Call of Duty: WWII
سعید ستایش

اطلاعات بیشتری از بخش داستانی Call of Duty: WWII منتشر شد

سعید ستایش 19 مرداد 1396 بدون دیدگاه
752 بازدید

به‌تازگی نسخه‌ی جدید مجله‌ی معروف Game Informer منتشرشده و این مجله دریکی از مقالات خود به معرفی داستان Call of Duty: WWII و بررسی بعضی از مراحل آن پرداخته است.

دریکی از مراحل که The Wolf’s Den نامیده می‌شود شما باید در نقش و لباس نازی‌ها به ارتش آن‌ها نفوذ کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید تا آن‌ها به شما شک نکند، سپس به‌صورت پنهانی مأموریت خود را انجام دهید.

Game Informer در مقاله‌ی خود اشاره کرد که The Wolf’s Den یکی از متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین مراحل مخفی‌کاری صنعت گیم است که پتانسیل این را دارد که تبدیل به یکی از ماندگارترین مراحل مخفی‌کاری صنعت گیم شود.

طبق گفته‌ی Game Informer داستان بازی در سرتاسر اروپا جریان دارد و اولین مرحله بازی در سواحل اوماها روایت می‌شود، مرحله‌ی اول این بازی همانند سکانس‌های نخستین فیلم Saving Private Ryan بسیار حماسی طراحی‌شده است. از دیگر مراحل بازی می‌توان به مرحله‌ی Cobra اشاره کرد که شما باید در نقش انگلیس‌ها جلوی قطار آلمان‌ها را بگرید.

از دیگر ویژگی‌های مجله‌ی Game Informer به آن اشاره کرد، طراحی نازی‌ها است، این مجله اشاره‌کرده که نازی‌ها در این بازی بسیار واقع‌گرایانه و به‌دوراز هیچ تعصبی ساخته‌شده‌اند.

بازی Call Of Duty: WW2 در تاریخ 3 نوامبر برای تمامی کنسول‌های نسل هشتمی و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود، نسخه‌ی بتای بازی نیز از تاریخ 25 اوت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.