دانلود بازی Kingdom Two Crowns Norse Lands برای PC
دانلود بازی Kingdom Two Crowns Norse Lands برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Kingdom Two Crowns Norse Lands برای PC

پارسی گیم 27 آبان 1400 بدون دیدگاه
4,706 بازدید

دانلود بازی Kingdom Two Crowns Norse Lands برای کامپیوتر

بازی‌های ماجراجویی بسیاری در سبک‌های مختلف منتشر می‌شوند که هرکدام داستانی جدید با ماجراهای مهیج و هیجان‌انگیزی را به مخاطب ارائه داده و آن‌ها را سرگرم خود می‌کنند. در میان این عناوین، ماجراجویی‌های دوبعدی که عناصری از بازی‌های پلتفرمر را نیز در کنار خود دارند، بیشتر به چشم می‌آیند و محبوبیت بیشتری را کسب می‌کنند. بازی Kingdom Two Crowns از استودیو Raw Fury یکی از همین عناوین ماجرایی است که دنیای وسیع و مهیجی را برای اکتشاف در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌تازگی بسته الحاقی Norse Lands نیز برای بازی منتشرشده و محتوای سرگرم‌کننده آن را گسترش داده است.


در بسته الحاقی Norse Lands، سرزمین‌های جدیدی که با الهام از وایکینگ‌ها طراحی شده‌اند، به بازی اضافه شده و ماجراجویی‌های جدیدی را باید در آن تجربه کنید. علاوه بر سبک و سیاق وایکینگی که ترند بسیاری از عناوین ویدیویی امروزی است، کاراکتر شما به قدرت‌های ویژه جدیدی هم دسترسی پیدا می‌کند و ازلحاظ ظاهری نیز، هم خودتان و هم مردم سرزمین شبیه به آن‌ها می‌شوند. اکنون تمامی شهروندان قابلیت دفاع و حمله دارند و تا آخرین نفس مبارزه خواهند کرد. سختی‌های سرزمین‌های شمالی مانند سرمای استخوان سوز و کمبود غذا و منابع هم از ویژگی‌هایی است که در این بخش جدید با آن دست‌وپنجه نرم خواهید کرد.

بازی شما را در نقش رهبری قرار می‌دهد که سوار بر اسب خودش باید افراد وفادار خود را در جای‌جای سرزمین دور خودش جمع کند و به کمک آن‌ها امپراتوری جدید خودش را تشکیل دهد. این امپراتوری باید قدرتمند و پایدار باشد و از گزند دشمنان مختلفی که به آن تعرض خواهند کرد امن بماند و تمام تلاش شما را برای محافظت از آن می‌طلبد. شما علاوه بر اینکه قدرت زیادی در دست دارید، به همان میزان نیز مسئولیت بزرگی را به دوش خواهید کشید و تمام امید مردم سرزمین به خودتان است.

گیم پلی بازی مانند سایر عناوین دوبعدی این سبک، ساده و قابل‌درک است و شما در مکان‌های مختلف به گشت‌وگذار می‌پردازید، مأموریت‌های مختلفی انجام می‌دهید و با دشمنان متعددی روبه‌رو خواهید شد. مبارزات و عناصر پلتفرمر، بطن اصلی گیم پلی را تشکیل داده‌اند. کاراکتر شما قابلیت‌های متنوعی دارد که به‌مرور با پیشروی در بازی قدرتمندتر و متنوع‌تر هم می‌شوند، این موضوع حضور عناصر نقش‌آفرینی را در بازی نشان می‌دهد که باعث شده عمق گیم پلی بیشتر شود. تنوع بسیار بالای دشمنان در کنار گسترده بودن نقشه بازی از دیگر نکات مثبت این بازی مهیج است. همچنین قابلیت Co-op نیز در بازی وجود داشته تا بتوانید این ماجراهای جذاب را با کمک یکی از دوستانتان پشت سر بگذارید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Factorio و Terraria را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Kingdom Two Crowns Norse Lands با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel 4th Gen Dual Core 2.0Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvida GTX Series 8 or higher
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: The game can likely run on lower rated hardware (or newer CPU chips with integrated GPUs), but we can’t guarantee the performance or provide support.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Set in a domain inspired by Norse Viking culture 1000 C.E, Norse Lands is a full new campaign that expands the world of Kingdom Two Crowns with a unique setting to build, defend, explore, and conquer. In Norse Lands, players can look forward to unleashing abilities drawn upon from Norse gods, commanding mighty units, building Viking- inspired armaments, solving challenging puzzles, and facing a new enemy Greed.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.