راهنمای تروفی‌ها و اچیومنت‌های بازی Far Cry 6
علی ناجی مقدم

راهنمای تروفی‌ها و اچیومنت‌های بازی Far Cry 6

علی ناجی مقدم 20 آبان 1400 بدون دیدگاه
3,753 بازدید

سری بازی‌های Far Cry از گذشته یکی از عناوین انقلابی، در سبک شوتر اول‌شخص محسوب می‌شدند. این بازی‌ها به دلیل آزادی عمل زیادی و روند غیرخطی پیشروی در مراحلش، به‌سرعت محبوبیت زیادی به دست آوردند؛ همین موضوع مسیر را برای ساخت شماره‌های زیادی از این سری هموار کرد. بازی Far Cry 6 جدیدترین شماره در این سری محبوب بوده که همان فرمول همیشگی خودش را دنبال می‌کند تا تجربه‌ای آشنا اما متفاوت را به خورد طرفدارانش دهد.

در سری مقالات راهنمای تروفی بازی ها قصد داریم، روش دستیابی به‌تمامی تروفی‌ها و اچیومنت‌های بازی Far Cry 6 را شرح دهیم تا اگر می‌خواهید بازی را پلاتینوم کنید، اطلاعات کافی در دسترس داشته باشید. پلاتینوم کردن بازی Far Cry 6 تقریباً آسان بوده و صرفاً به زمان لازم دارد. شما می‌توانید تروفی‌ها را به هر ترتیبی که می‌خواهید به دست آورده و بازی را با آسان‌ترین درجه سختی به پایان برسانید. برای پلاتینوم کردن، تنها به کامل کردن 65% از بازی احتیاج دارید. آیتم‌های قابل جمع‌آوری مربوط به بخش Hidden Histories را می‌توانید نادیده بگیرید و اتمام تمام مأموریت‌های فرعی نیز ضروری نخواهد بود.

راهنمای قدم به قدم بازی Far Cry 6

راهنمای قدم به قدم بازی Far Cry 6

بازی Far Cry 6 توسط استودیو Ubisoft ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Far Cry 6 با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Far Cry 6

تعدادی از تروفی‌های موجود در بازی آنلاین هستند اما به دست آوردن آن‌ها چالش چندانی ندارد و نیازی نیست نگرانشان باشید، سایر تروفی‌ها به‌صورت آفلاین و تک‌نفره به دست خواهند آمد. به دلیل وجود قابلیت Cross Play در بازی می‌توانید تروفی‌ها را در کنار سایر بازیکنان هم باز کنید؛ اما به این نکته توجه کنید که برخی از تروفی‌ها فقط به‌صورت تک‌نفره و در بخش داستانی به دست خواهند آمد. در ادامه روش دستیابی به‌تمامی تروفی‌ها و اچیومنت‌های بازی جدید Far Cry 6 را شرح خواهیم داد.

نقشه کلی تروفی‌های بازی Far Cry 6

  1. میزان سختی رسیدن به تمام تروفی‌ها: 3 از 10
  2. زمان تقریبی برای رسیدن به تمام تروفی‌ها: بین 25 تا 35 ساعت
  3. تروفی‌های آفلاین: 54 عدد (1 پلاتینوم، 2 طلایی، 5 نقره‌ای، 46 برنز)
  4. تروفی‌های آنلاین: 7 (1 پلاتینوم و 6 برنز) تروفی‌های Conquistador ،Co-Dependent ،Overheated ،Oh No You Don’t! Stay Cool ،Hidden Cash ،Termination Phase
  5. تروفی‌هایی که ممکن است از دید شما پنهان بماند: 3، تروفی Hidden in Plain Sight (این تروفی پس از پایان بخش داستانی دیگر در دسترس نخواهد بود.) – تروفی Ninjerilla و Didn’t see that Coming (برای این تروفی‌ها به بخش توضیحات هر کدام مراجعه کنید.)
  6. تروفی‌هایی که به دلیل باگ ممکن است باز نشوند: 0
  7. آیا درجه سختی بازی در دستیابی به تروفی‌ها مؤثر است؟ خیر، می‌توانید تمامی تروفی‌ها را با آسان‌ترین درجه سختی باز کنید.
  8. حداقل دفعاتی که باید بازی را به پایان برسانید: 1 بار.
  9. آیا پس از اتمام بازی می‌توان به‌صورت آزادانه در محیط گشت‌وگذار کرد و تروفی‌های باقی‌مانده را به دست آورد؟ بله.

