دانلود بازی Hero Siege Season 14 برای PC
دانلود بازی Hero Siege Season 14 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hero Siege Season 16 برای PC

پارسی گیم 18 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,326 بازدید

دانلود بازی Hero Siege Season 16 برای کامپیوتر

ازجمله سبک‌های پرطرفداری که تعداد زیادی بازی ویدیویی را پوشش داده است، نقش‌آفرینی‌های تلفیقی با Roguelike هستند. این سبک از بازی‌ها معمولاً به دلیل داشتن محتوای غیرتکراری بسیار و همچنین سرعت ‌بالا و اکشن گیم پلی، مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب می‌کنند و به درجه خوبی از محبوبیت می‌رسند. بازی Hero Siege از استودیو Panic Art عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که با تازگی فصل جدیدش با نام Season 14 منتشر شده است.

در این بازی مانند تمامی عناوین نقش‌آفرینی ابتدا باید کاراکتر خود را از بین کلاس‌های مختلفی که وجود دارد انتخاب کرده و برای تجربه مبارزاتی جذاب و مملو از خون و خونریزی آماده شوید. به‌تدریج کاراکتر شما قدرتمندتر شده و چالش‌های سخت‌تری پیش پای او قرار خواهد گرفت. وجود عناصر Roguelike باعث شده تا تمامی مراحل و جایگیری دشمنان به‌صورت تصادفی شکل بگیرد و بازی هیچ‌وقت برای شما تکراری نشود.

شما در بازی Hero Siege به 17 کلاس اصلی دسترسی دارید که هرکدام قابلیت‌های منحصربه‌فردی داشته که در دو درخت بزرگ قابلیت‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرند. عنصر اصلی بازی، مبارزات مهیج، جمع‌آوری آیتم و تجربه و قوی کردن کاراکترتان توسط آن‌ها است. تنوع بسیار زیادی هم در دشمنان و هم در آیتم‌هایی که پیدا می‌کنید وجود داشته و آزادی عمل بالایی برای پیشروی در بازی و قدرت‌های اصلی کاراکتر خود دارید. ازلحاظ گرافیکی بازی سبک ساده دوبعدی را با زاویه دوربین دید از بالا برگزیده و دید خوبی از تمامی نقشه و دشمنان هنگام مبارزات خواهید داشت.

در فصل جدید بازی که Season 14 نام دارد، تغییرات ظاهری و فنی زیادی در آن اعمال شده و محتوای جذاب و سرگرم‌کننده‌ای در انتظارتان خواهد بود. اکنون تمامی مناطق بازی شکل ظاهری جدید و منحصربه‌فردی به خود گرفته‌اند. همچنین پاداش‌های قسمت Chaos Tower به‌طور کامل تغییریافته و بازی از نسخه 64 بیتی ویندوز هم پشتیبانی می‌کند. بسیاری از آیتم‌ها و قدرت قهرمان‌ها دستخوش تغییرات کوچکی شده‌اند تا محتوای جدید و تازه‌ای در اختیار بازیکن قرار بگیرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hades و Dead Cells را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hero Siege با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: i5+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 7 Series 2 GB+
Storage: 900 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: i7+
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce 9 Series 4 GB+
Storage: 900 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Hero Siege is a Hack ‘n’ Slash game with roguelike- & RPG elements. Annihilate hordes of enemies, grow your talent tree, grind better loot and explore up to 7 Acts enhanced with beautiful Pixel Art graphics! This game offers countless hours of gameplay and up to 4 player online multiplayer!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.