دانلود بازی Final Fantasy V برای PC
دانلود بازی Final Fantasy V برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Final Fantasy V برای PC

پارسی گیم 21 آبان 1400 بدون دیدگاه
3,163 بازدید

دانلود بازی Final Fantasy V برای کامپیوتر

کمتر کسی است که نام سری بازی‌های موفق و محبوب Final Fantasy را نشنیده باشد. این سری جذاب علاوه بر گیم پلی سرگرم‌کننده در سبک نقش‌آفرینی، داستانی عمیق و دنیایی وسیع را برای تجربه در اختیار بازیکن قرار می‌دادند و مملو از محتوای سرگرم‌کننده بودند. به‌تازگی استودیو Square Enix تصمیم به بازسازی عناوین قدیمی این سری کرده و در جدیدترین بازسازی‌اش، بازی Final Fantasy V را که شماره پنجم سری محسوب می‌شود منتشر کرده است.

داستان بازی در امپراتوری Tycoon جریان دارد که به‌تازگی مشکلات بزرگی در آب‌وهوایش ایجاد شده است. کریستال‌هایی که توازن قدرت را در منطقه نگه می‌داشتند تهدید شده و دنیا به هرج‌ومرج کشیده شده است. پادشاه سرزمین برای درست کردن اوضاع راهی سفری شده که از آن برنگشته است. حال شما باید در کنار تیمی از دوستان خود برای حل این مشکل بزرگ، عازم ماجراهای پرمخاطره و جذابی شوید.

بازی با گرافیک دوبعدی کلاسیک و پیکسلی طراحی شده و نسخه بازسازی‌شده آن، تمامی این طراحی‌ها از نو انجام شده و برای اجرا روی سیستم‌های مدرن بهینه‌سازی شده است. علاوه بر این موسیقی و صداگذاری نیز از نو پیاده‌سازی شده و از نوازنده اصلی بازی با نام Nobuo Uemastu برای ساخت آن‌ها کمک گرفته‌اند. به‌جز این رابط کاربری و گیم پلی بازی هم تغییراتی کرده و برای مثال قابلیت نبرد خودکار به آن اضافه شده است تا همه‌چیز نسبت به نسخه منتشرشده در سال 1992 تازه و جدید به نظر برسد.

گیم پلی بازی در سبک نقش‌آفرینی بوده و مبارزات در آن به شکل نوبتی انجام می‌شوند. کاراکترهای تحت کنترل شما هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته و استفاده از قابلیت‌های آن‌ها در هر راند، بسته به نوع تصمیم‌گیری و استراتژی خودتان دارد. به‌جز مبارزات فعالیت‌های فرعی دیگری مانند پرداختن به شغل‌های مختلف، گفت‌وگو با ساکنان سرزمین و… نیز در بازی وجود داشته تا ساعت‌ها در محیط فانتزی و دوبعدی آن سرگرم شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dark Deity و Monster Sanctuary را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Final Fantasy V با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8.1 64-bit / Windows 10 64-bit (ver.1909 and above)
Processor: AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-2105
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ R7 Graphics / Intel® HD Graphics 3000
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8.1 64-bit / Windows 10 64-bit (ver.1909 and above)
Processor: AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-2105
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ R7 Graphics / Intel® HD Graphics 3000
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The original FINAL FANTASY V comes to life with completely new graphics and audio as a 2D pixel remaster!
A remodeled 2D take on the fifth game in the world-renowned FINAL FANTASY series! Enjoy the timeless story told through charming retro graphics. All the magic of the original, with improved ease of play.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.