مرحله اول: اتمام بخش داستانی

ابتدا باید بخش داستانی بازی را به‌طور کامل به پایان برسانید. درجه سختی در این قسمت اهمیتی نداشته و می‌توانید برای ساده‌تر شدن کار، آسان‌ترین درجه را انتخاب کنید. بسته به مقدار مأموریت‌های فرعی که در طول بخش داستانی انجام دهید، اتمام داستان بازی بین 15 تا 20 ساعت زمان خواهد برد. مهم‌ترین نکته در این قسمت، دقت به تروفی Hidden in Plain Sight بوده که مربوط به پایان مخفی بازی است. اگر تجربه سری بازی‌های Far Cry را داشته باشید میدانید که بسیاری از این عناوین یک پایان مخفی دارند که همان ابتدای شروع بخش داستانی در دسترس خواهند بود. با این کار بدون اینکه هیچ‌کدام از مراحل اصلی بازی را تجربه کنید، بازی به پایان رسیده و تروفی مخفی آن باز خواهد شد.

نکته دیگر برای این بخش، به دست آوردن دو تروفی Ninjerilla و Didn’t see that Coming در اولین فرصت است. شما باید دو مقر مربوط به FND را بدون اینکه شناسایی شوید به‌صورت مخفیانه فتح کرده و با استفاده از کنترل‌های مرکز امنیتی، تمام آژیر خطرها را از کار بیندازید. این مقرها به‌صورت هفتگی Reset می‌شوند و ممکن است در صورت شکل گرفتن دوباره آن‌ها، مرکز امنیتی داخلشان وجود نداشته باشد، به همین علت بهتر است در همان اولین فرصت مقرها را تصاحب کنید. اگر بازی را به‌صورت Co-op تجربه می‌کنید بدانید که برخی از تروفی‌ها فقط به‌صورت تک‌نفره در بخش داستانی باز خواهند شد.

مرحله دوم: پیدا کردن تمامی آیتم‌های قابل جمع‌آوری

پس از پایان بخش داستانی بیشتر قسمت‌های نقشه بازی باید برای شما باز شده باشد و به قابلیت Fast Travel هم برای جابه‌جایی سریع در نقشه دسترسی خواهید داشت. پیشنهاد می‌کنیم قابلیت Wingsuit را نیز خریداری کرده تا سرعت بیشتری برای سفر داشته باشید. بهتر است تمامی ضد هوایی‌ها را در نقشه از بین ببرید تا بدون مشکل از هلیکوپتر و Wingsuit استفاده کرده و به فرایند پیدا کردن آیتم‌ها سرعت دهید. مدنظر داشته باشید که 143 آیتم مربوط به تاریخچه جزیره که با نام Hidden Histories شناخته می‌شوند به هیچ تروفی بازی اختصاص نداشته و می‌توانید کاملاً آن‌ها را نادیده بگیرید.

مرحله سوم: انجام تروفی‌های آنلاین و همچنین چالش‌های Insurgency و Spec Ops

پس از اتمام بخش داستانی، بخشی به اسم Insurgency Challenge در دسترس شما قرار خواهد گرفت که به‌صورت هفتگی آزاد می‌شود. شما باید در طی این چالش 3 نفر از رهبران جنگ را به قتل برسانید که هر کدام از آن‌ها در طول هفته فقط یک‌بار ظاهر خواهند شد. با استفاده از یک باگ فنی داخل بازی می‌توان هر سه را یکجا به قتل رساند که در توضیحات تروفی Oh No You Don’t! به آن اشاره خواهیم کرد.

بخش آنلاین بازی با نام Spec Ops شناخته شده و نیازی به همراهی بازیکنان دیگر نیست، تنها باید به‌صورت تک‌نفره با شخص مربوط به این مأموریت‌ها صحبت کرده و مأموریت مربوطه را به پایان برسانید. این NPC را می‌توانید در هرکدام از کمپ‌های موجود در نقشه پیدا کنید.

لیست تروفی‌های بازی Far Cry 6

Conquistador

Conquistador

تمامی تروفی‌های بازی را به دست آورید.

Yo Soy Dani Rojas

Yo Soy Dani Rojas

جنسیت کاراکتر اصلی خود را مشخص کنید. (در ابتدای بازی می‌توانید بین جنسیت مؤنث و مذکر کاراکتر خود یکی را انتخاب کرده که با انجام این کار تروفی را به دست خواهید آورد.)

Hidden in Plain Sight

Hidden in Plain Sight

مسیر خود را به میامی پیدا کنید.

  1. این تروفی ممکن است از دید شما پنهان بماند زیرا پس از پایان بخش داستانی بازی دیگر در دسترس نخواهد بود.
  2. پایان مخفی بازی باعث باز شدن این تروفی خواهد شد. به شما در آغاز بازی این فرصت داده می‌شود که توسط قایق یا هواپیما، جزیره را ترک کرده و تمام دردسرهای آن را هم رها کنید. برای این کار کافی است با وسیله نقلیه خود به گوشه‌های نقشه رفته تا عبارت “Leaving Yara. Turn Around!” بالای صفحه ظاهر شود. پس از این پیام را نادیده گرفته و باز به مسیر خود ادامه داده تا صحنه‌ای سینمایی از پایان مخفی بازی در میامی به شما نشان داده شود و تروفی به دست آید.
  3. نکته مهم این است که تروفی ذکرشده تنها قبل از اتمام بخش داستانی بازی به دست خواهد آمد و در غیر این صورت، اگر تلاش برای ترک جزیره داشته باشید، عبارت Out of Bounds نمایش داده شده و صحنه سینمایی پایان مخفی نمایش داده نخواهد شد.

