کلش مینی Clash Mini
یحیی رحیمی

تمام آنچه باید در مورد نحوه‌ی نصب بازی کلش مینی بدانید

یحیی رحیمی 17 آبان 1400 بدون دیدگاه
24,137 بازدید

شرکت سوپرسل پس از موفقیت بازی‌های کلش آف کلنز و کلش رویال، تصمیم به ساخت بازی‌های دیگری در این مجموعه گرفت. اوایل سال جاری بود که سوپرسل از بازی‌های جدید کلش رونمایی کرد که شامل سه بازی موبایل جدید میشد. کلش مینی یکی از این بازی‌ها بود که همان ابتدا موردتوجه افراد زیادی قرار گرفت و بالاخره زمان انتشار نسخه‌ی آزمایشی و ورود به بازی جدید فرارسیده است. در ادامه تمام آنچه باید در مورد نسخه‌ی آزمایشی Clash Mini بدانید را شرح خواهیم داد.

سه بازی بزرگ شرکت سوپرسل شامل Clash Quest، کلش مینی و Clash Heroes اوایل فروردین سال جاری معرفی شدند که تابه‌حال تنها بازی Clash Quest به صورت محدود منتشر شده است. پس از مدت‌ها انتظار، وقت آن است که نسخه‌ی آزمایشی کلش مینی را دریافت کنیم و بالاخره دست‌پخت جدید سوپرسل را بچشیم. نسخه بتا Clash Mini‌ به صورت محدود برای کاربران تعدادی از کشورها منتشر شده و در ادامه نحوه‌ی دانلود و نصب آن بیان خواهیم کرد.

گیم پلی Clash Mini

برای افرادی که در مورد کلش مینی اطلاعی ندارند، باید بگوییم که این بازی کارتی با نبردهای خودکار دنبال می‌شود و شباهت‌های زیادی به کلش رویال دارد؛ اما مکانیسم‌های به کار رفته در گیم پلی با آنچه تابه‌حال تجربه کرده‌اید، کاملاً تفاوت دارد و با نسخه‌ای کاملاً جدید از مجموعه‌ی کلش روبه‌رو هستید. سربازان Clash Mini متعلق به بازی‌های پیشین سوپرسل هستند و برای برد نیز باید یک استراتژیست تمام‌عیار باشید و کسب پیروزی به سادگی کلش رویال نخواهد بود.

از آنجایی که با یک بازی موبایل با سیستم نبرد خودکار روبه‌رو هستیم، کافی است سربازان خود را به زمین نبرد هدایت کنید و پس از آن کنترل آن‌ها به صورت خودکار انجام قرار خواهد گرفت. این ویژگی باعث شده تا انتخاب کارت‌های درست و نحوه و زمان استفاده از آن‌ها به کار دشواری تبدیل شود و در صورتی که بدون فکر و استراتژی کارت‌های خود را استفاده کنید، باخت شما حتمی خواهد بود.

نصب کلش مینی Clash Mini

نحوه‌ی دانلود و نصب کلش مینی

نسخه‌ی آزمایشی (بتا) بازی Clash Mini برای کاربران تعدادی از کشورها در دسترس قرار گرفته شده است. در حال حاضر افرادی که برای دریافت بازی ثبت‌نام کرده بودند، می‌توانند تازه‌ترین ماجراجویی مجموعه‌ی کلش را تجربه کنند؛ همچنین می‌توانید به سایت Clash Mini مراجعه کنید و ثبت‌نام خود را انجام دهید. برای این کار کافی است تصویر بازی را پیدا کنید و سپس روی دکمه‌ی Sign-Up کلیک کنید و مشخصات کاربری موردنیاز را وارد کنید. در روش دانلود بازی از پارسی گیم، نیازی به ثبت‌نام ندارید و کافی است فایل بازی را نصب کنید و سپس نرم‌افزار گذر از تحریم را فعال کنید.

برای دانلود بازی می‌توانید به گوگل‌ پلی یا اپ استور مراجعه کنید؛ دقت کنید که مراجعه به فروشگاه رسمی به دلیل محدودیت مکانی ایجادشده، ممکن نیست و برای همین؛ بهتر است دانلود کلش مینی از پارسی گیم انجام شود. پس از دانلود بازی، می‌توانید با نام کاربری ثبت‌ شده، وارد بازی شوید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

نسخه‌ی آزمایشی کلش مینی برای کدام کشورها منتشر شده است؟

Clash Mini فعلاً برای کشورهای فنلاند، نروژ، ایسلند، دانمارک، سوئد و کانادا در دسترس است و اگر مشتاق به تجربه‌ی بازی هستید، بهتر است آی‌پی خود را با استفاده از نرم‌افزارهای گذر از تحریم تغییر دهید.

۱
چطور Clash Mini‌ را دانلود کنم؟

برای دانلود بازی می‌توانید به گوگل‌ پلی یا اپ استور مراجعه کنید؛ دقت کنید که مراجعه به فروشگاه رسمی به دلیل محدودیت مکانی ایجادشده، ممکن نیست و برای همین؛ بهتر است دانلود کلش مینی از پارسی گیم انجام شود.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.