آپدیت بازی Hellblade: Senua's Sacrifice
محمد صادق شجاعی

آپدیت بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice با محوریت ری تریسینگ و DLSS منتشر شد

محمد صادق شجاعی 28 آبان 1400 بدون دیدگاه
359 بازدید

پس از سال‌ها تجربه در سبک‌های مختلف، استودیو Ninja Theory به واسطه بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice تلاش کرد تا تجربه‌ای از فانتزی تاریک را در قالب اسطوره‌شناسی نورس و فرهنگ سلت‌ها روایت کند. بازی مذکور به کمک نقاط قوت متعدد خود از جمله پرداختن به توهمات شنیداری، شخصیت‌پردازی و داستان بی‌نظیر و عملکرد فوق‌العاده بازیگران و صدا‌پیشگان، به اثری محبوب و موفق تبدیل شد. با وجود اینکه استودیو نینجا تئوری مشغول ساخت بازی Senua’s Saga: Hellblade II است، اما این امر باعث نشده که اولین بازی سری هل‌بلید را فراموش کند. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، آپدیت رایگانی برای نسخه کامپیوتر بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice منتشر شده که پشتیبانی از Ray Tracing و DLSS را به آن اضافه کرده است.

بر این اساس، کاربران کامپیوتر در هنگام تجربه بازی هل‌بلید می‌توانند از انواع و اقسام پیشرفت‌های گرافیکی بهره ببرند. اثر مذکور در کنار پشتیبانی از Nvidia DLSS و AMD FSR، دارای ویژگی‌هایی همچون فناوری ردیابی پر‌توها، متریال‌های آپدیت شده و سطح افزایش‌یافته جزئیات است که به واسطه آن‌ها تجربه‌ای به مراتب مدرن‌تر و زیبا‌تر خواهد بود.

فناوری Ray Tracing که روی بازتاب‌ها و سایه‌ها تمرکز دارد، دارای سه سطح تنظیمات «پایین»، «متوسط» و «بالا» است. در حالی که در هر سه سطح می‌توانید از باز‌تاب‌های واقع‌گرایانه بهره ببرید، سایه‌ها تنها در صورتی فعال خواهند بود که ری تریسینگ را روی سطح «بالا» تنظیم کرده باشید. فناوری Ray Tracing با استفاده از DirectX انجام خواهد شد که این امر به معنای امکان فعال‌سازی آن روی کارت گرافیک‌های هر دو شرکت AMD و Nvidia است.

آپدیت بازی Hellblade: Senua's Sacrifice

دسترسی بیشتر در آپدیت بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice

در کنار ارتقا‌های گرافیک و بهبود جلوه‌های بصری، بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice دارای طیف وسیعی از گزینه‌های دسترسی جدید است. هم‌اکنون می‌توانید کلید‌های کیبورد و کنترلر را به سلیقه خود تنظیم کنید. همچنین بازی مذکور از تنظیمات کوررنگی و امکان تغییر اندازه فونت‌های درون بازی نیز پشتیانی می‌کند.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice را می‌توانید با قیمت 30 دلار برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر خریداری کنید. لازم به ذکر است که اعضای سرویس ایکس باکس گیم پس می‌توانند این اثر را بدون هزینه اضافه تجربه کنند.

آیا تاکنون بازی مذکور را تجربه کرده‌اید؟ نظر شما در مورد آپدیت بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice و اضافه شدن پشتیبانی از ری تریسینگ و DLSS چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.