Cutting Foreign Ties

Cutting Foreign Ties

اسطوره‌های La Moral و 67 را با خود متحد کنید.

این تروفی به‌صورت خودکار با پیشروی در بخش داستانی و انجام مأموریت‌های اصلی به دست خواهد آمد.

Montero Justicia

Montero Justicia

گروه Montero را با خود متحد کنید.

این تروفی به‌صورت خودکار با پیشروی در بخش داستانی و انجام مأموریت‌های اصلی به دست خواهد آمد.

Voz del Peublo

Voz del Peublo

گروه Maximas Matanzas را با خود متحد کنید.

این تروفی به‌صورت خودکار با پیشروی در بخش داستانی و انجام مأموریت‌های اصلی به دست خواهد آمد.

Viva La Revolucion

Viva La Revolucion

جزیره Yara را فتح کنید.

این تروفی به‌صورت خودکار با پیشروی در بخش داستانی و انجام مأموریت‌های اصلی به دست خواهد آمد. با پایان بخش داستانی تروفی آزاد می‌شود.

Ninjerilla

Ninjerilla

یکی از مقرهای FND را بدون اینکه شناسایی شوید به‌صورت مخفیانه به تصرف خود در آورید.

  1. در نقشه بازی 21 عدد از این مقرها وجود دارد که برای تصرف آن‌ها به‌صورت مخفیانه، باید نوار سفید مربوط به شناسایی هرگز پر نشده و توسط نگهبان‌های موجود در مقر دیده نشوید. بهترین روش استفاده از سلاح‌های مجهز به صداخفه‌کن مانند MS16 بوده که در بخش‌های ابتدایی بازی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
  2. یکی از مقرهای FND ساده برای به دست آوردن این تروفی، مقر Sureno Shipyard است که در قسمت جنوب شرقی El Este واقع شده و نگهبان‌ها داخل آن با فاصله زیادی قرار دارند، برای همین کشتن آن‌ها بدون شناسایی ساده‌تر خواهد بود.
  3. اگر در طول تصرف یک مقر شناسایی شدید، با استفاده از بارگذاری مجدد ذخیره‌سازی خودکار می‌توانید تلاش مجددی داشته باشید.
  4. نکته مهم: هر تروفی مربوط به مقرهای FND ممکن است از دید شما پنهان بماند. هیچ روشی برای ظاهرشدن مجدد این مقرها به‌طور هم‌زمان وجود نداشته و پس از پایان بخش داستانی بازی، هر هفته یکی از آن‌ها دوباره ظاهر می‌شود. اگر زمان و تاریخ کنسول یا سیستم خود را یک هفته به جلو ببرید، می‌توانید از باگ ایجاد شده استفاده بهینه کرده و سرعت ظاهرشدن این مقرها را بیشتر کنید. حتماً قبل از تغییر تاریخ، ارتباط کنسول و سیستم خود را با اینترنت قطع کنید.

Co-Dependent

Co-Dependent

یکی از مقرهای FND را به کمک بازیکنی دیگر به شکل Co-op فتح کنید.

این تروفی فقط به‌صورت آنلاین به دست خواهد آمد و نیازمند یک بازیکن دیگر هستید. صرفاً باید در کنار یکی از دوستان خود یا بازیکنی ناشناس که توسط سیستم Matchmaking پیدا می‌شود، هر کدام از مقرهای FND را فتح کنید.

Liberty

Liberty

تمامی مقرهای FND را فتح کنید.

Finders Keepers!

Finders Keepers!

سه عدد از خودروهای باری FND را به‌صورت سالم به کمپ خود برگردانید.

far-cry-6-finders-keepers

در جزیره Yara کامیون‌های باری وجود دارند که داخل آن‌ها منابع مهمی مانند فلز، سوخت و مواد دارویی وجود داشته و شما باید آن‌ها را دزدیده و به کمپ خود برگردانید. روی نقشه این خودروها با علامت سبزرنگی مشخص می‌شوند و برای این تروفی، ضروری است که هر خودرو را در شرایط سالم و صدمه ندیده به کمپ برگردانید. اگر هنگام بازگشت به کمپ خودروی شما صدمه دید، با استفاده از ابزار مخصوص آن را تعمیر کرده و سپس به محل موردنظر بروید.

Check It Out

Check It Out

10 عدد از چک‌پوینت‌ها را فتح کنید.

Friendly Skies

Friendly Skies

16 عدد از ضد هوایی‌های موجود در جزیره را نابود کنید.

