سازنده بازی GTA The Trilogy
محمد صادق شجاعی

مدیرعامل استودیو سازنده بازی GTA The Trilogy از شرایط آن راضی است

محمد صادق شجاعی 24 آبان 1400 بدون دیدگاه
307 بازدید

سه‌گانه ریمستر جی تی ای از زمان عرضه با مشکلات متعددی رو‌به‌رو شده و به هیچ عنوان نتوانسته نظر مثبت بازیکنان و علاقه‌مندان سری GTA را جلب کند. اما ظاهرا این عدم رضایت تنها به بازیکنان و منتقدین محدود شده است؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، مدیرعامل استودیو سازنده بازی GTA The Trilogy یعنی توماس ویلیامسون اعلام کرده که از سطح بالای توجه بازیکنان به این اثر رضایت دارد.

اگرچه برخی از بازیکنان از تجربه سه‌گانه GTA و تمامی جنبه‌های نوستالژی این اثر لذت می‌برند، اما اکثریت جامعه مخاطبین به دلیل انواع و اقسام مشکلات، با روی خوش از آن استقبال نکرده‌اند. از بین ایراداتی که به تجربه شما از بازی GTA The Trilogy ضربه می‌زنند می‌توان به مدل‌ شخصیت‌ها، غلط‌های املایی، آب و هوای ضعیف و از کار افتادن Rockstar Launcher اشاره کرد. با توجه به این که بازیکنان به صورت روزانه ضعف‌های سه‌گانه ریمستر جی تی ای را گزارش می‌کنند و اصلا از این اثر راضی نیستند، اما مدیرعامل استودیو Grove Street Games، سازنده بازی GTA The Trilogy، اعلام کرده که از واکنش‌ها چندان ناراضی نبوده و از سطح توجه بازیکنان به محصول خود لذت می‌برد.

براساس توییت توماس ویلیامسون، استودیو Grove Street Games از این که می‌بیند بازیکنان اقدام به تجربه محصول آن‌ها می‌کنند، لذت برده است. او در ادامه گفته، استودیو مذکور در حالی روی آپدیت‌های بازی GTA The Trilogy کار می‌کند که مشغول جشن گرفتن برای عرضه محصول بزرگ خود است. اگرچه این طور به نظر می‌رسد که توماس ویلیامسون عمدا نظرات منفی را نادیده می‌گیرد، اما به احتمال زیاد او فقط سعی می‌کند شکایت‌ها را پشت سر گذاشته و نیمه پر لیوان را ببیند. نکته حائز اهمیت در توییت مدیرعامل استودیو Grove Street Games، انتشار به روز رسانی برای سه‌گانه جی تی ای در تاریخی نامعلوم است.

سازنده بازی GTA The Trilogy

پیش‌بینی واکنش‌های منفی توسط سازنده بازی GTA The Trilogy

توماس ویلیامسون یک روز قبل از انتشار بازی GTA The Trilogy در توییتی گفته بود که با گذشت زمان اشکالات و اشتباهات یک اثر به تاریخ تبدیل شده و استفاده از آن‌ها یک ادای احترام محسوب می‌شود. در ادامه او اذعان کرده که تصمیم‌گیری برای حفظ، حذف و رفع برخی از اشکالات بسیار مهم و در عین حال مسئولیتی سنگین است. از این توییت مدیرعامل استودیو سازنده بازی GTA The Trilogy می‌توان چنین برداشت کرد که او انتظار واکنش‌های منفی و عدم رضایت بازیکنان را داشته است.

کامنت‌های زیر توییت توماس ویلیامسون به طور شگفت‌انگیزی منفی بوده و بسیاری از بازیکنان ضمن اشاره به اشکالات سه‌گانه GTA خواهان رفع آن‌ها هستند. مدیرعامل استودیو Grove Street Games در پاسخ به آن‌ها گفته است که او شخصا نمی‌تواند به تمامی واکنش‌ها را بررسی کند و از بازیکنان درخواست کرده که نظرات خود را به پشتیبانی شرکت Rockstar ارسال کنند؛ زیرا تمامی نظرات از این طریق جمع‌آوری و بررسی می‌شوند.

نظر شما در مورد عملکرد بازی GTA The Trilogy و رضایت مدیرعامل استودیو سازنده از آن چیست؟ آیا این امر ناشی از خوش‌بینی توماس ویلیامسون بوده یا او تلاش می‌کند تا از موج منفی دوری کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.