلف هستیم، ورزشی، شبیه‌سازی و استراتژیک. سبک ورزشی شما را به جهان فوتبال منتقل می‌کند، جایی که تیم‌های بزرگ به همراه ستارگان خود می‌توانند رقابتی هیجان‌انگیز را به نمایش بگذارند. سبک شبیه‌سازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا خود را در نقش سرمربی تازه‌کار قرار دهند که برای پیروزی تیم خود با چنگ و دندان مبارزه می‌کند. سبک استراتژیک باعث خواهد شد تا کاربران برای به دست آوردن نتایج مناسب و مثبت، نقشه‌ها، تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها و تمرین متنوعی را ترتیب دهند و در آخر استراتژی نهایی را برای پیروزی در تمام رقابت‌ها بچینند. تمام مواردی که یک سرمربی فوتبال به آن‌ها نیاز دارد، در بازی Football, Tactics & Glory: Football Stars گنجانده شده است. اگر احساس می‌کنید که تیم به بازیکنان جدیدی در پست‌های مختلف نیاز دارد و برخی را باید بفروش برسانید، مشکلی نیست چرا که می‌توانید مستقیم به پنجره نقل و انتقالات دسترسی داشته و هر بازیکنی که می‌خواهید را خریدوفروش کنید.

به‌هیچ‌عنوان از یاد نبرید که آمار و ارقام می‌توانند در پیروزی و نتیجه گرفتن تیم، به شما کمک بزرگی کنند. در بازی بخشی مخصوص برای ارائه آمار و ارقام از فصل کنونی و قبلی در دسترس بازیکنان قرار خواهد داشت تا به‌واسطه آن‌ها مشکلات را برطرف و ضعف‌های تیم را جبران کنند. در آخر باید بگوییم اگر که دوست دارید تجربه‌ای منحصربه‌فرد از سرمربیگری یک تیم فوتبال به دست آورید، Football, Tactics & Glory: Football Stars را از دست ندهید.

اگر از علاقه‌مندان به این نوع بازی‌های هستید پیشنهاد می‌کنیم محصولات مشابهی همچون بازی PES 2021 و Football Manager 2020 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Football, Tactics & Glory با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit
Processor: 1 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Shaders 3.0, minimal resolution 1024 x 768, recommended dedicated graphics card with 512 MB of RAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 800 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A new mechanic has been added to every footballer: giftedness. Although the theoretical maximum level is 100 for every footballer, they will now level up considerably slower after they reach a certain level (their practical maximum level).
More gifted footballers have a higher practical maximum level, allowing them to compete better in higher tournaments.
Giftedness and stamina now account for the potential of both the attacker using the skill and the defender who defends against the skill. Level 1 skills are now much more usable!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.