It’s Raining Treasure

It’s Raining Treasure

10 عدد از محموله‌های هوایی نظامی را تصرف کنید.

Top of the Pecking Order

Top of the Pecking Order

در یکی از مسابقات مربوط به خروس‌های جنگی پیروز شوید.

  • یکی از فعالیت‌های فرعی موجود در بازی Far Cry 6 مبارزات خروس‌جنگی بوده که در منطقه غربی Madrugada و در کمپ اصلی می‌توانید در آن شرکت کنید. در این مبارزات کنترل خروس را خودتان در دست خواهید گرفت و با استفاده از کلیدهای نشان داده شده می‌توانید دفاع یا حمله کنید. پیروز شدن در یکی از مسابقات تروفی را باز خواهد کرد.

Speed Racer

Speed Racer

3 مسابقه Gran Permios را به پایان برسانید.

  • برای این تروفی می‌توانید هر کدام از مسابقات Gran Premios را سه بار تکرار کنید. درمجموع 12 مسابقه در جزیره وجود دارد که باید در مدت‌زمانی محدود توسط اتومبیل از چک‌پوینت‌های آن عبور کنید.

Beginner’s Luck

Beginner’s Luck

در بازی دومینو پیروز شوید.

  • یکی دیگر از فعالیت‌های فرعی موجود در بازی Far Cry 6 بازی دومینو است که در منطقه شرقی El Este پیدا می‌شود. بازی دومینو نوبتی بوده و باید دومینوهای هم‌شکل را کنار یکدیگر قرار داده تا زنجیری طولانی از دومینوها تشکیل شود. در انتها بازیکنی که تعداد دومینوی کمتری در دست داشته باشد پیروز میدان خواهد بود.

Overheated

Overheated

یکی از مأموریت‌های Spec Ops را به پایان برسانید.

این یکی از مأموریت‌های آنلاین بوده که پس از اتمام بخش داستانی بازی در دسترس شما قرار می‌گیرد. NPC مربوط به این مأموریت‌ها را می‌توانید در هر کدام از سه کمپ اصلی پیدا کنید. مدنظر داشته باشید که برای این بخش باید حتماً اتصال اینترنت شما برقرار باشد اما نیازی به حضور بازیکن دیگر نیست و تک‌نفره هم می‌توانید تروفی مربوطه را با اتمام مأموریت به دست آورید.

Alpha Guerrilla

Alpha Guerrilla

5 مأموریت مربوط به Bandido را به پایان برسانید.

این مأموریت‌ها در تابلوی اعلانات Los Bandidos که در هر سه کمپ اصلی وجود دارند، پیدا خواهند شد. این تابلوها روی نقشه با علامت  نشان داده می‌شوند. در این مینی گیم باید نیروهای تحت فرمان خود را به نقاط مختلف نقشه فرستاده تا برای شما مأموریت‌هایی انجام دهند. با انجام هر مأموریت، به‌تدریج زمان به پایان رسیدن آن‌ها بیشتر می‌شود.

Alpha Guerrilla

برای مثال اولین مأموریت 1 دقیقه طول می‌کشد، مأموریت بعدی 1 ساعت و… اجرای تمامی آن‌ها خودکار بوده و تنها باید وظایف را برای نیروهای خود مشخص کنید. بهتر است آن دسته از مأموریت‌هایی را انتخاب کنید که شانس موفقیت بیشتری دارند چون اگر مأموریت شکست بخورد، برای تروفی حساب نخواهد شد. انتخاب نیروهای مناسب برای هر وظیفه می‌تواند شانس موفق شدن آن‌ها را بیشتر کند. فراموش نکنید که برای اتمام هر کدام باید دوباره به تابلوی اعلانات برگردید.

Road Rage

Road Rage

یکی از وسایل نقلیه دشمن را هنگامی که سوار بر اسب هستید تصاحب کنید.

در جزیره اسب‌های زیادی برای سواری گرفتن پیدا خواهید کرد. زمانی که سوار اسب هستید به نزدیک یکی از اتومبیل‌های دشمن رفته و با فشار دادن کلید R3 به داخل اتومبیل پریده و آن را تصاحب کنید.

Armed to the Teeth

Armed to the Teeth

تمام 49 سلاح منحصربه‌فرد داخل بازی را به دست آورید.

مدنظر داشته باشید تنها سلاح‌هایی که عبارت Unique در کنار آن‌ها نوشته شده برای این تروفی حساب خواهند شد و این سلاح‌ها در گنجینه‌ها و یا پاداش مربوط به مأموریت‌های فرعی در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

Hogar Dulce Hogar

Hogar Dulce Hogar

یکی از مقرهای موجود درکمپ‌های تحت کنترل خود را به بالاترین سطح ارتقا دهید.

