دانلود بازی Guild of Dungeoneering برای PC
دانلود بازی Guild of Dungeoneering برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Guild of Dungeoneering برای PC

پارسی گیم 1 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,190 بازدید

دانلود بازی Guild of Dungeoneering برای کامپیوتر

کارت بازی‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی شاید تنوع کمتری داشته باشند اما اکثر این عناوین جذاب و سرگرم‌کننده هستند. شما می‌توانید همواره ساعاتی کوتاه را در دنیای این کارت بازی‌ها سپری کرده و لحظات خوبی را برای خودتان رقم بزنید. تلفیق کارت بازی با عناصر Roguelike امری است که بسیاری از سازندگان امروزه انجام داده و عناوین متفاوتی منتشر می‌کنند. بازی Guild of Dungeoneering از استودیو Gambrinous عنوانی جدید در همین سبک و سیاق بوده که یک دنیای دوبعدی جذاب و هنری را برای ماجراجویی برای شما آماده کرده است.

این بازی تلفیقی از چند عنصر نوآورانه است و همین موضوع آن را به‌شدت سرگرم‌کننده است. شما در این بازی به‌جای اینکه قهرمان را کنترل کنید، محیط هر مرحله را اطرافش طراحی خواهید کرد و این کار را با استفاده از کارت‌های مختلفی که پیدا می‌کنید باید انجام دهید. استفاده از این کارت‌ها شکل مراحل، نوع دشمنان و تمامی عناصر دیگر مشخص می‌شود و در همین حال قهرمان شما به‌صورت خودکار و آزادانه در این مناطق گشت‌وگذار کرده و کارهایش را خودش انجام می‌دهد!

بین هر راند از بازی می‌توانید قدرت‌های جدیدی برای قهرمان خود باز کنید، کارت‌های جدید پیدا کرده و آیتم‌های تازه را به کار بگیرید. ازآنجاکه این یک نسخه بازسازی‌شده از بازی قدیمی است، تمامی عناصر آن برای نسل جدید بهینه‌سازی شده تا تجربه جذابی از این کارت بازی متفاوت داشته باشید. وجود عناصر Roguelike در پیدا کردن کارت‌ها و حرکت قهرمان شما تأثیر زیادی گذاشته و باعث می‌شود تجربه شما از بازی هرگز تکراری نشود. از دیگر موارد جذاب بازی می‌توان به گرافیک هنری دوبعدی و طراحی بامزه کاراکترهای آن اشاره کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Slay the Spire و Banners of Ruin را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Guild of Dungeoneering با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3
Memory: 2 GB RAM
Storage: 750 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1
Memory: 4 GB RAM
Storage: 750 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Now fully rebuilt and remastered, Guild of Dungeoneering Ultimate Edition is a turn-based dungeon crawler with a twist: instead of controlling the hero you build the dungeon around them. Using cards drawn from your Guild decks, you lay down rooms, monsters, traps and of course loot! Meanwhile your hero is making their own decisions on where to go and what to fight. But will they be strong enough to take on the deepest dungeons? In between dungeon runs you manage your Guild, building new rooms to attract new classes of adventurer and expand your decks of cards with more powerful items.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.