دانلود بازی UnDungeon برای PC
دانلود بازی UnDungeon برای PC پارسی گیم

دانلود بازی UnDungeon برای PC

پارسی گیم 29 آبان 1400 1 دیدگاه
3,849 بازدید

دانلود بازی UnDungeon برای کامپیوتر

ورود به دنیاهای علمی تخیلی و سرگرم‌کننده از جمله تجربیاتی است که بازی‌های ویدیویی به‌سادگی در اختیار ما قرار می‌دهند. بسیاری از بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی با معرفی دنیاهای فانتزی و جذاب خود، ساعت‌ها ما را درگیر خود می‌کنند و ماجراجویی‌های مهیجی را به خورد ما خواهند داد. بازی Undungeon از استودیو Laughing Mechanics عنوانی جدید در سبک اکشن نقش‌آفرینی بوده که داخلش، ابعاد جدیدی از جهان هستی را زیر پا خواهید گذاشت.

داستان بازی در مورد تلاقی واقعیت‌های مختلف در جهان‌های موازی بوده که منجر به هرج‌ومرج بزرگی شده است. تئوری جهان‌های موازی یا همان مولتی ورس (Multiverse) سوژه بسیاری از عناوین علمی تخیلی بوده و بازی Undungeon هم از همان الهام گرفته است. نسخه‌های مختلفی از کره زمین با یکدیگر تلاقی داشته‌اند و رویداد فاجعه باری به اسم The Great Shift در جهان هستی رخ داده است. شما در نقش موجودی قدرتمند و عضو یکی از ارگان‌های مهم فرابشری هستید برای درست کردن اوضاع وارد عمل شده‌اید.

گیم پلی بازی در سبک اکشن بوده و مبارزات جذابی را با دشمنان متنوع به خورد شما می‌دهد. استفاده درست از حرکت‌ها، حملات و جاخالی دادن از مقابل دشمنان امری کلیدی برای پیشروی در بازی‌ها است. قهرمان شما قابلیت‌های متنوعی داشته که در قالب درخت قابلیت‌ها طراحی شده‌اند. شما به‌مرور با پیشروی در بازی و به دست آوردن تجربه، می‌توانید ارگان‌های بدن خود را ارتقا دهید و قابلیت‌های منفعل جدیدی به دست آورید. تنوع این قابلیت‌ها و ویژگی‌ها به لطف عناصر قوی نقش‌آفرینی بوده و عمق بسیاری به گیم پلی بازی بخشیده است.

وسعت دنیای بازی و تعداد بالای مراحل از دیگر ویژگی‌های جذاب این بازی است که باعث می‌شود ساعت‌ها در آن سرگرم باشید. تعامل با سایر NPC‌ها و انتخاب دیالوگ‌های مختلف از دیگر ویژگی‌های این بازی است. در طول مراحل، تاجرها، مزدوران و قهرمانان دیگری را نیز ملاقات می‌کنید که با آن‌ها می‌توان معامله کرد و یا هر کدام را در کنار خود برای ماجراجویی همراه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hades و The Binding of Isaac را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی UnDungeon با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 and up
Processor: 2Ghz and up
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 750
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: A good one

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: i7 ~3 Ghz / Ryzen 7
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: Integrated

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Undungeon is an action role-playing experience that brings back the spirit of old school action/RPGs wrapped in modern design. Restore the order in all dimensions, influence and determine the fate of the worlds, create and decide what will happen in the new Multiverse.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    این بازی واقعا حداقل 8 گیگ رم می خواد با یک کارت گرافیک گیمینگ؟!!?

    پاسخ دهید