هر کدام از سه کمپ اصلی شما در جزیره قابلیت ارتقا دادن دارند. برای این کار باید به آیکون چکش سبزرنگ در نقشه رفته و مقرهای جدیدی داخل کمپ بنا کنید. هر مقر جدید سه سطح دارد که برای این تروفی باید یکی از آن‌ها را به سطح سه برسانید. ساخت و ارتقا این مقرها به منابعی مثل سوخت، فلز و مواد دارویی نیاز دارد که در طول ماجراجویی‌های خود حد زیادی از آن‌ها را پیدا خواهید کرد.

یکی از روش‌های مناسب برای کسب منابع مهم، دزدیدن کامیون‌های باری و یا فتح مقرهای FND است.

Backpacking

Backpacking

تمامی Supermo‌ها را در جزیره Yara پیدا کنید.

Fry Cry

Fry Cry

15 مدل غذای مختلف خریداری کنید.

ابتدا باید ساختمان La Cantina را در هرکدام از سه کمپ اصلی خود بسازید. این ساختمان اجازه پخت‌وپز غذاهای مختلف را به شما می‌دهد، فقط باید گوشت حیوان موردنظر را در اختیار داشته باشید. برای این تروفی لازم نیست حتماً 15 غذای مختلف درست کنید و می‌توان با 15 بار پختن یک غذای مشخص هم آن را به دست آورد؛ اما یک نکته مهم وجود دارد، زمانی که غذایی را بخورید، اثر مثبت آن برای مدتی روی کاراکتر شما قرار می‌گیرد و تا زمانی که این تأثیر وجود دارد، نمی‌توانید همان غذا را دوباره بپزید. بهترین روش این است که دائم دو غذای مشخص را بخورید تا با سرعت بیشتری تروفی را آزاد کنید.

That’s My Jam

That’s My Jam

15 عدد حافظه فلش را پیدا کنید.

That’s Puzzling

That’s Puzzling

15 عدد از جعبه‌های Criptograma را باز کنید.

Car Cry

Car Cry

تمام 4 اتومبیل موجود در بازی را به دست آورید.

Recrooster

Recrooster

تمام خروس‌جنگی‌ها را پیدا کنید.

Loyal Army

Loyal Army

5 یار را در کنار خود متحد کنید.

CanYouPetTheCroc

CanYouPetTheCroc

Guapo را نوازش کنید.

Guapo یکی از حیوانات همراه شما خواهد بود که کروکدیلی اهلی است. با نوازش کردن او تروفی آزاد خواهد شد.

Strutting His Stuff

Strutting His Stuff

زمانی که لباس Motherclucker را بر تن دارید، Chicharron را همراه خود کنید.

Chicharon یکی از 5 یار شما در جزیره خواهد بود (همان Amigo ها). پس از متحدشدن با او، لباس Motherclucker را که از همان ابتدا در دسترس شما است بر تن کرده و او را فراخوانی کنید تا تروفی باز شود.

Secret Weapon

Secret Weapon

10 دشمن را با کمک Chorizo گیج کنید.

Chorizo یکی دیگر از 5 یار شما در جزیره است. او در اصل یک سگ کوچک بوده که به کمک چرخ حرکت می‌کند و به کمک او می‌توانید حواس دشمنان را پرت کنید. اگر این کار را 10 بار تکرار کنید، تروفی به دست خواهد آمد.

Heated Conflict

Heated Conflict

زمانی که درجه Heat شما فعال است، 10 دشمن را به قتل برسانید.

ابتدا باید با شلیک به چند سرباز، درجه Heat خود را به سطح 2 برسانید. این درجه در پایین و سمت چپ رابط کاربری به شما نشان داده خواهد شد. زمانی که نوار کامل پر شود، توسط نیروهای ویژه جزیره تحت تعقیب قرار خواهید گرفت و برای تروفی، باید در این شرایط 10 سرباز را به قتل برسانید.

Jawson Brody

Jawson Brody

یک کوسه را به کمک مواد منفجره بکشید.

ساده‌ترین روش، استفاده از سلاح موشک‌انداز است. سوار بر قایقی شده و به یکی از مکان‌های شکار کوسه که در نقشه مشخص است بروید و به کمک موشک‌انداز، تروفی را آزاد کنید.

Sophishticated

Sophishticated

10 عدد ماهی صید کنید.

برای این تروفی لازم نیست گونه‌های مختلفی از ماهی را صید کنید و اگر یک گونه را 10 بار پشت سر هم صید کنید، تروفی به دست خواهد آمد. برای این کار به چوب ماهیگیری لازم دارید که آموزش استفاده از آن در بازی به‌طور کامل قرار داده شده است.

Outdated Tech

Outdated Tech

یکی از دشمنان را با دست‌کاری آژیر خطر به قتل برسانید.

