دانلود بازی Source of Madness برای PC
دانلود بازی Source of Madness برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Source of Madness برای PC

پارسی گیم 2 آذر 1400 بدون دیدگاه
2,633 بازدید

دانلود بازی Source of Madness برای کامپیوتر

سبک Roguelike به‌تازگی بسیاری از عناوین در صنعت بازی‌های ویدیویی را تحت تأثیر خود قرار داده و محبوبیت زیادی بین مخاطبان پیدا کرده است. عدم تکراری شدن گیم پلی و شکل گرفتن تصادفی مراحل ویژگی بارز این سبک بوده و تلفیق آن با سایر عناصر منجر به خلق بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای می‌شود. بازی Source of Madness از استودیو Carry Castle عنوانی جدید در سبک اکشن ماجرایی بوده که دنیای هولناک دوبعدی خودش را با عناصر Roguelike به خورد شما می‌دهد.

داستان بازی در سرزمینی فانتزی جریان دارد که درگیر رویدادهای هولناکی شده است. موجودات و هیولاهای پلید و ترسناک این منطقه را تحت تصرف خود در آورده‌اند و شما در نقش کشیشی که به قدرت‌های جادویی دسترسی دارد، وظیفه دارید اوضاع را به حالت عادی برگردانید. در طراحی محیط و هیولاها از سبک لاوکرفتی الهام گرفته شده و تصاویر جالب و ترسناکی را پدید آورده است.

گیم پلی بازی که با زاویه دوربین دید از بغل و دوبعدی طراحی شده، سرعت بالایی داشته و شما را یاد پلتفرمرها می‌اندازد. شما باید با استفاده از قدرت‌های جادویی خود به نبرد با هیولاها رفته، از حمله آن‌ها جاخالی دهید و چابک باشید. به لطف عناصر قوی Roguelike موجود در بازی، در هیچ بازه‌ای قرار نیست چیز تکراری ببینید و تمامی مراحل و جایگیری هیولاها به‌صورت تصادفی صورت می‌گیرد.

تنوع هیولاها و دشمنانی که با آن‌ها مبارزه می‌کنید نیز بسیار بالا بوده و در هر نبرد، مدل جدیدی از آن‌ها را ملاقات خواهید کرد که تاکتیک متفاوتی برای پیروز شدن لازم دارند. کاراکتر شما هم به قابلیت‌ها و جادوهای متعددی دسترسی دارد که در طول بازی تعداد بیشتری از آن‌ها را باز خواهید کرد تا به کمک آن‌ها، ساده‌تر از پس چالش‌های بازی برآیید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dead Cells و Rogue Lords را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Source of Madness با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: Intel i5+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750 or better
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: DirectX 9.1+ or OpenGL 3.2+

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7+
Processor: Intel i5+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 460 / Radeon HD 7800 or better
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: DirectX 9.1+ or OpenGL 3.2+

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Source of Madness is a side-scrolling dark action roguelite set in the Loam Lands, a twisted Lovecraftian inspired world powered by procedural generation and AI machine learning. Take on the role of a new Acolyte as they embark on a nightmarish odyssey. Uncover the cosmic secrets of the Loam Lands and The Tower of Madness, the moon’s mysterious Citadel.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.