روش های کسب درآمد در بازی GTA Vice City
سید مسعود کاظمی

بهترین روش‌های کسب درآمد در بازی GTA: Vice City نسخه Definitive

سید مسعود کاظمی 5 آذر 1400 1 دیدگاه
5,022 بازدید

بازی GTA: Vice City یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌هایی است که اکثر گیمرها با آن آشنایی دارند. نسخه اصلی این بازی در سال 2002 منتشر شد و راکستار در سال 2021 نسخه‌ی مدرن‌شده و بهبود یافته‌ی آن را در کالکشن GTA: The Trilogy – Definitive Edition گنجاند. در ادامه بهترین روش‌های کسب درآمد در بازی GTA Vice City نسخه‌ی Definitive را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین روش‌های کسب درآمد در بازی GTA: Vice City

در بازی GTA: Vice City روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید توسط آن‌ها کسب درآمد کنید. بعضی از آن‌ها روش‌های سخت و طاقت‌فرسا هستند و تعدادی دیگر کوتاه و سریع‌اند. یکی از انتقادهایی که طرفداران به GTA 3 داشتند، نبود راه‌های متنوع برای پیدا کردن پول بود. طراحان استودیوی Rockstar North این انتقاد طرفداران را با گوش دل شنیدند و تغییرات عمده‌ای در زمینه‌ی به‌دست آوردن پول در بازی Grand Theft Auto: Vice City پیاده سازی کردند. این تغییرات نه‌تنها روش‌های جدیدی را برای کسب درآمد به بازی اضافه کرده بود، بلکه این اجازه را به بازیکن می‌داد تا درکنار درآمد زایی مشغول فعالیت‌های جانبی شود و از روند تکراری انجام مراحل فرار کند.

خرید مکان تجاری

خرید مکان‌های تجاری

در بازی GTA Vice City بعد از انجام مأموریت Shakedown، شما می‌توانید مکان‌های تجاری مختلفی را در سرتاسر شهر وایس سیتی خریداری کنید. تعداد این مکان‌های تجاری نسبتاً زیاد است و برای خرید همه‌ی آن‌ها به پول زیادی نیاز دارید. اما نگران نباشید، بعد از خرید و انجام تمام مأموریت‌های آن، هر یک از این مکان‌های تجاری روزانه مبالغی بین دو تا ده هزار دلار درآمد خواهند داشت.

این مکان‌های تجاری که در بازی بنام Assets شناخته می‌شوند قیمت‌های مختلفی دارند. هرچقدر مکان تجاری گران‌تر باشد، درآمد نهایی آن نیز بیشتر خواهد بود. جدا از آن، بعد از انجام هر مأموریت یک مبلغ پول اضافه نیز به‌دست می‌آورید. با خرید تمامی مکان‌های تجاری در بازی، درآمد شما به چهل هزار دلار در روز خواهد رسید. پیشنهاد می‌کنیم خرید مکان تجاری Boatyard، Malibu و Sunshine Autos را در اولویت قرار بدهید. Boatyard و Sunshine Autos درآمد خیلی سریع دارند و با خرید Malibu در نهایت مرحله‌ی سرقت از بانک را باز می‌کنید که بعد از به‌پایان رساندن آن، پول هنگفتی نصیب‌تان خواهد شد.

مسابقه رانندگی

شرکت در مسابقات رانندگی

یکی دیگر از دلایلی که باید Sunshine Autos را در اولویت قرار دهید، باز کردن مسابقات رانندگی در بازی است. شرکت در این مسابقات یکی از سریع‌ترین راه‌هایی است که می‌توانید در بازی GTA Vice City درآمدزایی کنید. متناسب با مسیر رانندگی، پولی که به برنده مسابقه داده می‌شود، متفاوت خواهد بود.

از آنجایی که هوش مصنوعی NPCها برای رانندگی ساخته نشده است، بردن مسابقات کاری نسبتاً آسان است. با داشتن یک ماشین پرسرعت و داشتن مهارت رانندگی کافی، خیلی سریع در بازی می‌توانید پولدار شوید و بعد از برنده شدن هر مسابقه، چهار برابر پول ورودی به‌دست خواهید آورد. در نهایت اگر تمامی مسابقات موجود در بازی را فقط یک بار به پایان‌ برسانید، با پنجاه هزار دلار از مسابقات بیرون خواهید رفت. البته باید اشاره کنم که قبل از شرکت، مهارت رانندگی کافی داشته باشید، چون در صورت باخت پول ورودی به شما بازپس داده نمی‌شود.

سرقت از مغازه

سرقت از مغازه‌ها

اضافه شدن مغاز‌ه‌های متنوع در کنار اسلحه‌ فروشی یکی دیگر از تغییرات بازی GTA: Vice City نسبت به GTA 3 بود. درکنار خرید از این مغازه‌ها، امکان سرقت از آن‌ها نیز به بازی اضافه شده بود. سرقت از مغازه‌های مختلف، یکی از سریع‌ترین راه‌های درآمدزایی در بازی است و از اوایل بازی می‌توانید از آن استفاده کنید؛ هرچند که این روش ریسک بیشتری دارد.

برای سرقت از یک مغازه، در قدم اول نیاز به یک اسلحه دارید. بعد از اینکه اسلحه به‌دست آوردید، وارد یکی از مغازه‌ها شوید و به طرف مغازه‌دار نشانه بگیرید. هرچقدر بیشتر اسلحه را طرف مغازه‌دار بگیرید، پول بیشتری به‌دست خواهید آورد. اما در نهایت پلیس از راه می‌رسد و سعی در دستگیری شما دارد. پیشنهاد می‌کنیم یک ماشین سریع، نزدیک در ورودی مغازه پارک کنید تا به سرعت از دست پلیس‌ها فرار کنید. در صورتی که در فروشگاه بزرگ شهر بودید، به مغازه لباس فروشی بروید و لباس جدید بپوشید تا پلیس‌ها رد شما را گم کنند.

جمع بندی

بازی GTA Vice City – The Definitive Edition یادآور خاطرات بسیاری برای گیمرها است. یکی از این خاطرات قطعاً مربوط به تلاش‌های مختلف برای پولدار شدن در بازی بود. این 3 روش بهترین و سریع‌ترین راه برای درآمدزایی در بازی است. اما روش‌های ساده‌تر ولی کم‌درآمدتر دیگر مثل کشتن NPCها و مسافرکشی نیز در بازی وجود دارد. درنهایت تصمیم بر عهده‌ی شما است که از کدام روش استفاده می‌کنید. در بخش نظرات برایمان از خاطرات‌تان و روش‌های که ترجیح می‌دهید بنویسید.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کالکشن GTA Trilogy شامل کدام بازی‌ها است؟

این کالکشن شامل GTA 3، GTA: Vice City و GTA: San Andreas است.

۱
آیا بازی GTA Trilogy کرک شده است؟

بله. بازی GTA Trilogy کرک شده است و هم‌اکنون می‌توانید از سایت پارسی‌گیم آن را دانلود کنید.

۲
بازی GTA Trilogy برای کدام کنسول‌ها منتشر شده است؟

بازی GTA Trilogy برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس|اس، نینتندو سوییچ و PC منتشر شده است.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    راهی نیست بشه سیو رو از نسخه کلاسیک به دیفینیتیو منتقل کرد ؟

    پاسخ دهید