دانلود بازی Alpine The Simulation Game برای PC
دانلود بازی Alpine The Simulation Game برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Alpine The Simulation Game برای PC

پارسی گیم 3 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,712 بازدید

دانلود بازی Alpine The Simulation Game برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز تا به امروز تجربیات مجازی جذابی از فعالیت‌های مختلف در اختیار ما قرار داده‌اند. این سبک به‌قدری گسترده شده که اگر ادامه پیدا کند، روزی تمامی فعالیت‌های ما انسان‌ها را پوشش خواهد داد. امروز می‌توان در بازی‌های ویدیویی کشاورزی کرد، راننده کامیون شد، خطوط راه‌آهن را مدیریت کرد، مدیریت باند مافیایی را بر عهده گرفت، چمن‌های باغچه را کوتاه کرد و… بازی Alpine The Simulation Game از استودیو HR Innoways عنوانی جدید در سبک شبیه‌سازی بوده که ورزش جذاب اسکی را در اختیارتان قرار خواهد داد. برای پایین آمدن از کوهستان‌های زیبا و برفی آماده شوید!

بر خلاف بسیاری از عناوین شبیه‌سازی که در بازار وجود دارد، این بازی به‌جای این که فقط به خود ورزش اسکی بپردازد، بخش داستانی قوی و پرمحتوایی داشته که در قالب مأموریت‌های متعددی طراحی شده است. شما وارد یکی از پیست‌های زیبا و برفی شده و برای ماجراجویی‌های مهیجی آماده می‌شوید. با پیشروی در بخش داستانی، قسمت‌های جدیدی از کوهستان را آزاد کرده و به وسایل نقلیه جدید و تل اسکی برای جابه‌جایی بین آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده و تمامی انیمیشن‌های کاراکتر شما با دقتی بالا پیاده‌سازی شده است. وجود اسپانسرها و برندهای لایسنس شده در بازی از دیگر ویژگی‌هایش آن بوده و 9 وسیله نقلیه مختلف هم برای عبور و مرور در محیط در اختیار شما قرار می‌گیرد. کنترل کردن شخصیت شما در ابتدا کمی سخت است اما به‌مرور با کسب مهارت و یادگیری فوت‌وفن بازی، به یک اسکی‌باز ماهر مجازی تبدیل می‌شوید و این ورزش جذاب را از پشت سیستم خود تجربه می‌کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Train Sim World 2 و Euro Truck Simulator 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Alpine The Simulation Game با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit only)
Processor: Intel i5 Prozessor or comparable, at least 2,2 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 660, AMD Radeon HD 7870 or higher (2 GB VRAM; no support of onboard graphics cards)
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
Processor: Intel i5 Prozessor or comparable, at least 2,8 GHz
Graphics: NVidia GTX 970, AMD Radeon R9 290X or higher

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to the beautiful world of mountains! In Alpine – The Simulation Game you can expect a varied story mode with many missions, and all this in the middle of a lovingly designed game world in the snowy Alps. The scenery invites you to spend your time amidst high mountains, deep valleys and a small idyllic mountain village.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.