برای این کار ابتدا باید ساختمان Bandidos Barracks را به سطح 3 رسانده و سپس وسیله Techmaster Band را خریداری کنید. با استفاده از این وسیله می‌توانید آژیرهای خطر را دست‌کاری کرده و دچار اتصالی برق کنید. به یکی از مقرهای FND رفته و آژیر خطر را به کمک این دستگاه تغییر دهید و سپس خودتان را به یکی از سربازان نشان داده تا شناسایی شوید. سرباز در تلاش برای فعال کردن آژیر به دلیل انفجار کشته خواهد شد و تروفی را به دست خواهید آورد.

far-cry-6-outdated-tech

Oh No You Don’t!

Oh No You Don’t!

سه رهبر مربوط به چالش Insurgency را به قتل برسانید.

این تروفی آنلاین بوده و در بخش چالش‌های Insurgency در دسترس خواهد قرار می‌گیرد. این چالش‌ها به‌صورت هفتگی بوده و در هر هفته فقط یک رهبر را می‌توانید به قتل برسانید. شما باید برخی از هدف‌های نظامی را در منطقه‌هایی به اسم Insurgent Zone از بین برده و سپس یکی از مأموریت‌های Spec Ops را به اتمام برسانید. پس از این کار یکی از رهبرها در محل ظاهر می‌شود که باید او را به قتل برسانید. در حالت عادی باید سه هفته برای به دست آوردن این تروفی صبر کنید زیرا هر هفته، فقط یک رهبر در بازی ظاهر می‌شود اما باگی برای سرعت دادن به روند وجود دارد:

  1. ابتدا هر 4 پیش‌نیاز برای ظاهر شدن رهبر را انجام دهید که معمولاً تصرف یک مقر FND، از بین بردن ضد هوایی، چک‌پوینت و مأموریت Spec Ops است.
  2. نزدیک محل رهبر شده و به منوی تنظیمات بروید و در بخشی که درجه سختی را تعیین می‌کنید، ابتدا آن را به یک درجه دیگر تغییر داده و سپس به حالت اول برگردانید. (مثلاً اگر درجه سختی آسان است، آن را روی متوسط قرار داده و سپس به حالت آسان برگردانید) با این کار بازی مجبور به ذخیره‌سازی می‌شود.
  3. رهبر را به قتل رسانده اما مقر را فتح نکنید. بسیار مهم است که سایر سربازان که برای فتح کامل مقر باید کشته شوند، زنده بمانند. بهترین حالت این است که فقط خود رهبر را بکشید.
  4. بعد از قتل رهبر، بار دیگر بخش مربوط به تغییر درجه سختی مرحله 2 را تکرار کنید.
  5. حال خودکشی کرده تا در نزدیکی مقر دوباره زنده شوید.
  6. اکنون مراحل 3 تا 5 را تکرار کنید تا سه مرتبه، رهبر را به قتل رسانده و تروفی را به دست آورید.

Not So Special

Not So Special

10 سرباز نیروی ویژه را از بین ببرید.

با پیشروی در بازی و باز کردن مناطق بیشتری از جزیره، به‌تدریج دشمنان سرسخت‌تری را با نام نیروهای ویژه ملاقات خواهید کرد که با کشتن 10 عدد از آن‌ها، تروفی را به دست خواهید آورد. این دشمنان زره سرسخت‌تری داشته و معمولاً کلاه‌خودهای بزرگی بر سر دارند و گاهی به سلاح‌های نارنجک‌انداز یا آتش‌زا مجهز هستند.

Not So Tough

Not So Tough

یک تانک را با کمک سلاح EMP از کار انداخته و به تصاحب خود در آورید.

برای این کار به یکی از سلاح‌های Volta یا Zeusito نیاز خواهید داشت که به قابلیت EMP مجهز هستند. به کمک این قابلیت، می‌توانید هر تانکی را که در جزیره پیدا می‌کنید، غیرفعال کرده و با وارد شدن به آن، تروفی را به دست آورید. مکان مناسبی برای پیدا کردن تانک دشمن، قسمت شمالی Madrugada بوده که یک جاده خاکی دارد.

Ultimate Predator

Ultimate Predator

تمامی حیوانات افسانه‌ای را شکار کنید.

Slip Sliding Away

Slip Sliding Away

مسافت 200 متر را لیز بخورید.

برای این کار باید هنگامی که در یک سرپایینی هستید با فشار دادن کلید مربوط به نشستن، لیز بخورید.

نقاط مناسبی برای این کار در نقشه زیر نشان داده‌شده‌اند:

Hit ‘n Run

Hit ‘n Run

10 عدد سرباز را با اتومبیل زیر بگیرید.

برای این تروفی باید توسط هر وسیله نقلیه زمینی‌ای از روی 10 سرباز رد شوید.

