بازی‌های رایگان Epic Games Store
محمد صادق شجاعی

بازی‌های رایگان Epic Games Store برای هفته آینده معرفی شد

محمد صادق شجاعی 22 آبان 1400 بدون دیدگاه
867 بازدید

فروشگاه اپیک گیمز از مدت‌ها پیش و با هدف جذب مخاطبین اقدام به ارائه بازی‌های رایگان به صورت هفتگی کرده است. به این واسطه تاکنون کاربران این فروشگاه توانسته‌اند بازی‌های مختلفی اعم از Saints Row: The Third Remastered ،Overcooked 2 ،Control ،NBA 2K21 و Alien: Isolation را بدون صرف هیچ هزینه‌ای تجربه کنند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بازی‌های رایگان هفته آینده Epic Games Store مشخص شده‌اند.

اولین اثر رایگان فروشگاه اپیک گیمز، بازی Guild of Dungeoneering است. این محصول مشترک استودیو Gambrinous و شرکت Versus Evil، تجربه‌ای نقش‌آفرینی و Dungeon Crawl بوده که مبارزات نوبتی را با مکانیک‌های بازی‌های کارتی ترکیب کرده است. بازی Never Alone اثر دیگری است که کاربران Epic Games Store می‌توانند بدون صرف هزینه آن را دریافت کنند. این بازی پلتفرمر داستان اسکیمویی به نام Nuna را روایت می‌کند که به همراه روباه قطبی خودش مراحل را پشت سر گذاشته و پازل‌ها را حل می‌کند. بازی Kid A Mnesia: Exhibition آخرین اثری است که هفته آینده به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این بازی عجیب و غریب با استفاده از آرت ورک‌ها و آهنگ‌های اورجینال ساخته شده و به مناسبت 21 سالگی آلبوم Kid A Mnesia از گروه Radiohead منتشر خواهد شد.

بازی‌های رایگان Epic Games Store

بازی‌های رایگان هفته جاری را همچنان می‌توانید دریافت کنید

هم‌اکنون با مراجعه به فروشگاه اپیک گیمز می‌توانید پک Season Four Epic بازی Rogue Company را که با قیمتی معادل با 35 دلار به فروش می‌رسد، به صورت رایگان دریافت کنید. این فرصت تا تاریخ 18 نوامبر (27 آبان) پابرجا است. علاوه بر این، کاربران Epic Games Store تا روز 16 نوامبر (25 آبان) می‌توانند بدون صرف هیچ‌گونه هزینه‌ای بازی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-shot Adventure را تجربه کنند. از این تاریخ به بعد بازی مذکور با قیمت 10 دلار به فروش می‌رسد.

براساس اعلام شرکت Epic Games، از زمان آغاز فعالیت Epic Games Store تاکنون تعداد 160 میلیون کاربر از این فروشگاه استفاده کرده‌اند. همچنین این شرکت در قالب بازی‌های رایگان هفتگی، تعداد 103 اثر را با مجموع ارزش 2407 دلار در دسترس کاربران قرار داده است. کاربران فروشگاه مذکور بیش از 749 میلیون بازی رایگان را از این طریق دریافته کرده‌اند.

نظر شما در مورد بازی‌های رایگان Epic Games Store برای هفته آینده چیست؟ آیا توانسته‌اند نظر شما را به خود جلب کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.