PGL Major Stockholm 2021 بازی CS:GO
محمد صادق شجاعی

برنده جایزه 28 میلیارد تومانی PGL Major Stockholm 2021 بازی CS:GO مشخص شد

محمد صادق شجاعی 17 آبان 1400 1 دیدگاه
677 بازدید

تازه‌ترین مسابقات CS:GO Major در حالی از 26 اکتبر (4 آبان) در شهر استکهلم، کشور سوئد آغاز شد که به علت پاندمی کرونا رقابت‌های سال گذشته لغو شده بود. پس از 13 روز رقابت فشرده تیم‌های مطرحی همچون Ninjas in Pyjamas ،Astralis ،Natus Vincere و G2 Esports، در نهایت تیم ناوی توانست با نتیجه 2 بر صفر تیم جی 2 را شکست داده و جایزه 28 میلیارد تومانی (یک میلیون دلار) را به دست بیاورد.

مسابقات PGL Major Stockholm 2021 بازی Counter-Strike Global Offensive از آن جهت اهمیت دارد که دور قبلی این رقابت‌ها در سپتامبر 2019 برگزار شد. همچنین به دلیل عدم برگزاری مسابقات 2020، رقابت‌های استکهلم اولین Major تاریخ با جایزه 2 میلیون دلار محسوب می‌شود. فینال این رقابت‌ها که ساعت 22:30 شب گذشته بین تیم‌های NAVI و G2 Esports برگزار شد، رکورد جدیدی از تعداد تماشاچیان به ثبت رساند و توانست بیش از 2.5 میلیون مخاطب را به خود جذب کند.

این رقابت در حالی در مپ Ancient آغاز شد که تیم ناوی با عملکرد عالی خود توانست تیم جی 2 را 16 بر 11 شکست دهد. در مقابل این تیم G2 Esports بود که در مپ Nuke برتری را در دست داشت و توانست با اختلاف بالایی از حریف خود جلو بزند. در حالی که بسیاری از تماشاگران برد جی 2 را حتمی می‌دانستند، تیم ناوی با کامبک بی‌نظیر و درخشش چشمگیر بازیکنانش توانست مسابقه را به وقت اضافه کشانده و در نهایت با نتیجه 22 بر 19، نیکو و تیمش را شکست دهد.

PGL Major Stockholm 2021 بازی CS:GO

s1mple بهترین بازیکن PGL Major Stockholm 2021 بازی CS:GO

در طول رقابت‌های PGL Major Stockholm 2021 بازی CS:GO، الکساندر کاستیلف ملقب به s1mple عملکرد فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت و با استفاده از مهارت‌های خود سهم بزرگی در قهرمانی تیم ناوی داشت. او که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر بازی Counter-Strike: Global Offensive محسوب شده و دستاور‌د‌های بسیاری کسب کرده، تا پیش از این به قهرمانی مسابقات Major دست نیافته بود. علاوه بر کسب رتبه اول مسابقات PGL Major Stockholm 2021، او به عنوان بهترین بازیکن رقابت‌ها نیز معرفی شد. والری واخوفسکی که با لقب b1t شناخته می‌شود، یکی دیگر از بازیکنان تیم ناوی بود که با نمایش خود توانست شک و تردید‌ها نسبت به مهارت‌هایش را از بین ببرد.

تیم ناوی در حالی به قهرمانی PGL Major Stockholm 2021 رسید که در طول این مسابقات در تمامی مپ‌ها پیروز میدان بوده و از این بابت رکورد جدیدی به ثبت رساند. در مقابل تیم جی 2 تا قبل از شکست از تیم ناوی در فینال، تنها یک مپ را در مقابل تیم Heroic واگذار کرده و در دیگر مپ‌ها پیروز میدان شده بود. در حالی که تیم NAVI جایزه اصلی رقابت‌ها را به دست آورد، تیم G2 Esports به عنوان نائب قهرمان جایزه‌ای معادل با 300 هزار دلار (8.4 میلیارد تومان) را کسب کرد.

همچنین Gambit Esports و Heroic به عنوان تیم‌های سوم و چهارم هر یک مبلغ 140 هزار دلار (3.9 میلیارد تومان) دریافت کردند. تیم‌های Natus Vincere و G2 Esports در حالی در فینال PGL Major Stockholm 2021 به مصاف یکدیگر رفتند که پیش از این در سه مسابقه رو در روی هم قرار گرفتند. از بین این نبرد‌ها تیم ناوی در سه مسابقه از جمله فینال مسابقات IEM Cologne 2021 پیروز میدان بوده است.

نظر شما در مورد PGL Major Stockholm 2021 بازی CS:GO و قهرمانی تیم ناوی چیست؟ آیا این مسابقه را به صورت زنده تماشا کردید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Upcomer و Aroged

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Mexena

    مهمان

    البته درخواست ازدواج Boombl4 بعد از پیروزی فینال هم نکته جالب این تور بود??

    پاسخ دهید