Didn’t See That Coming

Didn’t See That Coming

با استفاده از مرکز کنترل، تمام آژیر خطرها و دوربین‌های مداربسته موجود در مقر FND را از کار بیندازید.

far-cry-6-security-control-center

مرکزهای کنترل در برخی از مقرهای FND پیدا خواهند شد و پشت درهایی قفل‌شده قرار دارند. پنل آن‌ها مشابه آژیرهای خطر بوده و برای باز کردن در باید کلید آن را از یکی از سربازان ارشد مقر بدزدید. شکل مرکز کنترل:

قرار گرفتن مرکز کنترل‌ها کاملاً تصادفی بوده و ممکن است در تمام مقرهای FND آن‌ها را پیدا نکنید. مسیر شما به ترتیب این است که ابتدا سرباز ارشد را به قتل رسانده و با باز کردن در قفل‌شده، به مرکز کنترل دسترسی پیدا کنید. هرگز به آن شلیک نکرده و با استفاده از آن دوربین‌ها و آژیرها را از کار بیندازید تا تروفی باز شود.

Death From Above

Death From Above

یکی از دشمنان را از ارتفاع 50 متری به قتل برسانید.

ساده‌ترین روش برای باز کردن این تروفی، بیرون پریدن از یک وسیله نقلیه هوایی مثل هلیکوپتر و هواپیما و باز کردن چتر نجات است. زمانی که به کمک چتر نجات به‌آرامی پایین می‌آیید، سلاح موشک‌انداز را انتخاب کرده و یکی از سربازان را بکشید. به دلیل اثر تخریبی وسیع و بالای موشک‌انداز، درصد خطا بسیار پایین خواهد بود.

Toxic Influence

Toxic Influence

با مسموم کردن سربازان، آن‌ها را وادار به کشتن 5 دشمن دیگر کنید.

ابتدا باید سلاح Fantasma و El Besito را خریداری کنید. به کمک این قابلیت سمی این سلاح‌ها می‌توانید دشمنان را به جان همدیگر بیندازید. با اسپری کردن گاز سمی، آن‌ها دچار زوال عقل شده و به یکدیگر حمله می‌کنند. حتماً در حین اجرای این فرایند از دید آن‌ها پنهان شوید تا خودتان را به‌جای سربازان دیگر هدف قرار ندهند.

Fashionista

Fashionista

یک ست کامل لباس را بر تن کنید.

این تروفی به‌صورت خودکار با پیشروی در بخش داستانی بازی به دست می‌آید. در آخرین مأموریت بخش داستانی، لباس Revolutionary Armor Set را بر تن کرده تا تروفی را آزاد کنید.

Do it Yourself

Do it Yourself

تمامی تجهیزات جانبی را بر روی یکی از سلاح‌های مخصوص نصب کنید.

سلاح‌های مخصوصی با نام Resolver Weapon در بازی وجود دارند که توسط شخصیت Juan به شما فروخته می‌شوند. در همان اتاقی که Juan به شما سلاح می‌فروشد، میز کاری وجود داشته که می‌توانید به کمک آن تجهیزات و افزونه‌های جدیدی به سلاح اضافه کنید. اکثر سلاح‌ها 3 جایگاه برای افزونه‌ها دارند که با پر کردن تمام آن‌ها تروفی آزاد می‌شود.

Glamping

Glamping

از هر کدام از مقرهای موجود در کمپ، یک عدد بنا کنید.

درون نقشه بازی سه کمپ اصلی وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به آیکون چکش سبزرنگ، داخل آن‌ مقرهای مختلفی بنا کنید. هر کمپ قابلیت بنا کردن 2 مقر را به شما می‌دهد و در مجموع باید 6 مقر برای این تروفی بسازید. برای ساختن آن‌ها به منابع مهمی مثل فلز، سوخت و مواد دارویی نیاز دارید که روش به دست آوردن آن‌ها قبل‌تر توضیح داده شد.

Furiously Fast

Furiously Fast

10 بخش مختلف را بر روی وسیله نقلیه خود نصب کنید.

far-cry-6-furiously-fast

برای این کار باید به قسمت Rides در منوی اصلی بروید. 10 جایگاه برای نصب موارد مختلف روی هر وسیله نقلیه وجود دارد که برای این تروفی باید تمامی آن‌ها را پر کنید. از این 10 جایگاه، دو عدد برای بخش تهاجمی، دو عدد برای بخش دفاعی و 6 عدد برای تغییرات ظاهری و زیبایی اختصاص دارند. با پیشروی در بخش داستانی بازی به‌مرور برای هر کدام گزینه‌های زیادی باز خواهید کرد و با نصب آن‌ها، تروفی را به دست می‌آورید.

Glorious Leader

Glorious Leader

به درجه Comandate در بازی برسید.

  • برای این تروفی باید کاراکتر خود را به سطح 14 برسانید. سطح شما با انجام مأموریت‌های اصلی و فرعی، از بین بردن هدف‌های نظامی، پیدا کردن گنجینه‌ها و سایر فعالیت‌های فرعی بالا می‌رود. اگر هدفتان به دست آوردن تمام تروفی‌های بازی است، به‌صورت خودکار سطح کاراکتر شما به 14 خواهد رسید زیرا باید فعالیت‌های زیادی برای دستیابی به تروفی‌ها انجام دهید.

Stay Cool

Stay Cool

مأموریتی را در بخش Spec Ops بدون عبور نوار دمای PG-240X به بالاتر از 50% به پایان برسانید.

  1. تروفی مربوط به بخش آنلاین Spec Ops بوده که در یکی از سه کمپ اصلی پس از پایان بخش داستانی در دسترس خواهد بود. راه ساده‌ای برای به دست آوردن این تروفی استفاده از نقشه دوم بخش Spec Ops با نام Maceo است. ابتدا به فرودگاهی در شما غربی رفته و باتری PG-240X را به دست آورید. هدف این است که دمای این وسیله از 50% بیشتر نشود.
  2. استفاده از آب و سایه‌ها برای خنک‌سازی نکته‌ای کلیدی خواهد بود. برای بررسی دمای باتری دائم آن را در دست گرفته و نوار دمای آن را مشاهده کنید. نقشه Maceo به دلیل داشتن منابع آبی زیاد، مسیر ساده‌ای برای حمل‌ونقل این باتری در وضعیت دمای پایین، در اختیار شما قرار می‌دهد. استفاده از لباس Parkour که به شما قابلیت حرکت سریع‌تر می‌دهد هم بسیار در اجرای این مأموریت کمک می‌کند.

Hidden Cash

Hidden Cash

یکی از صندوق‌های مخفی Moneda را در بخش Spec Ops پیدا کنید.

این تروفی هم مربوط به مأموریت‌های Spec Ops بوده و پیشنهاد ما، انتخاب نقشه Mesozoico است. ابتدا به ساختمانی که باتری PG-240X قرار داشته بروید و در آنجا یکی از کمدهای نمایش که جمجمه دایناسوری روی آن قرار دارد را پیدا کنید.

far-cry-6-hidden-cash

داخل آن کلید صندوق موردنظر را پیدا خواهید کرد. حال به ورودی اصلی ساختمان رفته و مسیر مستقیم را ادامه دهید و پس از 150 متر مجسمه یک دایناسور پرنده را در سمت راست خود پیدا خواهید کرد. پشت این مجسمه صندوق نارنجی‌رنگی قرار گرفته که با باز کردن آن تروفی را به دست خواهید آورد.

Termination Phase

Termination Phase

30 عدد گروگان را در طول مأموریت‌های Lola’s Informant آزاد کنید.

  • این تروفی هم مربوط به مأموریت‌های Spec Ops بوده و نقشه Maceo برای آن پیشنهاد می‌شود. ابتدا باید یک‌بار مأموریت را تمام کنید تا به سطح 1 در Mastery برسید، پس از آن گروگان‌ها در مأموریت ظاهر خواهند شد. آن‌ها افرادی عادی بوده که دست و پایشان بسته شده است و محل آن‌ها با نورافکن قرمزرنگی مشخص می‌شود. زمانی که به نزدیک محل آن‌ها برسید، عبارت “ Lola’s Informant Operation Nearby” روی صفحه شما نمایان می‌شود.
  • برای باز کردن سریع‌تر تروفی، ابتدا تمامی دشمن‌ها را نابود کرده، گروگان را آزاد کنید و سپس مأموریت را دوباره شروع کنید. نیازی نیست که حتماً تا پایان مأموریت پیش بروید و هر بار که گروگان را آزاد کنید، برای باز کردن تروفی حساب خواهد شد.

far-cry-6-termination-phase

به پایان راهنمای تروفی‌های بازی Far Cry 6 رسیدیم. این بازی دنیایی گسترده و زیبا را برای گشت‌وگذار در اختیار شما قرار می‌دهد و مملو از فعالیت‌های مختلف برای انجام دادن است. تجربه باز کردن تمام تروفی‌ها می‌تواند فرصت مناسبی برای لذت بردن از این محتوای سرگرم‌کننده در جزیره استوایی Yara بوده و شما را با دنیای آن بیشتر آشنا می‌کند.

منبع: Powerpyx

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا به دست آوردن تروفی‌های بازی Far Cry 6 سخت است؟

خیر. از آنجا که می‌توانید تمام تروفی‌ها را در آسان‌ترین درجه سختی به دست آورید این کار چندان چالش‌برانگیز نخواهد بود.

۱
آیا بازی Far Cry 6 تروفی‌های آنلاین نیز دارد؟

بله. تعدادی از تروفی‌های این بازی برای باز شدن نیاز به اتصال به اینترنت خواهد داشت.

۲
برای به دست آوردن تمام تروفی‌های بازی Far Cry 6 چقدر زمان لازم است؟

این کار بین 25 تا 35 ساعت زمان لازم دارد.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.